enne John, WAZ is een staatsbelasting, en die uitkering WAZ is gekoppeld aan de hoogte van de bijstand, waardoor je ineens een minimum inkomen hebt, en dus geen officiele bijstand meer hebt, maar een WAZ-bijstand. Wie het uitdeelt, en hoe het heet maakt me dan niet zoveel meer uit...
oh, ja , de wegenbelasting.
a gaat er waarschijnlijk af
b is niet helemaal voldoende om coentunnels, zeelandbruggen en schelde-tunnels van te bouwen,
c wordt noiet betaald door fietsers en voetgangers.
Maar dat was mijn punt niet.
Ik zat op een andere conclusie te wachten, namelijk iets over " als je die belasting niet kunt betalen, dan zul je wel onder de prijs gewerkt hebben" . ofzo.
Maar ik ben hier de enige die dat ziet, terwijl de rest ( uit angst??) verzinkt en verzuipt in medelij...
oh, ja , de wegenbelasting.
a gaat er waarschijnlijk af
b is niet helemaal voldoende om coentunnels, zeelandbruggen en schelde-tunnels van te bouwen,
c wordt noiet betaald door fietsers en voetgangers.
Maar dat was mijn punt niet.
Ik zat op een andere conclusie te wachten, namelijk iets over " als je die belasting niet kunt betalen, dan zul je wel onder de prijs gewerkt hebben" . ofzo.
Maar ik ben hier de enige die dat ziet, terwijl de rest ( uit angst??) verzinkt en verzuipt in medelij...

m haar twee ontvoerde kinderen weer terug te krijgen. Totale kosten: € 1.588,00
feit : vrouw in de bijstand, met kinderen die in het buitenland zitten, kan dus niet (parttime?) werken??)
]
Comment