hoi hoi,
Ben vandaag in de winkel een mooie draadloze microfoon tegen gekomen van JB.. €189,- Ik vroeg me alleen af of deze microfoon wel geschikt is voor mijn doeleinde.. zingen/presenteren??? Het betreft een JB MR-SU9 handheld mic...
En waar ik ook mee zit is als ik in mijn kleine ruimte muziek aan het draaien ben en wil iets over de microfoon roepen dan gaan de boxen piepen als ik die te hard zet. Wat kan ik hieraan doen???
Hoop dat iemand me kan helpen...
Heb der namelijk nog weinig verstand van...
Dankjewel alvast
Ben vandaag in de winkel een mooie draadloze microfoon tegen gekomen van JB.. €189,- Ik vroeg me alleen af of deze microfoon wel geschikt is voor mijn doeleinde.. zingen/presenteren??? Het betreft een JB MR-SU9 handheld mic...
En waar ik ook mee zit is als ik in mijn kleine ruimte muziek aan het draaien ben en wil iets over de microfoon roepen dan gaan de boxen piepen als ik die te hard zet. Wat kan ik hieraan doen???
Hoop dat iemand me kan helpen...
Heb der namelijk nog weinig verstand van...
Dankjewel alvast

dacht ik zo...haha.. Dit is mijn eerste echte 'merk' microfoon.. heb voorheen altijd gedaan met die markt dingen van 15 euro.. hahah...en kan je me ook uitleggen wat en waar je copie van senheisser kan krijgen??? 

Leuk voor bij je PC zal ik maar zeggen...

Comment