Goed Systeem of niet ...

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Jonah
    • Aug 2005
    • 9

citaat:Geplaatst door jurjen_barel

citaat:Geplaatst door Jonah
    ik zou zonder CUE punten willen werken
    Dan zou ik ook lekker geen koptelefoon kopen, scheelt weer 50 euro. En je kan gewoon discmans nemen, die hebben ook geen cue-functie. Vrees dan alleen dat je geen DJ zult worden... [xx(]

Maar om weer op de serieuze(re) tour te gaan: waarom vraag je hier "Wat vinden jullie van mijn keuze", maar kun je absoluut geen commentaar en tips verdragen? Zo te lezen heb je geen flauw idee wat je moet doen en kopen, maar van mensen die al jarenlang draaien wil je niets aannemen.

Even goede vrienden, maar begin dan niet aan zo'n gigantisch dure hobby als deze en kom dan al zeker niet de forummers van hun tijd beroven.

Even goede vrienden verder...
    hhmm, omtrent die CUE punten dat was van die jb 850, omdat jer er daar verschillende kan gebruiken en dat wil ik niet doen. gewoon wat liedjes door elkaar smijten met begin en einde.

Ben nog maar een newbie in dit en jullie niet
    geen flauw idee, ik heb er wel een klein beetje een idee van maar niet zoals jullie, ik lees hier ook wel dat het van jullie allemaal groots is. maar ik wil klein beginnen zoals elke beginner zeker en namatte de tijd verder gaat groter opbouwen. die tips die jullie geven voer ik nu mss niet uit maar mss de volgende jaren als ik wat nieuw stuff zou willen kopen. Ik zie het gewoon nog maar wat klein.
    Toch bedankt voor de comment en tips, je weet ooit dat ik ze nog kan gebruiken en dat zal wel zo zijn.
    Grtz
    -Jonah

Comment

• DJ_matthias
      • Jun 2005
      • 620

even een kleine waarschuwing!

die MX4 van JB is niet 19 inch! als je hem wil inbouwen in die kist moet je weer dingen op maat gaag zagen enzo! het is maar dat je het weet! mss best in een keer een 19inch mixertje kopen? kost wel wat meer maar past dan ook weer overal in!

greetzz!
      we had a light designer once, but he went mad so we shot him.
      Now he's a light of a diffrent kind, one of ***'s little gobo's in dimmer heaven!

Comment

• Jonah
        • Aug 2005
        • 9

ow, had ik nog niet aan gedacht
        toch bedankt om het te zeggen en we zullen wel zien wat te doen, ik denk wat zaag werk. we zien wel

thnx
        Grtz
        -Jonah

Comment

• vasco
          • Oct 2003
          • 2567

Mag ik jou heel veel succes maar vooral ook sterkte wensen met de enorme lange weg die je hebt te gaan. Je begint heel goed met vragen om advies maar neemt niks aan. Als ik jou houding aan had genomen toen ik begon i.p.v. te leren van de "meester" was ik nu niet waar ik ben. Je blinkt uit in niet geremt door enige kennis [)]

Comment

• vegapower
            • Nov 2004
            • 355

ikzelf heb de jb cd 850..bangelijk goede cd speler. een collega beweert da de ceu functie zelfs sneller is als een denon. qwa dap.... beste.. kabels enz..ok. de rest, laat staan waar het staat. 2de hands materiaal kost evenveel. ok zit wel krasjes enz op. maar als je wilt uitbreiden dus wilt verkopen heeft die 2de hands als em er nog deftig uitziet waarde. die dab... tja... misschien de sub by het oud yzer.dat staat redelijk hoog. ben zelf al hele tyd bezig. ikzelf koop nu nog 2de hands. bv sgm studio 24sc. nieuw + 3000 euro. kan ik niet betalen. nu 700euro 2de hands. kon ook een showtech hiervoor kopen. kheb geluisterd wat de mensen die eentje hadden zegde... awel. ben er heel blij voor. showtech is ongeveer dap. kheb 1 ker mee gewerkt en dat ding hield het juistgeteld 2 u uit en was voor de vuilbak. als ik van u wxas. kzou wat rondzoeken by grotere verhuurfirmas enz.. dikwijls voor een prikje nog vrij deftig en qwalitatief materiaal. doe het nog nu ge kunt.anders hebt ge er binne 1 a 2 jaar spijt van.

