Waar gaat het naartoe?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • bewap
    • Jun 2002
    • 239

citaat:Ik ben benieuwd op wie je doelt??

Als ik namelijk denk wie dat ik denk wie je bedoelt ben ik wel benieuwd of dat ook echt die persoon is want als je die bedoelt zit je er helemaal langs met je bewering...

Dus als je nader wat uitleg zou willen geven met wat voor spullen hij werkt en waar??

Hmm beetje krom Nederlands...
    Zoals ik in het mailtje had gezegd dat ik naar jouw had verstuurd, ga ik hier niet verder op in, ben er niet op uit om personen zwart te maken. En ik vermeld dus hier geen namen.

Comment

• Lazy
      • Sep 2003
      • 294

citaat:Geplaatst door bewap

citaat:Ik ben benieuwd op wie je doelt??

Als ik namelijk denk wie dat ik denk wie je bedoelt ben ik wel benieuwd of dat ook echt die persoon is want als je die bedoelt zit je er helemaal langs met je bewering...

Dus als je nader wat uitleg zou willen geven met wat voor spullen hij werkt en waar??

Hmm beetje krom Nederlands...
      Zoals ik in het mailtje had gezegd dat ik naar jouw had verstuurd, ga ik hier niet verder op in, ben er niet op uit om personen zwart te maken. En ik vermeld dus hier geen namen.
      Hmm ik heb heel weinig mails van je ontvangen hoor...
      Maar was gewoon benieuwd met wat voor spullen die jongen dan voor de dag kwam en wat voor klussen??

Wie A zet moet ook B zeggen...

Comment

• Koemar
        • May 2003
        • 81

OFFTOPIC
        @Eric (Bewap)
        Je hebt een mailtje gestuurd naar Koemar (Ronnie Santegoeds, Schijndel), Echter was Lazy (Pieter van Leest, omg Hilvarenbeek) ook wel benieuwd wie die persoon was, wij hebben allebei wel zo'n vermoeden. Dus hoef je die naam echt hier niet op t forum te posten, maar een mailtje met wat uitleg zou wel op zijn plaats zijn!

Niet afzijkend bedoelt, maar ik zou ook graag willen weten voor welk bedrijf je dan werkt in Schijndel, of heb je zelf een dixo show, of..?? Ik ben je volgens mij nog nooit op een klusje tegengekomen, en zo groot is het wereldje in omg Schijndel nu ook weer niet.

Greetz [)]
        Ronnie Santegoeds
        Doe-mar een Coemar!

Comment

• showband
          • May 2001
          • 4516

Als je écht eens een laag tarief wil zien?

je betaalt hier nie veel.... [:0]

Prijzen:
          Studiotarief: € 19,- p/u
          Technicus (evt. tijdelijk): € 8,- p/u
          Overnachting per persoon per nacht: € 5,- p/n
          Pauzes langer dan een half uur worden niet berekend. Bovenstaande prijzen zijn inclusief gebruik van alle aanwezige apparatuur.

dat verzin je niet... Doen ze ook livemixen op locatie??? []
          lekker belangrijk!

Comment

• Triple S
            • Sep 2000
            • 808

... en dan heb je nog uitzicht over de weilanden ook!!
            Maar zonder dollen.... ziet er goed uit, en is retegoedkoop!
            Don\'t call me DJ!

Comment

• speakerfreak
              • May 2002
              • 1446

hm bruikbaar als goedkoop hotelletje
              Derbi Gpr Project aan de gang

Comment

• jans
                • Feb 2003
                • 869

We doen ook geluid voor grasbaanraces en behandellen een dergelijke installatie serieus. We zijn eenvoudig begonnen maar hebben nu een leuke installatie staan. Gaat er een organisatie ook zelf het geluid regelen. Kost het ons klanten, doe je daarvoor je best?
                Hoor je later dat hun geluid prut is, vaak storingen, halve dag geen geluid enz, enz.
                90% van de klanten zijn terug.
                Eindelijk begint mijn website vorm te krijgen

Comment

• showband
                  • May 2001
                  • 4516

en nu een voorbeeld klantvraag en butget:

van http://planet.marktplaats.nl/markt/m...6209.htm?pv=zh

in ons gezellige restaurant zoeken wij een keyboardspeler/zanger die er plezier in zou hebben om op zondagavond en/of feestavonden de gasten te entertainen en te zingen.
                  Wij zoeken iemand die plezier heeft in muziek en dus geen professional tegen een torenhoge gage. Wat wij bieden is eten, drinken en evt een reiskostenvergoeding.
                  Wil je in het weekend eens wat anders, reageer dan.

Zouden hun obers ook voor "eten, drinken en evt een reiskostenvergoeding" werken? [}]
                  lekker belangrijk!

Comment

• rinus bakker
                    • Mar 2002
                    • 5429

citaat:Geplaatst door jans
                    90% van de klanten zijn terug.
                    Hallo Jans,
                    dat is mijn ervaring ook al die jaren geweest.
                    Een van die resterende 10% was zeker de helft van het soort waar je op voorhand al vaak buik-, kop-, kies-, of beurspijn van kreeg.
                    En je de concurrentie dus veel geluk wenst met dit soort zeikerds, zeuren en uitknijpers.

@ showband:
                    ik ken een organisator van een groot voor-jaar-lijks festival in Limburg , die dezelfde gedachten heeft over crew en stagehands:
                    Gratis eten, drinken, T-shirt en ook nog gratis naar alle bands kunnen kijken!
                    Wat is dat voor gel*l dat ze dan ook nog geld zouden willen zien voor hun werkzaamheden?

een verdubbelde gebruikscoefficient is echt geen luxe

Comment

Working...