Miss Nederland!!!! Lichttechniek erg sneu...

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • vasco
    • Oct 2003
    • 2567

Originally posted by geenstijl21
    Tadadadadaaaaaa Miss Nederland in de spotlight!!!

NU Foto » Miss Nederland 2008 Voetlicht ken ik... maar kontlicht nog niet ;-)
    (Foto verwijderd)
    Was inderdaad niet één van je beste klussen, voortaan maar weer disco's doen?

Of was dit niet je eigen klus geenstijl21 en kun je niet lezen:

HALL OF SHAME - FOTO'S Ruimte voor foto's waarvan je eigenlijk denkt ja euh..... Die plaats je dus HIER! Belangrijk: ze gaan over jezelf, niet over een ander/ een ander bedrijf

Het is niet netjes een ander zo te kijk te zetten en daarom deze regel al ben ik het met je eens dat dit geen "schoonheidsprijs" verdient.

Comment

• geenstijl21
      • Jan 2008
      • 462

Originally posted by vasco
      Was inderdaad niet één van je beste klussen, voortaan maar weer disco's doen?

Of was dit niet je eigen klus geenstijl21 en kun je niet lezen:

HALL OF SHAME - FOTO'S Ruimte voor foto's waarvan je eigenlijk denkt ja euh..... Die plaats je dus HIER! Belangrijk: ze gaan over jezelf, niet over een ander/ een ander bedrijf

Het is niet netjes een ander zo te kijk te zetten en daarom deze regel al ben ik het met je eens dat dit geen "schoonheidsprijs" verdient.
      Bij deze moet ik bekennen dat ik niet kan lezen... mijn buitengewoon welgemeend excuses voor deze grote vergissing. Het is niet mijn eigen productie.
      "Verdomd interessant allemaal, maar gaat u vooral verder"

Comment

• Upgrading your system
        • May 2003
        • 1684

Ach mensen, dit soort situaties komen wel eens voor en zijn niet altijd de schuld van verhuurder of tech. het kan zijn dat het hier gaat om een heel zielig budget waarmee ook weinig te doen valt.

Ik ben het eens als we stellen: het ziet er niet uit, echter zonder informatie over materiaal en budget kan IK in ieder geval geen goed waardeoordeel vellen
        Je leeft maar 1 keer, maar als je het goed aanpakt heb je aan die ene keer genoeg.

Comment

Working...