play??

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • LJ_jacob
    • Aug 2003
    • 293

Originally posted by LJ TDD
    nou jah met een rookmachines kun je der ook wel wat van he dat is ook voor de hal of shame. Maarja gelukkig niet zo erg al victor. Die zette nog effe ze rookmachine op auto timer voordat ie wegvlucht[]

probeer dit voor iedereen voortaan wat beter te verklaren tobi ...

Rookmachine incident ging over een gala op een schoolfeest waar de rookmelders volgens de schoolleiding uit stonden, maar later die avond toch ineens af gingen (rara?), te laat bij de telefoon, brandweer voor de deur, pand ontruimen... +- 500 jongens en meisjes in hun mooiste galajurken en pakken in -3 graden naar buiten
    mijn auto rijdt 1 op stoplicht

Comment

• smmeij
      • Aug 2000
      • 110

hahaha, heb zo soortgelijk iets gehad...

Hadden klus, toevallig bij mij op school gebouwd, en gingen naar huis om te eten. hadden alles getest, en na ons idee uit gezet...
      Kwamen vervolgens een dik uur later weer terug, brandweer voor de deur...
      Stond de hele school 4 verdiepingen vol met rook, we hebben de show, met een uur moeten uitstellen omdat je je handen nog niet voor je ogen kon zien...
      Bleek de rookmachine op de timer te hebben gestaan....
      The choices we make, not the chances we take, determine our destiny

Comment

• Macsel
        • Jul 2007
        • 21

Haha, hoe herkenbaar. (Grote) kantine vol met rook gestouwd. Rookmelders beneden stonden uit, maar rook trok natuurlijk de zaal uit en door het trappenhuis naar boven. Gelukkig was er een congierge aanwezig, dus was niet ons probleem...

Comment

• LJ_jacob
          • Aug 2003
          • 293

afgelopen weekend weer!

feestje op de vlootdagen op marinebasis in den helder, we mochten(zoals vaker gedaan daaR) rookmachine gebruiken, maar toch ineens een indrukwekkend grote brandweerwagen voor de deur!!
          mijn auto rijdt 1 op stoplicht

Comment

• rolanddeg
            • Nov 2004
            • 337

Ach, wat bekend toch... Heb inderdaad al vaak genoeg voor de deur van feestzaaltjes gestaan met de brandweer:

AUTOMATISCHE BRANDMELDING CAPTAINS COOKY 402-459 LOOS (ROOKGENERATOR)
            Maar geef toe, die brandweerwagens zijn wel mooi... Hier rijden we er zelfs met 2, voor het spektakel

Comment

• dj jeff--bluestarparty
              • Jan 2008
              • 11

zetten daarom het brandmeldsysteem meestal af voordat we de rookmachines aan zetten.
              alleen pas hadden we een jeugdbrandweerwedstrijdje (zit ik bij :P) en ik mocht de rookmachine bedienen hele fietsenkelder schoolgebouw vol met rook alleen vergeten het brandmeldsysteem uit te schakelen de (jeugd)brandweer was wel heel erg snel te plaatsen (stonden er al voor ie afging)

Gr jeffrey
              BSP

ps. met 2 brandweerauto's ter plaatsen komen is bij sommige panden normaal bij een automatische brandmelding (grote, risico enso)....weer wat geleerd
              licht is sneller dan geluid....... daarom ben ik de Light Jockey

BlueStarParty, at your service!

Comment

• moderator
                Moderator
                • Apr 2001
                • 5950

Mensen, er is ongetwijfeld een forum voor liefhebbers van (jeugd)brandweer brandweer auto's ....dit is de hall of shame van het licht en geluid forum, graag even een bijdrage als je iets over het onderwerp te melden hebt, niet wanneer je verder wil gaan op de off-topic. Thanx!
                Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

Working...