DAP vs. Skytec

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Watt Xtra
    • Oct 2004
    • 1119

eens kijken naar de P serie van omnitronic?? in het live forum staat er ook het een en ander over geschreven, ik heb zelf ervaring met de P1500 en deze voldoet prima, zit alles op en aan en zijn niet te duur. gebruik deze vaak met 2 of 4 K115 kastjes met een eminence bassspeaker en een das driver, gaat altijd goed zonder te vervormen of snel te clippen. dit wordt gebruikt voor spraak, achtergrond muziek, omroep, monitor, klein topkastje enz.
    ik heb alleen goede ervaringen hiermee. alleen het gewicht: 20kg de stuk en dan drie in een rekje das zwaar!!
    JBL, Labgruppen en DVX, verder heel veel LED verlichting, lekker milieuvriendelijk :D

Comment

• Watt Xtra
      • Oct 2004
      • 1119

o sorry, lees nu pas dat je op zoek bent naar speakers. dan is idd zoals al vaker is aangegeven de K serie van dap ok!! voor het geld krijg je gewoon veel. Omnitronic heeft ook zelfde soort kastjes maar zijn over het algemeen iets duurder, klinken misschien ook wel beter, heb ik nog niet gehoord. Maar kan ik mij voorstellen omdat zij in de duurdere modellen (PAS-serie) P-audio drivers gebruiken. De K115 van dap en de American Audio 400 zien er ook hetzelfde uit, echter klinkt de AA toch stukken beter. gewoon eens gaan luisteren.
      JBL, Labgruppen en DVX, verder heel veel LED verlichting, lekker milieuvriendelijk :D

Comment

• Drive inn tnt
        • Sep 2003
        • 1082

citaat:Geplaatst door DJ.T

Jij gaat alle producten van Skytec / Skytronic / Citronic vergelijken met de 2 prulletjes die ze in de fucking kijkshop hebben liggen?
        Haa; citronic ff uit het lijstje
        En hoe dan ook, Skytec blijf ik prut vinden. Leuk om op je kamer mee te kl*ten maar meer ook niet. Alleen de actieve kunstof kastjes vind ik wel redelijk goed. Kosten ook 700 euro.
        Vette boksuh meneer

[FONT=Verdana]Licht is sneller dan geluid, daarom zien veel mensen er intelligent uit, tot je hen hoort spreken.[/FONT]

Comment

• GoTMoRe
          • Aug 2005
          • 350

citaat:Geplaatst door Drive inn tnt

citaat:Geplaatst door DJ.T

Jij gaat alle producten van Skytec / Skytronic / Citronic vergelijken met de 2 prulletjes die ze in de fucking kijkshop hebben liggen?
          Haa; citronic ff uit het lijstje
          En hoe dan ook, Skytec blijf ik prut vinden. Leuk om op je kamer mee te kl*ten maar meer ook niet. Alleen de actieve kunstof kastjes vind ik wel redelijk goed. Kosten ook 700 euro.
          En dan vindt ik dat zelfs veel aangezien het gewoon actiefe versie zijn van de K-112, die door dap dit jaar ook actief is uitgebracht en aanzienlijk minder kost
          lala..

Comment

• DJ.T
            • Nov 2002
            • 1502

Waar haal jij vandaan dat die kast hetzelfde is als de K-112... Bron?
            We're ready to party, are you?

Comment

• Watt Xtra
              • Oct 2004
              • 1119

skytec had, weet niet of ze hem nu nog hebben, een dubbel 18" basskastje met eminence Omega speakers hierin. en dit klonk echt niet verkeerd!!! koste toen, (3 jaar terug) zo'n 850 euro de stuk

Comment

• Drive inn tnt
                • Sep 2003
                • 1082

citaat:Geplaatst door GoTMoRe
                En dan vindt ik dat zelfs veel aangezien het gewoon actiefe versie zijn van de K-112, die door dap dit jaar ook actief is uitgebracht en aanzienlijk minder kost
                Dat is dus niet waar. Ze hebben wel een serie die actief is en een beetje op de k112 lijkt maar die zijn 80 euro of zo.

Waar ik het over heb zijn de namaak EV-tjes. Die dus ook terug moesten worden gestuurd naar de fabriek. Skytec heeft er nu een paar gemaakt die bijna net zo goed klinken gemaakt alleen in een ander jasje. Je ziet ze niet zo vaak.
                Vette boksuh meneer

[FONT=Verdana]Licht is sneller dan geluid, daarom zien veel mensen er intelligent uit, tot je hen hoort spreken.[/FONT]

Comment

• DJ_marc
                  • May 2004
                  • 130

wie heeft er dan ervaring met njd boxen???
                  Marc {The Soundboys}

Comment

• Dr. Edie
                    • May 2003
                    • 671

njd ??

Je blijft hier met "merken: gooien.. Citronic, Skytec, Dap etc, maar we gaan echt niet zeggen "Ja! Dat merk moet je nemen!"

Nog één keer:

WAT wil je precies? Fullrange speakers en een versterker??

WAT is je budget?

Dan zullen er genoeg zijn die voor jou een (leuk) setje uit kunnen zoeken.
                    Mit freundliche grube,

Edie

Comment

• Drive inn tnt
                      • Sep 2003
                      • 1082

Genoeg!! gebruik de zoekfunctie als je iets over een product wil weten. Als je echt niks kan vinden; vraag het maar.
                      Vette boksuh meneer

Comment

• moderator
                        Moderator
                        • Apr 2001
                        • 5946

eens met tnt....ff zoeken levert een hoop info op.
                        Je zal merken dat het merk niet echt uitmaakt
                        de combinatie van speakers en versterker
                        te gebruiken bekabeling, manier van aansturen...etc.
                        Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

• NiTRO
                          • Sep 2002
                          • 677

voor meer vragen over DAP of Showtec en over product advies kun je ten alle tijde naar Highlite mailen zij zullen je de gevraagde info dan sturen. Ook staan de manuals sinds kort online gewoon ff naar www.highlite.nl en dan naar het service gedeelte.

En voor de mensen die nog steeds blijven volhouden dat DAP de grootste rotzooi is......ff verder kijken mensen, die tijd is geweest, ok niet alles is top en klinkt super maar de prijs kwaliteit verhouding is echt goed.

De actieve sets lopen tegenwoordig al aardig mee in het grotere verhuur werk, vooral in Duitsland is Dap aardig grond aan het winnen.

groet,
                          erc

Comment

Working...