DAP vs. Skytec

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • DJ_marc
    • May 2004
    • 130

DAP vs. Skytec

Hallo,

Ik ga binnenkort nieuwe boxen kopen alleen weet ik niet welk merk ik moeten kopen.
    Dit set heb ik in mijn hoofd.

<center>Full range cabinet.

(Tussenpaal er tussen)

Subwoofer</center>

Mijn budget is niet al te groot en nu heb ik gekeken ik kan het kopen van skytec of DAP. Dus nu is mijn vraag van welk merk zo ik het dan moeten aanschaffen.

Groetjes Dj marc, The Soundboys
    Marc {The Soundboys}
  • luppie
    • Nov 2005
    • 5

Nou Dap en Skytec zijn
    allebei niet al té beste merken,
    maar als je toch bij die twee merken
    wil blijven zou ik eerder voor Dap gaan
    maar kijk dan wel bij de pro serie's !!

zoals deze : http://highlite.omc.net/index.php/hi...kers/ax_series

gr Luppie

Comment

• Ibvee
      • Nov 2002
      • 714

check de zoek en het newby forum voor weken leesvoer over beide merken en vrijwel al hun producten. Dit soort vragen zijn al zo vaak voorbij gekomen!
      De groeten => Micha

Comment

• Drive inn tnt
        • Sep 2003
        • 1082

Te vaak!!
        Vette boksuh meneer

[FONT=Verdana]Licht is sneller dan geluid, daarom zien veel mensen er intelligent uit, tot je hen hoort spreken.[/FONT]

Comment

• DJ.T
          • Nov 2002
          • 1502

Misschien toch leuk als de OP dan even zijn budget vermeld en daarbij wat hij wenst hiervoor te kopen. Dap en Skytec zijn over het algemeen toch relatief prijzig in verhouding tot wat je er voor terug krijgt.
          Wie weet kunnen we de OP nog wel aan een leuk setje helpen?
          We're ready to party, are you?

Comment

• DJ_marc
            • May 2004
            • 130

Sorry Dj.T

OP?? afkorting ergens van??
            maar als ik dus goed begrijp zo ik voor DAP moeten kiezen. maar die Pro serie's zijn ook nog best prijzig. Als ik nou de DJ rage uit me hoofd neem zijn dat ook goede boxen voor kleine groepen tot de 100 man.??
            Marc {The Soundboys}

Comment

• DJ.T
              • Nov 2002
              • 1502

OP = Openings Poster, jij dus
              Volgens mij begrijp je me niet helemaal.
              Ik zeg juist net dat DAP en Skytec vaak heel duur zijn en je er weinig voor terug krijgt, met andere woorden: Voor hetzelfde geld waar je DAP troep voor koopt, zou je misschien net een beter product voor kunnen krijgen.
              Dus vermeld even je budget.
              Vermeld ook gelijk wat je nog moet hebben, heb je bijvoorbeeld al versterkers? X-over?

Comment

• Dr. Edie
                • May 2003
                • 671

Onzin..

Dap en Skytec hebben beide voor het geld leuke EN minder leuke producten erbij zitten. Het is niet even te zeggen van "Kies DAP maar!".

De MC15 is weer vergelijkbaar met de Skytec 15"/piezo kistjes, maar skytec heeft ook weer best leuke artikelen erbijzitten, zoals de 4 x 10" / 2" (meen ik..) topkasten.. En niet al te duur.. Ligt beetje eraan wat je nemen wilt.
                Mit freundliche grube,

Edie

Comment

• DJ_marc
                  • May 2004
                  • 130

Mijn Budget is €400 en dan hoef ik alleen maar 2 top kasten en 2 bass boxen voor want ik spaar later wel met me werk voor versterker en heb verder daarvan niets. ja alleen dan een tuner maar meer niet
                  Marc {The Soundboys}

Comment

• DJ_marc
                    • May 2004
                    • 130

en ik ben pas 15 jaar dus zoveel budget is ook nog niet
                    Marc {The Soundboys}

Comment

• DJ.T
                      • Nov 2002
                      • 1502

Mag ik eens beginnen met de vraag of je voor 400 euro zelf wel eens een set van 2 topkasten en 2 baskasten hebt gezien?
                      Ik denk dat je dan toch het best kunt kijken naar 2e hands materiaal.

Edie: De enige kast die ik redelijk vind is de K112 van DAP, daar betaal je een leuk prijsje en krijg je wat leuks terug. Voor de rest is het verhoudingsgewijs aardig duur spul.

Comment

• Dr. Edie
                        • May 2003
                        • 671

citaat:Geplaatst door DJ.T

Mag ik eens beginnen met de vraag of je voor 400 euro zelf wel eens een set van 2 topkasten en 2 baskasten hebt gezien?
                        Ik denk dat je dan toch het best kunt kijken naar 2e hands materiaal.

Edie: De enige kast die ik redelijk vind is de K112 van DAP, daar betaal je een leuk prijsje en krijg je wat leuks terug. Voor de rest is het verhoudingsgewijs aardig duur spul.
                        Mwoah,

De RS reeks is prima voor het geld, en de RW ook.. Meer mag je niet verwachten voor het geld. Evenals de palladium's of soundmate set's.

@TS; Ik zou kijken voor 2 leuke topkastjes eerst. Zoals DJ.T ook aangeeft; de K112 doet het goed voor zijn geld, koop er 2 van met een versterker (palladium 1200 b.v.) en met beetje mazzel meot het lukken voor 400 Euro. Baskisten komen later wel, of huur je eventueel even.. Vooral de feesten die jij wellicht nu doet heb je hier even zat aan.

Ps; heb je site eens doorgelezen.. Zie 4 stuks Bose 1801's.. Gebruik je die toch?
                        Mit freundliche grube,

Edie

Comment

• Restless
                          • Oct 2005
                          • 19

Als ik jou was kocht ik geen kasten en dergelijke, maar gewoon 2 van die disco-speakers die alleen bedoeld zijn om zoveel mogelijk herrie rond te pompen. scheelt je een hoop geld, en zo te zien ben je nog niet heel erg ver in het hele gebeuren (ik ook niet hoor )

ik heb je site even bekeken, ik zie wel het een en ander aan speakers staan, waarom niewe kopen ?

Comment

• Dr. Edie
                            • May 2003
                            • 671

citaat:Geplaatst door Restless

Als ik jou was kocht ik geen kasten en dergelijke, maar gewoon 2 van die disco-speakers die alleen bedoeld zijn om zoveel mogelijk herrie rond te pompen. scheelt je een hoop geld, en zo te zien ben je nog niet heel erg ver in het hele gebeuren (ik ook niet hoor )

ik heb je site even bekeken, ik zie wel het een en ander aan speakers staan, waarom niewe kopen ?
                            DAT zou ik dus niet doen.
                            Mit freundliche grube,

Edie

Comment

• DJ_marc
                              • May 2004
                              • 130

Nou die boxen leen ik maar ik wil eigenlijk zelf ook boxen hebben (bose boxen dan die leen ik). Maar als ik het dus goed begrijp moet ik gewoon eerste 2 top boxen kopen met versterker enzo

nou ik heb daarvan ook nog een set gezien. YAMAHA SV 15 fullrage speakers met een yamaha EMX 680 mixer. met 2 standaards voor €400. is dat dus een goed begin voor mij. 2de hands
                              Marc {The Soundboys}

Comment

Working...