Goed idee van die speakers, maar ik ga dan nog eerder een DAP palladium p-1200 kopen, met een x-over, dit scheelt al een beetje geld en deze versterker moest wat recensies betreft goed presteren en zou (bijna) niet warm worden.
nieuwe PA set
Collapse
X
-
Comment
-
Ik denk dat de C31800 een veel betere keus is in mijn ogen klankmatig erg goed en veel laag vanwege zijn oversized voeding ! maar ja het zijn jouw centen.
Kwa service ga je een berg vooruit en dat draagt ook wel een steentje bij.
JB Systems is op dat gebied een heel stuk beter to Dap en ShowtecEV - QSC - FBT - Shure - Sennheiser - Allen Heath - Showtec - Laserworld - JB systems - Chauvet en nog veel meer om mezelf in leven te houden.Comment
-
Ok, bedankt voor de reacties, ik ga sowiezo nog even luisteren naar verschillende baskisten/versterkers, gewoon om ze te vergelijken met de prijs en kwaliteit. Vooral DAP en Behringer komen aan bod. Verder nog een tip voor een goedkope, kwalitatief sterke sub?Comment
-
Je hebt buiten het budget voor je eventuele K115 en P1200 versterker nog 600 euro over voor eventueel x-over extra versterker en 1 of 2 subjes ?
Dat zul je niet redden mss al je geld bij elkaar leggen en een kompleet set kopen ineen ?
weet niet wat je totale budget is.
na schatting ongeveer 1500 euro ??
daar kun je echt wel een leuke set voor kopen hoor !
2x vibe15
2x VIBE18S
2x tussenpijp
1x C31800 versterker
bekabeling
Setprijs zond rons de 1450 / 1550
Heb je echt een leuke set om voor de dag te komen.
De vibe15 kun je fullrange gebruiken voor de kleinere feestjes en de subs erbij voor de grotere feestjes.
X-over heb je niet nodig want die zit in de versterker ( kun je omschakelen van fullrange naar aktief met regelbare x-over tussen de 80 en 250 )EV - QSC - FBT - Shure - Sennheiser - Allen Heath - Showtec - Laserworld - JB systems - Chauvet en nog veel meer om mezelf in leven te houden.Comment
-
Ok, bedankt ik heb al een deel van het geld, maar ik ben niet van plan veel verder door te sparen (wil ook graag een pctje met bijv. 8gb intern, goede processor etc, ook al gauw zo'n 1200,-) maar het idee van die vibe's vind ik goed. Zal ook nog even de prijzen vergelijken. ---> verder nog ideeën behalve de vibe's?Comment
-
viBe
die vibe 15's heb ik zelf ook en mij bevallen ze zeer goed...
mocht je willen kun je ook daar versterker unit's in doen... dan worden ze alleen wel heeeeel zwaar... ze zijn nu namelijk al 29 kilo zonderBACK ON TRACK DJComment
-
ok, bedankt, het gewicht maakt niet zo heel veel uit, ik zet er desnoods nog een paar wieltjes onder
Ik doe denk ik met een normale eindversterker en geen module inbouwen. Maar mijn grootste probleem is nog de subs, daar nog andere tips voor?(behalve de vibe 18s)
Comment
-
Enkel 18" Fame subs van een grote duitse webshop (nee, niet die begint met T en eindigt met nn en een heleboel letters ertussen...
PM ME!)
DaanI met a man with a dollar, we exchanged dollars, I still had a dollar.
I met a man with an idea, we exchanged ideas, now we each had two ideas.Comment
-
De Nieuwe Vibe18 sub MK2 versie is nog beter als zijn voorganger ( is ook groter en zwaarder belastbaar ) Tot zover ik weet is het een kopie van AD systems ( de helft van de B218 ) een soort van planar wave bouw ( speaker zit ongeveer 1/3 naar achteren in de kast en de baspoorten gelijk met de voorkant )
Heb ze nog niet gezien maar heb het horen zeggen van mensen die ze hebben gekocht.
En geloof me ik kan deze kasten ook bouwen MET een BEYMA of 18Sound erin maar kan ze niet voor dat geld bouwen.
Klank schijnt veel beter te zijn dan de vorige versie.
Deze kast verkoopt snellerdan fabriek bouwt.EV - QSC - FBT - Shure - Sennheiser - Allen Heath - Showtec - Laserworld - JB systems - Chauvet en nog veel meer om mezelf in leven te houden.Comment
-
Comment

Comment