Zeer domme advertentie

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Timothy
    • Aug 2005
    • 175

Hoezo pittige prijs??? Er staat toch in zijn advertentie:
    "Uit onze magazijn voorraad, wij stoppen met verkoop van studiomateriaal. vandaar deze set belachelijk goedkoop weggaat."

Comment

• RayM
      • Jan 2006
      • 742

Nog iemand een setje over en een boot nodig?

KLIK
      Heerlijk die stilte

Comment

• Mark Vriens
        • Oct 2009
        • 139

Daarom heet ie ook de Zingende Kapitein
        CDJ 2000's zijn in tha pocket!

Comment

• rolanddeg
          • Nov 2004
          • 337

Leuk bootje, daar wil ik hem wel een DAP setje voor aanbieden... Nieuw in doos wel te verstaan

Comment

• renevanh
            • Oct 2004
            • 2371

Verdorie, net m'n K115's verkocht... :P
            Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...

Comment

• renevanh
              • Oct 2004
              • 2371

Of jij gratis werkt of niet moet je zelf weten, maar de klantgegevens doorgeven aan de persoon waar jij gaat bijhuren... da's ook niet handig.

Ik zeg in dit soort gevallen gewoon 'ik heb 2 subjes nodig'. Voor wie is mijn zaak, waarvoor mag de verhuurder globaal weten (feestje, bandje, dat soort termen) als ze dat interesseert. Maar de gegevens van m'n klant doorgeven... never.

Comment

• qvt
                • Oct 2009
                • 721

Iets gratis doen (dus zonder enige vergoeding) is niet illegaal.

Originally posted by dj pr0flow
                Geef ik je volledig gelijk in. Zo hebben wij 31maart een verjaardagsfeestje voor een vriendin. We (ik en mijn lichttechnicus) wouden het gratis doen als cadeau. Jammer genoeg krijgt Andy hiervan weet en begint hij natuurlijk onmiddellijk te dreigen dat het illegaal is.

Ook misschien handig om te vertellen: Een vaste klant wilt zoals gewoonlijk bij ons tops huren en 2 subs. Jammer genoeg waren onze subs al weg voor dat weekend. We stelden onze klant voor subs ergens anders te gaan huren en deze dan aan hem door te rekenen. Zo gezegd zo gedaan we contacteren Andy en laten hem weten wat we willen doen. Achter onze rug contacteert hij onze klant. Stelt dan een belachelijk lage factuur op (dacht iets van 10euro voor 2 subs actief) en weigert ons het materiaal door te verhuren...
                There is no substitute for imagination

Comment

• anonymous
                  • Mar 2012
                  • 2

Over welke andy heb je het hier ?

Comment

• Stoney3K
                    • Sep 2007
                    • 1399

Originally posted by renevanh
                    Of jij gratis werkt of niet moet je zelf weten, maar de klantgegevens doorgeven aan de persoon waar jij gaat bijhuren... da's ook niet handig.

Ik zeg in dit soort gevallen gewoon 'ik heb 2 subjes nodig'. Voor wie is mijn zaak, waarvoor mag de verhuurder globaal weten (feestje, bandje, dat soort termen) als ze dat interesseert. Maar de gegevens van m'n klant doorgeven... never.
                    Een verhuurder die je spullen weigert mee te geven (in dry hire) als ie niet weet voor wie het is, en dan dreigen dat het zelfs illegaal is, is natuurlijk ook niet netjes. Het klinkt bijna als een slinks gevalletje klantjes pikken.
                    First make it work, then make it look pretty!

Comment

• renevanh
                      • Oct 2004
                      • 2371

Originally posted by Stoney3K
                      Een verhuurder die je spullen weigert mee te geven (in dry hire) als ie niet weet voor wie het is, en dan dreigen dat het zelfs illegaal is, is natuurlijk ook niet netjes.
                      Nope. Ik was al direct naar een ander gegaan.

Comment

• anonymous
                        • Mar 2012
                        • 2

Als er 4 luidsprekers en versterker afgezet worden zonder aan te sluiten, danzal daar wel een reden voor zijn.
                        Zeer dom van zo een reactie te posten.

Comment

• dj pr0flow
                          • Mar 2011
                          • 85

Originally posted by anonymous
                          Als er 4 luidsprekers en versterker afgezet worden zonder aan te sluiten, danzal daar wel een reden voor zijn.
                          Zeer dom van zo een reactie te posten.
                          Lijkt me sterk hier bij ons in de west-vlaanderen is er de gewoonte materiaal aan te sluiten. En een sound-check te doen eer we weggaan. Zeker als we materiaal verhuren en daarna zomaar laten gebruiken. Er moest maar eens een idioot de versterker op bridge zetten of alle luidsprekers achter elkaar proberen door te lussen.

Comment

• axs
                            Moderator
                            • Jun 2002
                            • 2687

Heren(?) dj pr0flow en anonymous,

gelieve jullie persoonlijke vetes ergens anders uit te vechten dan op dit forum (leuke cafe's genoeg in jullie buurt )

We bieden hier een platform aan voor mensen die professioneel bezig zijn met licht/geluid en verwachten de deelnemers aan dit forum zich ook als dusdanig te gedragen.
                            If its true that we learn from our mistakes, some of us are working on getting one GREAT education!

Comment

• Rolandino
                              • Mar 2007
                              • 1451

dit soort ellende gebeurt helaas te vaak in onze branche.

Op zich goed dat erover gesproken word.

In mijn omgeving is ook zo iemand bezig noem geen namen maar ik weet dat hij hier ook leest.

Hij of zal ik zeggen hun zijn trots op wat ze doen.
                              EV - QSC - FBT - Shure - Sennheiser - Allen Heath - Showtec - Laserworld - JB systems - Chauvet en nog veel meer om mezelf in leven te houden.

Comment

• renevanh
                                • Oct 2004
                                • 2371

Tsja, je zet neerdonderen en weggaan zonder aan te sluiten... dat is toch zijn probleem?
                                Klant sloopt het of klant krijgt het niet aan de praat, dan mag hij daar weer voor komen opdraven. Je set werkend afleveren is een stukje service en 'garantie' dat het werkte toen het binnenkwam. Moet ie toch lekker zelf weten?

Back on topic:

Ben ik nou gek, of is dat een SM58 kap op een SM57...

Comment

Working...