Speciaal vervoer

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • masterblaster

    #46
    citaat:Geplaatst door J.S. Coolen

    Met gaffa? Lijkt me niet. DIt laat zo los.

    Zolang jezorgt dat de spanband niet teveel schuift en het alleen over de ronde stukken gaat zullen ze niet zo snel breken. Ik bedoel hoe denk je dat ladders bij schilders en glazenwassers vervoerd worden?
    Beetje late reaktie op dit bericht maar ik weet niet wie der hier het nieuws volgt maar nog niet zo lang geleden had een spaans vliegbedrijf een gat in een vleugelenraad is hoe ze dat gedicht hebben.....
    Ja met gaffa en ze hebben er nog mee gevlogen dus ik denk dat het best wel sterk genoeg is.

    sorry dat ik geen foto meer heb kunnen vinden en oja klein beetje off-topic dit he naja maak het ook uit

    Comment

    • SpaceyDeeJ
      • Sep 2001
      • 876

      #47
      Vind bovenstaand wel heel erg offtopic gaan. Slaat als een tang op een varken en als een vliegtuig op een truss koppeling al dan niet van Pro... whatever....

      Maar uuh "MasterBlaster" doe mij en de rest van dit forum een lol, en lees eerst wat regeltjes door over het gebruik van een forum... Of dacht jij dat wij aan die hoge postingcijfers kwamen door allemaal zo'n onzin uit te kramen....
      cheers,

      DeeJ

      zohee pappie, die tafel van die meneer is echt wel groot

      Comment

      • masterblaster

        #48
        ALs jij daarover begin weet ik er nog wel een het ging namelijk over de manier van vastmaken van zijn truss op zijn auto dus als er dan mensen zijn die gaan zeuren over koppelingen terwijl de eigenaar al zegt dat die niet eens nodig zijn ja dan denk dat jij aan je postingrate kom door "onzin uit te kramen"

        Oja voor je het vergeet gaat er bijna ook een hele pagina over het hele gaffa verhaal en wel in deze topic duzzzz

        Comment

        • SpaceyDeeJ
          • Sep 2001
          • 876

          #49
          Ja, gaffa en vastmaken van truss

          maar niet gaffa en een vliegtuigvleugel....

          [offtopic]
          Begin al die newbies een beetje zat te worden, elke keer die grote bek ! Met hun bijdehante gedoe...

          Laat als ze lid worden, hen eerst een maand verplicht alleen lezen voordat men ook posting rights krijgt....

          Daarnaast zou het ook verplicht moeten worden meer info in te vullen wie, hoe en wat, dit lijkt weer de S***E kant op te gaan

          duzzzz
          [/offtopic]
          cheers,

          DeeJ

          zohee pappie, die tafel van die meneer is echt wel groot

          Comment

          • rene.derksen
            • Feb 2004
            • 649

            #50
            Gaffa is nou eenmaal niet gemaakt om dingen mee vast te sjorren. Net zoals paperclips niet zijn gemaakt om je oorsmeer uit je neus te halen!

            En tjah, gaffa stond in die eene post ook maar als een soort grapje. Niet alles zo letterlijk nemen he.

            En voor de rest ben ik het wel eens met masterblaster in zijn 2e post.
            Licht is altijd zwaar.

            Comment

            • Sander Scheepstra
              • Oct 2000
              • 112

              #51
              Ik ben van mening dat je de sjorbanden het beste over de truss kan leggen, dan kun je namelijk juist gebruik maken van de rek in de sjorband en hem dus lekker aanspannen.
              Je kunt met een beetje sjorband overigens al snel een paarhonderd kilo spanning trekken, dan geloof ik er niet in dat je ooit last krijgt van verschuiven....

              Comment

              • KS
                • Oct 2005
                • 23

                #52
                citaat:Geplaatst door Sander Scheepstra

                Ik ben van mening dat je de sjorbanden het beste over de truss kan leggen, dan kun je namelijk juist gebruik maken van de rek in de sjorband en hem dus lekker aanspannen.
                Je kunt met een beetje sjorband overigens al snel een paarhonderd kilo spanning trekken, dan geloof ik er niet in dat je ooit last krijgt van verschuiven....
                ghe ghe, moet je bijna uit gaan kijken dat je je aanhanger niet aan gort trekt.

                Comment

                • pacosound
                  • Nov 2005
                  • 44

                  #53
                  Lieve Mona,

                  Ik heb m'n trussen vastgesjort met spanbanden die een maximale trekbelasting hebben van een ton.
                  Mag ik hier mee rijden?
                  Immers m'n aanhangen mag tot 500 kilo belast worden.......gna,gna,gna..

                  Sorry voor dit of topic reaktie.
                  \"Lekker onder de zon...\"

                  Comment

                  • lorenz_LVO
                    • Jan 2009
                    • 45

                    #54
                    zo hadden wij is voor dat we met een stuk van 3M truss op het dak aan het rijden waren
                    heel goed vast gebonden
                    maar juist vergeten van het dak aftehalen voor we de garage binnen reden
                    want de garagepoort is maar juist hoog genoeg voor de camionnet alleen

                    en bij gevolg heeft de truss de poort in twee geduwt en het dak van de camionnet een beetje naar binnen geduwd

                    aan de truss was wel niets te zien

                    Comment

                    • MEEO Licht en Geluid
                      • Nov 2005
                      • 950

                      #55
                      Uhm, wat draagt deze post bij aan de discussie? ala 3 jaar naar datum?
                      MEEO Audio Licht Rigging,
                      Mark van der Werff
                      Groningen

                      Comment

                      • lorenz_LVO
                        • Jan 2009
                        • 45

                        #56
                        Originally posted by MEEO Licht en Geluid
                        Uhm, wat draagt deze post bij aan de discussie? ala 3 jaar naar datum?
                        jah niet naar datum gekeken
                        en gedacht dat hoort daar wel thuis in de hall of shame

                        Comment

                        Working...