pre X-mos

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • daantje
    • Aug 2004
    • 265

ik zat nog eens flink in te zoomen. ff een vraag heb je wel filterhouders gebruikt of gewoon een stukkie tape??

grtz daniƫl
    can you feel the light [:)]

Comment

• Upgrading your system
      • May 2003
      • 1684

Zou er ook nog een reactie komen op onze vragen??
      Je leeft maar 1 keer, maar als je het goed aanpakt heb je aan die ene keer genoeg.

Comment

• Pieter Huijgen
        • Sep 2003
        • 766

citaat:Zou er ook nog een reactie komen op onze vragen??
        Ik ben bang van niet. Heb zo mijn bedenkingen over de fysieke betrokkenheid van de topicstarter bij deze produktie.
        Lid van het Front tegen zijlicht

Comment

• Upgrading your system
          • May 2003
          • 1684

Zou jammer zijn Pieter,

Ik vraag me dan af wat het voor nut heeft om die foto's te plaatsen als je er geen reactie op kan geven wanneer we vragen stellen.
          een beetje een loze topic wordt het dan, kan ik er net zo goed een plaatjes boek bij pakken. daar krijg je ook geen reactie op je vragen.
          Je leeft maar 1 keer, maar als je het goed aanpakt heb je aan die ene keer genoeg.

Comment

• vasco
            • Oct 2003
            • 2567

Ik denk dat we geen reactie meer krijgen van onze Bart alias DenB freak. Heb het vermoeden dat het "een tijdje terug hebben wij dus de pre X-mos fuif van 1 of andere school in hasselt gedaan" meer is "hebben andere een tijdje terug gedaan". Krijg een beetje een "DenB freak wil erbij horen" gevoel.

Heb eens een mailtje gestuurd naar DNS of ze hem daar kennen
            Maar het was weekend en misschien had hij het te druk om te reageren.

Wordt vervolgt...

Comment

• jo vaes
              • Jul 2002
              • 221

Hey Vasco.
              Ik wil hier eventjes benadrukken dat dit geen productie van DNS was. Maar van Replay, ƩƩn of ander afkooksel.

Groeten

Jo
              Alles gaat ... als je maar genoeg betaald...

Comment

• pluzz
                • Aug 2004
                • 72

citaat:Geplaatst door maarten

op de foto van de lj zie je eeen muis liggen en op deze foto zie ik een flightcase met keyboard dus zeer waarschijnlijk zal hier iet van martin lj ofzo draaien
                waar mensen al niet op letten bij z'n foto...
                je hebt 2 soorten vrouwen degene die hun neus voor je ophalen, en degene die niet eens de moeite doen om hun neus voor je op te halen

Comment

• vasco
                  • Oct 2003
                  • 2567

citaat:Geplaatst door jo vaes

Hey Vasco.
                  Ik wil hier eventjes benadrukken dat dit geen productie van DNS was. Maar van Replay, ƩƩn of ander afkooksel.

Groeten

Jo
                  Dag Jo,

Ik (en andere hier) had al het vermoeden dan DNS hier niks mee te maken had.

Blijft de vraag wie/wat is Replay?
                  Kennen zij Bart?

Eens kijken of we iemand van Replay te pakken kunnen krijgen. Misschien dat zij de vele vragen kunnen en willen beantwoorden die hier staan omdat zij de klus hebben gedaan.

Wederom wordt vervolgt...

Comment

• jo vaes
                    • Jul 2002
                    • 221

Replay is een bedrijfje van iemand die ook bij DNS werkt. Verder weet ik hier niet veel van. Alleen dat ze vooral kleine fuifjes doen, met een frontrusske en 2 scannekes. Bart gaat ook af en toe mee om te helpen bij DNS. Maar veel zie ik hem niet, zelf ga ik dan ook maar af en toe mee omdat ik nu terug studeer en alleen meega als er met de hog gewerkt wordt. Bart is trouwens de jongen die op bovenstaande foto recht in de camera kijkt.

Comment

• vasco
                      • Oct 2003
                      • 2567

Dan neem ik aan dat de jongen links op de foto Bart is en was hij in elk geval daar aanwezig. Misschien heeft hij het echt te druk om hier te antwoorden

Jo, zou jij die man van Replay niet willen uitnodigen eens hier te komen kijken en eventueel vragen te beantwoorden omdat jij wel weet wie het is?
                      Op internet kan ik verder (tot nu toe) niks vinden over Replay Sound & Light. Wilde net gaan informeren bij het Fuifteam of zij meer weten omdat op hun site de foto's staan.

Mocht je het willen vragen, alvast mijn dank hiervoor. Ben toch wel nieuwschierig geworden en anders is dit echt een loos topic en kan het net zo goed weg.

Comment

• jo vaes
                        • Jul 2002
                        • 221

Ik zal het eens vragen als ik hem tegenkom. Maar dat zal pas tegen nieuwjaar zijn...

Comment

• Davy Gabriels
                          • Aug 2002
                          • 819

citaat:Maar het was weekend en misschien had hij het te druk om te reageren
                          Gisteren is ie toch vlotjes aan het posten geweest, dus zo druk zal ie het niet hebben:

Comment

• DJ-BJ-sl
                            • Jul 2004
                            • 172

ja sorry mensen ik had dit toppic niet echt meer in de gaten gehouden
                            maar ik zal proberen zo veel mogelijk vragen te beantwoorden

Comment

• DJ-BJ-sl
                              • Jul 2004
                              • 172

ja sorry mensen ik had dit toppic niet echt meer in de gaten gehouden
                              maar ik zal proberen zo veel mogelijk vragen te beantwoorden

Comment

• DJ-BJ-sl
                                • Jul 2004
                                • 172

die truss ligt er boven op omdat we niet echt meer hoger konden gaan.
                                de konstructie lag vooraan op 2 VMB's en hing achteraan op met 2 takels

Comment

Working...