DAP vs. Skytec

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Dr. Edie
    • May 2003
    • 671

citaat:Geplaatst door DJ_marc
    Maar als ik het dus goed begrijp moet ik gewoon eerste 2 top boxen kopen met versterker enzo
    Wil je iets fatsoendelijks zonder budget piezo spul, zou ik dat wel doen ja.
    citaat:
    nou ik heb daarvan ook nog een set gezien. YAMAHA SV 15 fullrage speakers met een yamaha EMX 680 mixer. met 2 standaards voor €400. is dat dus een goed begin voor mij. 2de hands
    Die Yamaha's zien volgens de specs erg leuk uit. 500 Watt program, titanium driver, en zien er prima uit. Hoe ze klinken.. Geen idee.

Qwa mixer; bedoel je niet de Yamaha EMX 68S ?

Een powered mixer, 2 maal 400 Watt aan 4 ohm, niet echt veel aangezien de SV15's rond de 250 Watt RMS zullen liggen, en je versterker op 8 ohm nog maar 200 Watt per kanaal op 8 ohm levert.. Niet heel ruim. Ik zou liever een aparte versterker op deze luidsprekers zetten. Zo'n 2 maal 500 Watt @ 8 ohm.
    Mit freundliche grube,

Edie

Comment

• DJ_marc
      • May 2004
      • 130

ik zal kijken voor versterker want volgens mij was het wel genoeg om voor minimaal 250 mensen geluid te voor zien. versterker dan.
      Marc {The Soundboys}

Comment

• Dr. Edie
        • May 2003
        • 671

ik zal kijken voor versterker want volgens mij was het wel genoeg om voor minimaal 250 mensen geluid te voor zien. versterker dan.
        Dat ligt toch echt vooral aan de speakers..

Zo dom vaak die reactie's;
        "Met deze versterker kan je toch zeker 500 man met geluid voorzien [V] "
        Mit freundliche grube,

Edie

Comment

• speakerfreak
          • May 2002
          • 1446

[xx(][xx(] ik ben 15 en wil de 1ste keer voor een hele grote groep mensen draaien[V] begin maar lekker emt de standaart feestjes van 50man
          Derbi Gpr Project aan de gang

Comment

• dds
            • Oct 2005
            • 11

als ik jouw was zou ik ook eens naar het merk jb-systems kijke. Das kwalitatief beter spul dan die skytec zooi

Comment

• DJ.T
              • Nov 2002
              • 1502

Jb-systems, DAP, Skytec...
              Zit allemaal zo'n beetje in hetzelfde segment.
              Allemaal hebben ze zo de wat betere en de wat slechtere spulletjes.
              Uiteindelijk komt het op neer dat zeg alleen geen topspul verkopen.
              We're ready to party, are you?

Comment

• DJ_marc
                • May 2004
                • 130

Kennen jullie het merk NJD ook??? zo ja weten jullie waar ik die kan kopen in de buurt van gelderland en dan Harderwijk. :P dolfinaruim:P voor de gene die niet weten waar het ligt.??

Marc {The Soundboys}

Comment

• DJ_marc
                  • May 2004
                  • 130

Of is Samson ook een goed merk??
                  Marc {The Soundboys}

Comment

• Vervallen

NJD komt uit engeland en is niet heel slecht. Ze draaien wel de in en outputs om. Wat bij ons een mannetje is, is bij hun een vrouwtje. (tenminste dat was vroeger zo, dit had te maken met veiligheidsvoorschriften. Die zijn daar wat anders dan hier)

Comment

• timleurink
                      • Mar 2005
                      • 121

Ik zou absoluut voor DAP gaan, wij zijn hier ooit mee begonnen en ze zijn ons heel goed bevallen. We hebben deze speakers een tijdje geleden verkocht aan een andere drive in show en deze draait er met heel veel plezier mee.
                      Bovendien heb ik forums gelezen over de nieuwe dap topkast. En velen waren h ier erg over te spreken.. En kwam er beter vanaf dan de Yahama.

Grzz

Comment

• DJ.T
                        • Nov 2002
                        • 1502

Zullen we dan toch maar types gaan vergelijken ipv merken?
                        Je blijft een beetje bij de budgetmerken zitten, dat maakt natuurlijk helemaal niets uit alleen maken die van rommel - wel aardig.
                        Als je van het ene merk rommel gaat vergelijken met de topseries van de andere schiet het natuurlijk niet op.

Comment

• Drive inn tnt
                          • Sep 2003
                          • 1082

Skytec schat ik kwalitatief toch wel een stuk lager in dan dap en JB, niet dat dat DE shit is.
                          Vette boksuh meneer

[FONT=Verdana]Licht is sneller dan geluid, daarom zien veel mensen er intelligent uit, tot je hen hoort spreken.[/FONT]

Comment

• Dr. Edie
                            • May 2003
                            • 671

Ach, die skytec budget reeks zal écht niet beter OF slechter zijn als de budget reeks van Dap.

Zoals DJ.T zegt; vergelijk alleen per product!
                            Mit freundliche grube,

Edie

Comment

• Drive inn tnt
                              • Sep 2003
                              • 1082

citaat:Geplaatst door Dr. Edie

Ach, die skytec budget reeks zal écht niet beter OF slechter zijn als de budget reeks van Dap.

Zoals DJ.T zegt; vergelijk alleen per product!
                              Gedeeltelijk mee eens.
                              Maar ja, zoals die skyshit dingen alleen al in de etalage liggen van de kijkshop.[xx(][V]
                              Vette boksuh meneer

[FONT=Verdana]Licht is sneller dan geluid, daarom zien veel mensen er intelligent uit, tot je hen hoort spreken.[/FONT]

Comment

• DJ.T
                                • Nov 2002
                                • 1502

Jij gaat alle producten van Skytec / Skytronic / Citronic vergelijken met de 2 prulletjes die ze in de fucking kijkshop hebben liggen?

Comment

Working...