Zeer domme advertentie

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • frederic
    • Jan 2006
    • 3511

Ik vraag me af wie zich laat vangen aan dergelijke onhein.

Comment

• jans
      • Feb 2003
      • 869

Als je je er even in verdiept dan merk je hoe veel simpele oplossingen er zijn om je geluidskwaliteit omhoog te schroeven.
      Waarom wordt onderstaand product niet standaard in alle luidsprekers gebouwd.

Eindelijk begint mijn website vorm te krijgen

Comment

• frederic
        • Jan 2006
        • 3511

Originally posted by jans
        Als je je er even in verdiept dan merk je hoe veel simpele oplossingen er zijn om je geluidskwaliteit omhoog te schroeven.
        Waarom wordt onderstaand product niet standaard in alle luidsprekers gebouwd.

http://www.akikoaudio.com/Akiko-Audi...t=6&category=1

Dit begint voor mij te grenzen aan het strafbare.

Comment

• purplehaze
          • Jul 2004
          • 692

'k vind het nog niet zo'n hele domme advertentie van Akiko, waarschijnlijk trappen er toch wel mensen in en die horen echt verbetering in het stereobeeld, in de definitie, de stemmen worden veeeel warmer en niet te vergeten de instrumenten staan pas echt los in de ruimte...

En hoe duurder het doosje hoe groter de geluidsWINST wordt :-)

Comment

• Carl
            • Nov 2000
            • 907

Sarcastisch David.......

En hele volksstammen trappen daar in, die spulletjes worden best aardig verkocht, voor zover ik weet. Het wordt ook best veel aangeboden in bepaalde winkels en op het web, zal dus best handel zijn, net als die waterflesjes met 28000% marge
            Last edited by Carl; 10-09-12, 17:58.

Comment

• stamgast
              • Feb 2010
              • 253

Originally posted by jans
              Dus daar zit hem de kneep. Bedankt echt een eye opener.
              Kan ik eindelijk ook die speciale smeltveiligheden bestellen.http://www.kempelektroniks.com/Acces...spx?lang=nl-NL
              Reacties zijn hilarisch. Onder andere:

"Met de nieuwe hi-fi tuning zekeringen in mijn apparatuur was de performance eerder terughoudend dan verbeterd. Waarom vermeldt Kemp niet dat de richting van de zekering doorslaggevend is voor de te behalen kwaliteit? Nadat ik de zekering had omgedraaid speelde mijn cd speler wèl de sterren van de hemel..."

Comment

• laserguy
                • Jun 2003
                • 2755

HELP!! Daar bestaan zelfs tijdschriften voor die die dingen testen en tot de conclusie komen dat ze echt werken of wat??? Man, man, hoe noem je zoiets? Collectieve achterlijkheid?
                Beware! To touch these wires is instant death. Anyone found doing so will be prosecuted.

Comment

• Carl
                  • Nov 2000
                  • 907

Nou, ja, misschien wel. De handelaren in die troep hebben in elk geval een prima gat in de markt gecreëerd. Er is altijd wel een kringetje goedgelovigen te vinden.....

Comment

• speakertech
                    • Jan 2008
                    • 1697

Originally posted by stamgast
                    Reacties zijn hilarisch. Onder andere:

"Met de nieuwe hi-fi tuning zekeringen in mijn apparatuur was de performance eerder terughoudend dan verbeterd. Waarom vermeldt Kemp niet dat de richting van de zekering doorslaggevend is voor de te behalen kwaliteit? Nadat ik de zekering had omgedraaid speelde mijn cd speler wèl de sterren van de hemel..."
                    Zekeringen moet je ook een beetje schuin naar beneden, of liefst vertikaal monteren. De electronen lopen dan altijd in de goede richting, omdat ze makkelijker omlaag gaan als omhoog.
                    Ik verwonder mij erover dat er mensen zijn die dergelijke onzin geloven en er veel geld aan uitgeven.
                    Zekeringen met richtinggevoel, te zot om los te lopen. Wat gebeurt er in de volgende halve periode van de netspanning? Zijn daar wellicht roterende zekeringhouders voor?

Speakertech
                    Last edited by speakertech; 10-09-12, 23:10.
                    Je mag niet simpel een vraag beantwoorden, uitgaande van wat jij weet, maar wat de vraagsteller (nog meer) niet weet en dat is best lastig...
                    ¿ɹooʌ ƃuıssɐdǝoʇ uǝǝ ɹǝıɥ sı

Comment

• chippie
                      • Jul 2006
                      • 528

En moet dat dan van + naar - lopen of van - naar + want het is toch een serie schakeling??? Of moet ik het zien als een diode.....sper of doorlaat........

@ speakertech.....op de handleiding stond ook schudden voor gebruik zodat de electronen zich beter kunnen oriënteren na hun desoriëntatie.....of beter zich resetten na vervoer!!!

IF YOU PAY PEANUTS......YOU GET MONKEYS.

Comment

• Lala
                        • Sep 2008
                        • 370

Ligt het nu aan mij, of is het een kopie?

Comment

• hugovanmeijeren
                          • Oct 2004
                          • 1436

Originally posted by Lala
                          is het een kopie?
                          Inderdaad, op een originele Atomic staat het Martin logo.

Groeten Hugo
                          Renkus-Heinz, das geen pasta saus, maar zit wel knor!

"Non omnes qui habent citharam sunt citharoedi" Varro

Comment

• Lala
                            • Sep 2008
                            • 370

Troostwijk Veilingen verzorgt online veilingen uit faillissement of vrijwillige verkoop door Europa. Groot aanbod van machines en bedrijfsinventaris.

Bril-fucking-jant. Mobiele flightcase........ Dus...

Comment

• Carl
                              • Nov 2000
                              • 907

Nouja, zo'n kist zonder wielen en vol met kabel, mag je bijna wel tot de onroerende goederen rekenen......

Comment

• Radar
                                Moderator
                                • Jul 2002
                                • 890

Ik doe niet aan bijgeloof.
                                Dat brengt ongeluk.

Comment

Working...