mvg

Comment

• Basjuw
              • Mar 2005
              • 10

citaat:Geplaatst door Basjuw

hallo,

Wij zijn begonnen met goed tweede hands spul.
              En hebben we goed ervarenmee. 1 keer een dap versterker gehad maar dat was een grote mis koop!!

groeten Bas
              Omtrent DAP versterker: wat war er dan verkeert aan of wat was er stuk??
              nou bij ons is 2 keer het linker kanaal weg gefikt en toen waren we er zat van! en dat was ook de P900!

groeten Bas

Comment

• Drive inn tnt
                • Sep 2003
                • 1082

Het enige wat mankeert aan je lijstje is: er staat dap in!
                Vette boksuh meneer

[FONT=Verdana]Licht is sneller dan geluid, daarom zien veel mensen er intelligent uit, tot je hen hoort spreken.[/FONT]

Comment

• jurjen_barel
                  • Jun 2003
                  • 3148

hhmm, omtrent die CUE punten dat was van die jb 850, omdat jer er daar verschillende kan gebruiken en dat wil ik niet doen. gewoon wat liedjes door elkaar smijten met begin en einde.
                  Misschien dat je idd nog niet direct weet hoe je met de cue-functie om moet gaan, maar dat moet je immers leren! Ik mag aannemen dat je niet de dag nadat je je set hebt gekocht meteen moet draaien op een feestje. Test het eerst thuis uit, leer ermee werken. Zul je zien dat je toch beter af bent met cue!

Ben nog maar een newbie in dit en jullie niet
                  Pas op met wat je zegt, hier huppelt vanalles rond....

geen flauw idee, ik heb er wel een klein beetje een idee van maar niet zoals jullie, ik lees hier ook wel dat het van jullie allemaal groots is. maar ik wil klein beginnen zoals elke beginner zeker en namatte de tijd verder gaat groter opbouwen. die tips die jullie geven voer ik nu mss niet uit maar mss de volgende jaren als ik wat nieuw stuff zou willen kopen. Ik zie het gewoon nog maar wat klein.
                  1) wie is "jullie"? Wij zijn niet samen 1 groot bedrijf! Hier bevindt zich een dwarsdoorsnede van Nederland. Een aantal pro's zullen zeker meelezen en -posten, maar een heleboel leden kunnen worden geidentificeerd als "het buurjongetje met z'n vaders HiFi-set". En vele mensen met toch redelijk wel wat ervaring draaien ook regelmatig met kleine sets. Niet iedereen doet alles 'groot'.

2) De pro's hebben ook ergens moeten beginnen (zou je niet verwachten, zeker?) Zij weten welke fouten ze destijds hebben gemaakt en zij willen jou voor die fouten behouden. Steek je geld niet in afval, maar investeer verstandig, ookal kost het iets meer tijd en geld (het verschil hoeft niet zo heel groot te zijn). Zij geven advies op maat voor je, anders hadden we je meteen al gezegd dat je een compleet truss-carré vol bewegend licht en een line-array per kant moet kopen. Jij geeft aan hoe groot het moet zijn, wij geven tips over welke merken en types je het beste kan aanschaffen.

Hopelijk zijn je ogen nu een beetje geopend. Anders doe ik geen moeite meer en beschouw ik dit onderwerp voor mezelf als gesloten.

Comment

• schorpioen
                    • Sep 2008
                    • 1

speakers

Kan iemand mij vertellen welke speakers ik voor de dap 750-d nodig heb?

alvast bedankt

Comment

• DJ Ronald
                      • Feb 2007
                      • 31

Bel J&H, of surf eens rond?
                      Anders googlen/searchen?
                      Zal vast genoeg spul voor zijn
                      Drive-In Show: http://www.musicsdream.co.cc

Comment

Working...