citaat:Geplaatst door jurjen_barel
Dan zou ik ook lekker geen koptelefoon kopen, scheelt weer 50 euro. En je kan gewoon discmans nemen, die hebben ook geen cue-functie. Vrees dan alleen dat je geen DJ zult worden... [xx(]
Maar om weer op de serieuze(re) tour te gaan: waarom vraag je hier "Wat vinden jullie van mijn keuze", maar kun je absoluut geen commentaar en tips verdragen? Zo te lezen heb je geen flauw idee wat je moet doen en kopen, maar van mensen die al jarenlang draaien wil je niets aannemen.
Even goede vrienden, maar begin dan niet aan zo'n gigantisch dure hobby als deze en kom dan al zeker niet de forummers van hun tijd beroven.
Even goede vrienden verder...
citaat:Geplaatst door Jonah
ik zou zonder CUE punten willen werken
ik zou zonder CUE punten willen werken
Maar om weer op de serieuze(re) tour te gaan: waarom vraag je hier "Wat vinden jullie van mijn keuze", maar kun je absoluut geen commentaar en tips verdragen? Zo te lezen heb je geen flauw idee wat je moet doen en kopen, maar van mensen die al jarenlang draaien wil je niets aannemen.
Even goede vrienden, maar begin dan niet aan zo'n gigantisch dure hobby als deze en kom dan al zeker niet de forummers van hun tijd beroven.
Even goede vrienden verder...
Ben nog maar een newbie in dit en jullie niet
geen flauw idee, ik heb er wel een klein beetje een idee van maar niet zoals jullie, ik lees hier ook wel dat het van jullie allemaal groots is. maar ik wil klein beginnen zoals elke beginner zeker en namatte de tijd verder gaat groter opbouwen. die tips die jullie geven voer ik nu mss niet uit maar mss de volgende jaren als ik wat nieuw stuff zou willen kopen. Ik zie het gewoon nog maar wat klein.
Toch bedankt voor de comment en tips, je weet ooit dat ik ze nog kan gebruiken en dat zal wel zo zijn.

)]

Comment