Aansluitingen jb systems pro 15
Collapse
X
-
OK, then I was wrong
'k ben trouwens al wel aardig op weg als geluidstech, maar durf ook van mijn fouten te leren (tot in tegenstelling van sommige andere technici) en ik weet ook nog niet alles van speakers af. ('k wist wel dat over het algemeen het parallel doorgelust werd, maar dacht dat sommige oude versies nog serieel doorlusten, wat dus dan blijkbaar niet zo is)
PS: ik gaf al in m'n eerdere post de NC connectie aan, die ik als terminator bedoeldeLast edited by Stevengos; 14-07-10, 12:14.De werkelijkheid komt soms harder aan dan een geperfectioneerde illusie :DComment
-
je speakers zijn 8 ohm, je versterker kan wss tot 4 ohm gaan, dus kan je 2 kasten per kant hangen, maar hou er rekening mee dat het vermogen dan ook wel over de 2 kasten verdeeld wordt, normaal geeft je versterker wel ongeveer het dubbele van het vermogen op 4 ohm dan op 8 ohmNee meneer, de boom staat niet op de bergen, want de bergen zijn op vakantie in Disneyland, meneerComment
-
Ik ben er zeker van dat je aardig op weg bent. Maar er is een kwaliteit die je je nog moet aanmeten: Houd je mond als je niet héél zeker weet dat wat je schrijft, waar is. Hiermee voorkom je dat mensen dingen gaan doen (op jouw ongetwijfeld goedbedoelde advies) en het niet gaat werken/er brokken van komen. Verkeerd advies geven vervuilt het forum en werkt in de hand dat mensen de correcte info niet snel genoeg vinden en dus maar weer een nieuw topic starten.OK, then I was wrong
'k ben trouwens al wel aardig op weg als geluidstech, maar durf ook van mijn fouten te leren (tot in tegenstelling van sommige andere technici) en ik weet ook nog niet alles van speakers af. ('k wist wel dat over het algemeen het parallel doorgelust werd, maar dacht dat sommige oude versies nog serieel doorlusten, wat dus dan blijkbaar niet zo is)
PS: ik gaf al in m'n eerdere post de NC connectie aan, die ik als terminator bedoelde
@lexHet is bevredigender om een illusie te perfectioneren dan de werkelijkheid na te bootsen...Comment
-
Even voor de TS: je vraag kun je prima terugvinden hier op forum. Ik zou zeggen gebruik de zoekfunctie eens, je zult zien dat er hier een schat aan informatie te vinden is.
Verder heb je ook nog google,die voor dit soort vragen je vriend kan zijn, ook daar is het nodige over je vraag terug te vinden.
Verder zou ik bijna nog een kritische noot willen maken (maar ik zal dit niet doen
) naar sommige posten; voor antwoord te geven is het misschien goed om zelf eens wat navorswerk te doen. Op die manier hou je het topic schoon en leer je zelf ook nog wat.
@mod: bij voorbaat sorry voor mijn post, maar had niet de intentie om op jullie plek te gaan zitten, maar mijn tenen begonnen toch een klein beetje te krullen.Comment

Comment