pre X-mos

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • DJ-BJ-sl
    • Jul 2004
    • 172

pre X-mos

een tijdje terug hebben wij dus de pre X-mos fuif van 1 of andere school in hasselt gedaan .En ik moet zeggen het was best een mooi resultaat [img]http--www.fuifteam.com-fuifteamv2-site.phppage=view_picture&gal=47&count=3[/img] [img]http--www.fuifteam.com-fuifteamv2-site.phppage=view_picture&gal=47&count=2[img] [/img]http--www.fuifteam.com-fuifteamv2-site.phppage=view_picture&gal=47&count=10[/img]
    aan geluid stond en hing er 2xzeck dubbel 18" sub met daarop een D500 en dan nog eens een stage line top uit de pro reeks gevlogen .
    als versterking 2x Qsc +2x p-1000 van jb en een harison voor een monitor .
    als discobar: 2x technics sl1200 1x sinq dubele cd speler en een rodec mengtafel natuurlijk.
    aan licht 10x 218 van martin 2x sixbar (1000Watters) 4x dmx bar-kes +2x sunstrip oftewel blinder en 2x spiegelbol en losse dingen zoals par 36's om trussen uit te lichten en blacklights
    rigging ; 14x 3m stukken eurotruss en 2 takels en 2 vmb's en dat wes het zowat .
    ik heb het licht gedaan en natuurlijk de opbouw en afbouw en had ee mooi zicht op de zaal en ik moet zeggen dat er sfeer was het was gewoon fataal[8]
  • vasco
    • Oct 2003
    • 2567

Kun je je post in orde maken want zo zien we helemaal niks

Comment

• Davy Gabriels
      • Aug 2002
      • 819

ga naar

klik dan op foto's
      dan op pre-Xmos ***sheide

Comment

• rvv2001
        • Nov 2003
        • 33

Comment

• Davy Gabriels
          • Aug 2002
          • 819

@DenB: Waarom op de eerste foto die truss eronder hangen ipv erop leggen?

Comment

• Overdrive
            • Feb 2002
            • 717

Podium ziet er vooral erg rommelig uit. Wat voor statieven staan onder de hele constructie en wat is het berekende gewicht per statief?

Verder vind ik dat je scans beetje appart hebt hangen, had het zelf anders gedaan (ook niet zo op een kluitje).

Enneh, heb je die hele show met die Scenesetter bediend

Comment

• Pieter Huijgen
              • Sep 2003
              • 766

citaat:@DenB: Waarom op de eerste foto die truss erop leggen ipv eronder hangen?
              Als ik die foto's zie denk ik: wat ligt op wat? Of ligt het een waar het ander aan hangt? Met andere woorden: ik wil graag de rigging wat toegelicht zien, want hier schrik ik toch wel van....

@ DenBFreak: wat was jouw rol in deze produktie? En voor welk bedrijf?
              Lid van het Front tegen zijlicht

Comment

• Davy Gabriels
                • Aug 2002
                • 819

citaat:Als ik die foto's zie denk ik: wat ligt op wat? Of ligt het een waar het ander aan hangt
                Het stuk truss waar de sixbaren aan hangen ligt op statieven(als je goed kijkt zie je ze), dus dit zal het stuk wat eronder aanhangt moeten dragen [:I]

Comment

• daantje
                  • Aug 2004
                  • 265

persoonlijk vind ik het nogal rommelig opgehangen. ff een opmerking hangt daar landbouw plastic????
                  ik zal je wat vertellen het is misschien zeer goedkoop maar het IS ZO BRAND ONVEILIG~!!!!!!!!!
                  ik had laatst een voorstel gedaan om dat plastic optehangen voor wat af te dekken (geen nooduitgang) en toen heeft hij mij een filmpje laten zien hoe ontzettend hard dat brand. het plastic smelt en wordt zo klote heet dat zukke erge brandwonden op kan lopen daar was je niet blij. dus ik TIP plur dit spul bij de gemeente reiniging.!!!

grtz daniel
                  can you feel the light [:)]

Comment

• vasco
                    • Oct 2003
                    • 2567

Ik ben geen rigging of lichtman maar als ik gewoon naar de foto's kijk als toeschouwer dan vind ik de indeling en opstelling net zo slordig en rommelig overkomen als je openingspost. Als je dit een mooi resultaat vind dan hoop ik dat dat het effect in de zaal zelf was en niet hoe het er bij staat en hangt.

Als ik naar de eerste en derde foto kijk dan zou ik zeggen dat de truss met de sixbarren op de statieven ligt, de truss met de scans er onder hangt en de truss aan de rand er weer op ligt. Wat ik al zij, ben geen riggingman dus correct me if I'am wrong, maar dit lijkt mij niet helemaal in orde zo.

Daarbij volgens hun site is de persoon achter de Scenesetter Raf en hij is Fotograaf. Bart (DenBFreak) is op de site van het Fuifteam (allemaal fotograven) niet terug te vinden dus vraag mij, net als Pieter, ook wel af wat zijn rol bij deze productie was. Ben eigenlijk ook wel benieuwd of Raf daadwerklijk het licht heeft bediend of dat deze foto alleen maar show is met hem erachter.

Comment

• ronny
                      • Dec 2002
                      • 2138

die truss met al de scans aan die in het midden van de zaal hangt, hoe is die bevestigd aan de andere truss? ik zie een of andere band, maar is dit nu een spanband of iets anders??

lijkt me sowieso toch maar riskante opstelling. Wat voor statieven/lifters zijn dat? hoeveel mogen ze hebben?

tenslotte staat er in je profiel dat je bij dns werkt, maar op de foto's staat reclame van replay sound & light....??

graag een woordje uitleg dus...

mvg
                      ronny
                      niet zagen, gewoon doen!

Comment

• DjFlo
                        • Jun 2003
                        • 332

Heb je ook een lijstje van wat er allemaal stond?
                        Met wat stuurde jij het licht aan?

groeten

floris

Comment

• Upgrading your system
                          • May 2003
                          • 1684

Waar heb je die safety's gekocht?? want ze vallen niet echt op! die wil ik ook hebben, want dan ben ik eindlijk van die lelijke staalkabeltjes af!

Zonder dolle, ik zie ze niet Vergeten??

=Plasic zeil?? not done!
                          =Idd graag een beetje uitleg bij je rigging.
                          =Lichtafel: deze scenesetter zoals gesteld of idd een andere tafel (als het idd die scenesetter was, dan snap ik wel waarom je LJ zo'n benauwd gezicht trekt

was het geheel niet gewoon met beamclamps en takels te vliegen?? dat had een stuk eenvoudiger geweest!
                          Je leeft maar 1 keer, maar als je het goed aanpakt heb je aan die ene keer genoeg.

Comment

• maarten
                            • Jan 2002
                            • 268

op de tweede foto's zijn wel twee handtakels te zien, alleen wil ik niet weten waar die aan vast zitten (horizontale truss lijkt het)

persoonlijk (maar wie ben ik ) had ik of die 6 scans aan de zijkanten gehangen beetje verdeeld of de middeltruss andersom gehangen en de scans in een lijn gehangen

Comment

• maarten
                              • Jan 2002
                              • 268

op de foto van de lj zie je eeen muis liggen en op deze foto zie ik een flightcase met keyboard dus zeer waarschijnlijk zal hier iet van martin lj ofzo draaien

Comment

Working...