citaat:Geplaatst door corky17
Het is niet zo dat ik een hele band uit wil versterken jongens.
Op de plek van de DJ, waar ook de eindversterking geregeld wordt en welke in de zaal/tent staat. Daar wil ik de stem van de Zanger en eventueel een ander moeilijk in te regelen mic. kunnen regelen in de zaal en tevens wil ik een mic. voor de DJ hebben.
De band heeft een eigen PA mixer om zigzelf in te regelen. alleen niet in de zaal.
Het is niet zo dat ik een hele band uit wil versterken jongens.
Op de plek van de DJ, waar ook de eindversterking geregeld wordt en welke in de zaal/tent staat. Daar wil ik de stem van de Zanger en eventueel een ander moeilijk in te regelen mic. kunnen regelen in de zaal en tevens wil ik een mic. voor de DJ hebben.
De band heeft een eigen PA mixer om zigzelf in te regelen. alleen niet in de zaal.
- Je bent zelf DJ en je wilt een nieuwe mixer aanschaffen...
- De band zorgt voor eigen meuk, alleen is het mogelijk dat je zelf moet schuiven, waardoor de twee mixers naast elkaar staan.
- Je wilt dat de uitgang van de PA-mixer bij je DJ-mixer binnenkomt, zodat beiden systemen over 1 speakerset versterkt kunnen worden.
Dan nog heb ik zo mijn vraagjes: waarom wil JIJ als DJ het geluid van de zang op je DJ-tafel kunnen regelen? Doe dat lekker op de tafel van de band erbij!
Verder: zaalgeluid zou ik persoonlijk regelen vanaf de plek waar het t best hoorbaar is: de zaal. Vanaf het podium krijg je vaak een ander geluidsbeeld (om het zo maar ff te noemen, weet niet of de kreet echt bestaat [:I]).
Als je gewoon was begonnen met: "Hoi, ik zoek een nieuwe DJ-mixer. Minimaal 3 stereo-ingangen, minimaal 2 uitgangen. Max. 200 euro, that's all," dan was dit topic een stuk minder gecompliceerd!

voor het moeizame verloop van dit topic!

Comment