Tis bijna afgelopen ...

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • mikael
    • Jul 2003
    • 45

citaat:
    Wel leuk om twee dagen geleden in het nieuws te vernemen dat Nederland de grootste financiëele sponsor is van de NAVO.
    2 kleine foutjes, NL is de grootste sponsor van de EU van de Navo is dit nog altijd de VS (al 50 jaar). Even terzijde uiteraard is dit natuurlijk gerekend per hoofd van de bevolking

Overigens komt het verschil dat NL minder subsidies van de EU ontvangt als andere landen.

Comment

• som
      • Nov 2002
      • 787

citaat:Geplaatst door musicjohn

citaat:je gebruikt meer water, je loost dus ook meer afvalwater....
      Uit de praktijk blijkt het omgekeerde. Aan de situatie verandert vaak helemaal niets op het moment dat je beslist om een officiële toko op te richten.

Wat je daarmee aan wilt geven is: "Kijk, m'n hobby is uit de klauw gelopen, en ik wil slechts een brave burger zijn door de verdiensten netjes op te gaan geven en m'n belastingen netjes af te dragen".

Maar je gaat er thuis echt geen extra koffie door drinken of meer van naar het scheithuis. Feit blijft dat je werkzaamheden (in deze branche dan wel te verstaan) altijd BUITEN de deur liggen en er aan de "thuis" situatie in 99 van de 100 gevallen niets veranderd.
      is schijthuis
      Zelfs een direct teruggeslagen tennisbal stuitert wel eens verkeerd.

Comment

• musicjohn
        • Aug 2001
        • 1102

citaat:Geplaatst door som

is schijthuis
        Sorry, wist het verschil niet. Ik dacht dat met een lange ij is het een lange boodschap, met een korte ei is het een korte boodschap [:I][)]

Kies ik toch liever voor de korte ei, vervuil ik per slot van rekening minder water en hoef ik minder millieu heffing te betalen [)]
        Greetzzz... [;)]

John

Wilt U de allernieuwste updates nu installeren? Klik dan <b>---&gt;&gt;&gt; HIER &lt;&lt;&lt;---</b>

Comment

• som
          • Nov 2002
          • 787

ij langer dan 30 centimeter rechtop in de hoek parkeren i.v.m. verstoppingsgevaar.....[:I]
          Zelfs een direct teruggeslagen tennisbal stuitert wel eens verkeerd.

Comment

• Gast1401081
            • Mar 2001
            • 7999

citaat:Omdat, &gt;&gt;&gt;in de regel!!!&lt;&lt;&lt;, daar waar mensen een zaak aan huis hebben ( bv verzekeringskantoor, huisartsenpraktijk) er meer koffie gedronken wordt,
            daarom, dus. En ik kan nog wel 20.000 zaakjes opnoemen die mensen bij het huis hebben, met meer milieubelasting. Draai het eens andersom: als een benzinepomp/garagehoeder vanwege het feit dat-ie er naast woont geen milieu-regelingen hoeft toe te passen is het eind zoek.

enne, krijgt jou klant geen koffie???

Comment

• Davy Gabriels
              • Aug 2002
              • 819

djeezes jullie blijven bezig amai... een topic dat ruben opende om afscheid te nemen van zijn collega's wordt hier zo om zeep geholpen.triestig.

Comment

• Gast1401081
                • Mar 2001
                • 7999

hij begon over die belastingen en heffingen en vergunningen. Rampje als enschede of volendam wordt door die dingen misschien wel voorkomen, hopen we dan maar. En als je daar niet aan mee wil doen : ga lekker wat anders doen, maar loop mij dan niet voor mijn voeten...

Comment

• Rv
                  • Feb 2001
                  • 1086

citaat:als een benzinepomp/garagehoeder vanwege het feit dat-ie er naast woont geen milieu-regelingen hoeft toe te passen is het eind zoek.
                  Woeehaha, loop mij niet voor m'n voeten zegt hij ... ja mac ... als je zo'n fantastische vergelijkingen maakt als hierboven ...
                  De milieubelasting van mijn verhuurbedrijf vergelijken met een pompstation, jongjong, waar ben jij mee bezig.

Ben ik heel blij dat jij niet toevallig in de Belgische politiek zit hoor, jij lult niet raak, jij lult er zelfs compleet naast ...'k snap ook helemaal niet wat deze kwestie met volendam of enschede heeft te maken.
                  Zo kan ik zeggen: als iedereen correct zijn belastingen betaalt, had marc dutroux nooit kleine mesijes verkracht en vermoord. Jaman!

Om eerlijk te zijn, er is zelfs nog nooit een klant bij mij thuis geweest nee, en die heeft hier dus geen bakkie koffie gekregen.

Ik wacht nog steeds op het eerste concrete voorbeeld waarom ik meer milieuverontreiniger zou zijn dan mijn buurman. Laat maar komen hoor ...

Kan helaas ook niet zeggen dat ik jou nog erg serieus neem ...
                  ____
                  Rv.
                  ____

Comment

• musicjohn
                    • Aug 2001
                    • 1102

citaat:Kan helaas ook niet zeggen dat ik jou nog erg serieus neem ...
                    Join the club!
                    Greetzzz... [;)]

John

Wilt U de allernieuwste updates nu installeren? Klik dan <b>---&gt;&gt;&gt; HIER &lt;&lt;&lt;---</b>

Comment

• Rudy Vorstenbosch
                      • Jun 2001
                      • 1429

Hebben we bijna een anti MAC clubje gecrëerd?!
                      Of loopt dat al een tijdje?

Inform me!!

Comment

• moderator
                        Moderator
                        • Apr 2001
                        • 5950

Beste Ruben,

Het is jammer dat je besloten hebt om een punt achter dit gedeelte van je werkzaamheden te zetten.

Zo'n beetje iedereen heeft al afscheid van je genomen en we raken op een punt aanbeland waarin we ver afwijken van het oorspronleijke onderwerp.
                        Langs deze weg: blijf vooral actief op het forum, belgische deelnemers zijn absolute taalpuristen, dat is soms nodig.

onderwerp afgesloten door modje
                        Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

Working...