De meeste foto's laten alleen de dansopvoeringen zien, echter bestond het grootste deel uit acts op gymtoestellen waarbij de hele zaal vol stond met die dingen. Daar was gewenst dat alleen bepaalde toestellen uitgelicht konden worden. Daarom ook de kleppen en de 'hotspots'. Daarnaast viel er nog een fresnel uit voor die in het midden hing en gaf daar ook een donkere plek.
Statieven wouden niet hoger, had het zelf ook nog iets hoger gewild ook ivm de volgspot.
Volgende keer gewoon iets meer front dus en iets beter uitlichten. Dan wil ik er ook zij licht bij, dat is geen overbodige luxe bij dit soort dingen vind ik (maar ja helaas geen budget dit keer).
Greetz
PS Die showtecs gingen prima, alleen adressering vond ik **** (kon aan mij liggen).
Statieven wouden niet hoger, had het zelf ook nog iets hoger gewild ook ivm de volgspot.
Volgende keer gewoon iets meer front dus en iets beter uitlichten. Dan wil ik er ook zij licht bij, dat is geen overbodige luxe bij dit soort dingen vind ik (maar ja helaas geen budget dit keer).
Greetz
PS Die showtecs gingen prima, alleen adressering vond ik **** (kon aan mij liggen).

)]
Comment