Hallo,
Zoals je ziet ze je hier de aansluit terminal van JB systems pro 15 speakers.
Maar ik wil graag weten of deze op mijn versterker kunnen (skytec pro 480 pruts) ik kan op internet NERGENS een foto, of info vinden over deze speakers, wel over de JB systems pro 15 VIBE maar deze serie is later uitgekomen, de serie die ik wil kopen zie je nergens meer....
.
Maar nou is mijn vraag, echt een beginners vraag
, maar kun je deze speakers met JACK aansluiten? ik zie 2 jack (in?) gangen maar ik vraag me af zijn dit nou 2 ingangen of uitgangen of zo iets ik snap het niet.
Er staat boven de ene TIP live en sleeve earth? wat betekent dit?
weet iemand dat?
zouden die 2 jack aansluitingen een JACK ingang en JACK uitgang zijn? dat zou mooi zijn want dan zou ik ze kunnen doorlussen (het zijn er 4)
Wie weet hier iets van af?
Alvast bedankt!!!
dit is de foto:
Zoals je ziet ze je hier de aansluit terminal van JB systems pro 15 speakers.
Maar ik wil graag weten of deze op mijn versterker kunnen (skytec pro 480 pruts) ik kan op internet NERGENS een foto, of info vinden over deze speakers, wel over de JB systems pro 15 VIBE maar deze serie is later uitgekomen, de serie die ik wil kopen zie je nergens meer....
.Maar nou is mijn vraag, echt een beginners vraag
, maar kun je deze speakers met JACK aansluiten? ik zie 2 jack (in?) gangen maar ik vraag me af zijn dit nou 2 ingangen of uitgangen of zo iets ik snap het niet.Er staat boven de ene TIP live en sleeve earth? wat betekent dit?
weet iemand dat?
zouden die 2 jack aansluitingen een JACK ingang en JACK uitgang zijn? dat zou mooi zijn want dan zou ik ze kunnen doorlussen (het zijn er 4)
Wie weet hier iets van af?

Alvast bedankt!!!

dit is de foto:

)
Comment