tips voor eerste keer mee lopen

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Outline
    • Feb 2006
    • 1434

Maak ik mij als enigste zorgen over de leeftijd van TS in combinatie met avond/nachtwerk? En het eventuele veiligheidsrisico?
    Dacht dat daar (arbo?)regels voor waren?...

Vraag ook of je verzekerd bent bij een eventueel ongeval! Je zal maar iets op je hoofd krijgen/kneuzen/breken en niet verzekerd zijn. Hebben jij maar vooral Story Sound een heel groot serieus probleem!...

Comment

• Ericsamandj
      • Jul 2010
      • 414

Originally posted by Outline
      Maak ik mij als enigste zorgen over de leeftijd van TS in combinatie met avond/nachtwerk? En het eventuele veiligheidsrisico?
      Dacht dat daar (arbo?)regels voor waren?...

Vraag ook of je verzekerd bent bij een eventueel ongeval! Je zal maar iets op je hoofd krijgen/kneuzen/breken en niet verzekerd zijn. Hebben jij maar vooral Story Sound een heel groot serieus probleem!...
      hoe oud was je zelf toen je t wereldje inrolde?

Ik ging op m'n 14e ook regelmatig mee als roadie hoor. Leuke en leerzame tijd geweest.

Comment

• MusicXtra
        • Feb 2006
        • 9316

Story sound kennende denk ik dat ze wel volgens de regeltjes werken...
        De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

Comment

• nl dark w nl
          • Feb 2013
          • 10

Originally posted by MusicXtra
          Story sound kennende denk ik dat ze wel volgens de regeltjes werken...
          ze zijden dat ze daar inderdaat netje voor verzekerd zijn, en ik heb al wel vaker nachtwerk gedaan maar dan wat meer in de landbouw.

Comment

• PvG
            • Sep 2012
            • 979

Twee tips die ik nog niet heb zien langskomen:
            1) Opbouwen maar zeker ook afbouwen gebeurt in een bepaalde volgorde. Begin aan het einde niet lukraak kabels los te trekken enz... Laat je vertellen wat het plan is.
            2) Als je een vraag hebt, kijk dan even of degene aan wie je deze vraag wilt stellen op dat moment wel tijd voor je heeft. Er doen zich wel eens hectische situaties voor en dan heeft degene met stress geen behoefte aan jouw vragen. Wacht even en/of vraag het aan een ander.
            As ut nie ken zo as ut mot, mot ut mar zo as ut ken.

Comment

• djspeakertje
              • Oct 2008
              • 1912

En misschien wel de belangrijkste:
              Meestal houd de baas/ploegleider/voorman/chef/leidinggevende een praatje vooraf of tijdens een moment dat iedereen er is (pauze's etc.). Zolang die persoon praat zeg je geen woord. Eventuele vragen en/of opmerkingen (dat laatste is in dit geval niet echt van toepassing) bewaar je lekker tot het verhaaltje voorbij is, maak je ook vrienden mee, mensen laten uitpraten scheelt een boel misverstanden.

Daan
              I met a man with a dollar, we exchanged dollars, I still had a dollar.
              I met a man with an idea, we exchanged ideas, now we each had two ideas.

Comment

• stainz
                • Sep 2009
                • 609

Wat een roadie is en waar een goede roadie aan moet voldoen

Dit is een redelijke link die ik regelmatig naar nieuwe jongens doorstuur als ze mij vragen wat ze er van moeten verwachten of hoe ze zich moeten voorbereiden. De tips zijn overigens niet alleen geschikt voor roadies maar eigenlijk voor iedereen in het wereldje.

Comment

Working...