play??
Collapse
X
-
wss had hij het nummer ingemixed, terwijl de cue was ingedrukt i.p.v. play...
opnieuw op play drukken zal storend overkomen naar het publiek, dus dan maar ingedrukt houden.
Zelf ook 1x overkomen [:I] oplossing: stukje gaffaComment
-
ik had toevallig een tapeje over een lichtschakelaar zitten, waarop een aantal DMX-apparaten stonden (dus moet aanblijven)...
Gewoon tijdelijk van plek verwisselen!Comment
-
zonder fader?? oww, zonder cross-fader bedoel je.
is maar waar je aan gewend bent denk ik, en als je meer dan 2 geluidsbronnen continu achter elkaar gebruikt, vindt ik juist een crosfader irritant. maar das mijn mening.
wel een klotestreek om daar nog ff snel een foto van te makenJe leeft maar 1 keer, maar als je het goed aanpakt heb je aan die ene keer genoeg.Comment
-
Een oud-collega DJ van me deed dat ook een keer op een Pioneer CDJ-100s.... die hield steeds even de CUE vast voor een paar seconden om een paar tonen door het draaiende nummer te mixen... maar toen was dat draaiende nummer ineens afgelopen... en stondttie daar met zn vinger op de CUE... na een minuut hebben we hem een glas cola aangereikt en die erop gezet... heb je vaker binnen handbereik!LJComment
-
citaat:Geplaatst door LJ
En hoe wil je vervolgens je volgende nummer opzoeken/opzetten/pfl'en/instarten???
Beetje DJ dat natuurlijk met 1 hand. [8D]Comment
Comment