Zeer domme advertentie
Collapse
X
-
-
Ik denk nep, maar ik kan het goed fout hebben, 'k heb niet zo'n verstand van deze mic.Deze microfoon een Shure noemen is dom, maar dat is volegns mij niet het enige. Ik heb mijn twijfels bij de echtheid van deze SR25:
De zwarte rand onderaan ontbreekt (iets dat normaal een kenmerk is van de SR30), er wordt een dubieuze kabel + klem bijgeleverd en de originele verpakking + papieren ontbreken. Wat denken jullie?
Ps. Je mag zelf uitmaken of je "Mustafa" vertrouwt…Sorry voor de spellingsfouten, ben Lisdectisch!Comment
-
-
Altijd handig, als je de luidsprekers maar aan een kant van het podium kunt opstellen
SpeakertechJe mag niet simpel een vraag beantwoorden, uitgaande van wat jij weet, maar wat de vraagsteller (nog meer) niet weet en dat is best lastig...
¿ɹooʌ ƃuıssɐdǝoʇ uǝǝ ɹǝıɥ sıComment
-
Een houtworm met plankenkoorts is nooit grappig!Comment
-
Sound should sound like it should sound...Comment
-
Onder het mom: Hoe loop ik (verbaal) leeg........
@lol
Mocht je ze op maandag, woensdag of dinsdag gaan ophalen........
trek voor het deurcontact maar vast een aardig stiefkwartiertje uit.
Het helpt als je je in-ears draagt.....
grtz
NesWeest vooral jezelf, er zijn al zoveel anderen!Comment
-
-
Blijkt mijn stelling weer perfect te kloppen: er lopen meer gekken los rond op deze wereld dan dat er vast zitten........Keep up the Humor!! Life here is like the muppetshow.... on topic i present kermit the frog...on the balkoney Stadler and Waldorf....and i am Animal....jehjehjehjehjehhhhhhaaaComment
-
-
En als je strijk kralen moet hebben allen daarheen.Comment
-
Sorry zie de fout niet, behalve dat het een rommelige verhaal is en dat die 1300W waarschijnlijk alleen haalbaar is met wind mee en bergafwaardst.
OF zijn het geen actieve speakers?Comment

Comment