Gym uitvoering Sporthal Marsdijk

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Overdrive
    • Feb 2002
    • 717

Gym uitvoering Sporthal Marsdijk

Gymuitvoering van een 125 jaars bestaan van een sportvereniging in een sporthal. Uiteindelijk ongeveer 600 bezoekers gekomen:

Overzichtje equipment:

Frontje met 12x fresnel 1KW, 6x Profiel 1KW op 16m boxtruss:

Tegen 24x par64 1KW op 16m boxtruss:

Dimmers/versterkers:

Geluid AD 2xMI-15/2xMI18 per kant:

Regie Fat Frog, 2KW volgspot en dj meubel:

Publiek:

De show:

Voor de verandering een keer wat anders dan de standaard drive-ins die we normaal meestal doen. Was erg leuk en goed bevallen. Eigenlijk helemaal geen tegenslagen gehad en alles ging zoals het moest dus dat was mooi.

Graag uw reacties!

Groeten Joost
  • Drive inn tnt
    • Sep 2003
    • 1082

Netjes gedaan. heb je nog een lijstje met gebruikte spullen?
    Dat ad setje ziet er wel gaaf uit zo.
    Vette boksuh meneer

[FONT=Verdana]Licht is sneller dan geluid, daarom zien veel mensen er intelligent uit, tot je hen hoort spreken.[/FONT]

Comment

• daantje
      • Aug 2004
      • 265

mooi geedaan met al die parren in de zaal zo. maar als ik het goed heb hebben jullie geen 151 in jullie pc's ik ind deze kleur wel mooi heb je lee nummer voor mij.
      ben ook benieuwd naar materiall lijstje super gedaan !
      grtz daniel
      can you feel the light [:)]

Comment

• Jasper-Lichtbron
        • Jun 2001
        • 2155

Ik mis nog kabelmatjes, en een hazer, verder ziet het er netjes uit, al is er van de plaatjes niet echt veel te zien. De eerste paar plaatjes zien er een beetje drive-inn disco uit met alle kleuren tegelijk. Het plaatje met rood/roze (wasda? 113?) ziet er wel goed uit, maar ook hier is niet echt veel van je richtwerk te zien. Was een hazer offlimits? Toch altijd wel aardig als je ook nog iets van je licht in de lucht ziet hangen met dit werk.
        Beetje zijlicht had ook niet misstaan denk ik.

Oh en wat zit die kikker in een lijke kist zeg [)]

Comment

• MSSS
          • Jul 2003
          • 365

Netjes gedaan!Wat heb je daar voor een dimmers in gebruik? lijkt op showtec?? als dat ze zijn bevallen die een beetje? Had je geen last van storing door je amp bovenop je dimmerpacks te zetten?
          oleole ik heb EV :)

Comment

• Jasper-Lichtbron
            • Jun 2001
            • 2155

Dat is showtec. Wij hebben sinds kort ook van die krengen, maar dan de iets vettere 12 kringen versie. Bevallen mij eigenlijk prima, nog geen stukken mee gehad; nette beveiliging die goed werkt, verder gewoon een pre-heat optie aanwezig die in te stellen is, en nog wat andere geintjes die ik eigenlijk niet gebruik. Het enige waar ik me aan stoor is de ventilatie, aan de voorkant zitten intakes (ander model dan deze) die zichzelf binnen de korste keren helemaal vol met stof & rook zuigen, dus ik kan me zo voorstellen dat we daar over een tijdje nog problemen mee gaan krijgen. Kwestie van onderhouden natuurlijk, maar onze IES dimmers hebben daar niet zo'n last van.

Comment

• ronny
              • Dec 2002
              • 2138

hadden ze er geen problemen mee dat de stempels van de lifters zo los op de parket vloer drukken?

Het ziet er overigens wel goed uit hoor[^]

mvg
              ronny
              niet zagen, gewoon doen!

Comment

• Overdrive
                • Feb 2002
                • 717

Kleurtjes zijn uiteindelijk anders uitgevallen dan de bedoeling was. Ik weet niet exact meer wat het uiteindelijk geworden is, maar het was iets van 104/105/113/115/124/126. Er zat wel degelijk 151 in de PC/fresnels maar niet in alle. Op de foto's zijn trouwens wat overfadende kleuren combi's te zien die in een chaseje liepen.

Rook en hazer mocht niet van de organisatie (absoluut niet! zelfs). Had het zelf ook liever wel gehad natuurlijk . Zij licht stelde ik zelf ook nog voor maar het budget liet dit niet helemaal toe.

Eerste foto's zijn de kabels nog niet weggewerkt (hangen nog wat los enzo) maar we zijn idd de kabel matjes vergeten [}] Maar dit goed gemaakt met wat rollen gaffa, zelf ff kabelmatje gemaakt

Dimmers idd Showtec, was 1e keer dat ik iets bij dit bedrijf vandaan haalde dus wist ook niet wat ik meekreeg allemaal. Uiteindelijk erg goed bevallen, absoluut geen storingen in het geluid. Verder had ik nog een IES dimmer 12 kringen en een Liteputer 12x20A module dimmer.

Statieven stonden op bierviltjes, na afloop geen streepie te zien.

Comment

• rinus bakker
                  • Mar 2002
                  • 5429

citaat:Geplaatst door Overdrive
                  Statieven stonden op bierviltjes, na afloop geen streepie te zien.
                  waarmee maar weer bewezen is dat het bierviltje na het wiel en de tape de 3e meest veelzijdige uitvinding in de geschiedenis is.
                  Ziet er - voorzover zichtbaar - allemaal netjes uit.
                  Blijft dus over mijn enige puntje van kritiek...
                  maak die lens eens schoon
                  of koop eeb camera waarmee je ook kunt scherp stellen....
                  er zit geen enkele foto bij waarop je niet het gevoel krijgt dat je toch stiekem een mistmachine had staan.....

een verdubbelde gebruikscoefficient is echt geen luxe

Comment

• Overdrive
                    • Feb 2002
                    • 717

Mijn digicam stampt nog uit het tijdperk dat het hebben van een mobieltje iets unieks was

Moet duidelijk een nieuwe idd, suggesties?

Comment

• DjFlo
                      • Jun 2003
                      • 332

citaat:Geplaatst door Overdrive

Mijn digicam stampt nog uit het tijdperk dat het hebben van een mobieltje iets unieks was

Moet duidelijk een nieuwe idd, suggesties?
                      Daar is al reeds een topic over:
                      http://www.licht-geluid.nl/forum/top...68&whichpage=2

groeten

floris

Comment

• kokkie
                        • Nov 2003
                        • 1166

Helaas dan toch een minpuntje, het frontje is niet mooi egaal en soms staan danseressen op de voorrand in het donker
                        en ik vind die slagschaduwen naar voren niet mooi. Nou is dat alleen op te lossen door je truss hoger op te trekken of dichter bij het speelvlak te plaatsen, dus misschien was dat technisch niet mogelijk, maar het frontlicht is toch wel vele malen belangrijker dan de rest, zeker met dit soort dingen willen alle papa's, mama's, broertjes, zusjes opa's en oma's en weet ik wie allemaal marietje goed kunnen zien.
                        Project manager licht voor kleine en grotere klussen binnen en buiten de provincie (nooit in het dorp).

Comment

• Overdrive
                          • Feb 2002
                          • 717

Er was ook net voor de show nog een fressnel doorgeslagen, foto's geven helaas niet helemaal het goede beeld van het totaaltje (plekken waar nu donker is was wel aardig nog wat licht te zien, kleuren kome niet mooi door). Dit was ook een beetje de oorzaak omdat ik aardig wat kwijt was om bepaalde secties appart uit te lichten en uiteindelijk bleven er niet helemaal genoeg meer voor het dansgedeelte over.

Maar je hebt gelijk, helemaal egaal was het niet. Was ook de 1e keer dat ik zoiets deed en alle tips/aanmerkingen zal ik ook zeker meenemen in de volgende keer!

Joost

Comment

• AH
                            • Apr 2004
                            • 248

Joost dat ziet er inderdaad netjes uit (ik zie een boel bekende dingen ).)
                            Wat betreft de showtec dimmers, ik heb in het verleden o.a. Zero,IES en Arena dimmers gehad in deze set, en neem van mij aan dat de showtec,s tot nu toe de enige zonder problemen zijn.
                            Dit komt waarschijnlijk omdat ze ontworpen zijn voor 20 ampere (alleen de automaten zijn 10A}
                            Anne Homan

Comment

• axs
                              Moderator
                              • Jun 2002
                              • 2687

Zoals Pascal al zei... egaal uitgelicht is het niet.
                              Wat me bv opvalt is dat je 2 1kWers in het midden (front!) afklept in het midden.
                              Dit zijn dan nog net de 2 die het grootste en belangrijkste deel van de scene dienen uit te lichten.
                              Er hangt daartussen een profieltje. Had je schrik dat je profiel er niet zou doorprikken als je de kleppen openliet?

Verder had je het idd een stukje hoger moeten hangen en je belichtingshoek aanpassen.
                              Je hebt massa's onderbelichte plaatsen en verschillende hotspots.Blijkbaar heb je ook je bundel te scherp gesteld, waardoor je de hotspots krijgt.

Hopen tips zijn er wel te vinden op de diverse sites over belichtingstechniek.

If its true that we learn from our mistakes, some of us are working on getting one GREAT education!

Comment

Working...