op zoek naar posters en shirts

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Gast1401081
    • Mar 2001
    • 7999

    #46
    citaat: Vorige Volgende | Sluiten

    Van :
    "Duncan Verstraeten" <Duncan.Verstraeten@evdv.com>

    Aan :
    "gerard *******" <gerar@>

    Onderwerp :
    RE: MARTIN t shirts

    Datum :
    Tue, 6 May 2003 12:32:40 +0200

    Beantwoorden Allen beantwoorden Doorsturen Verwijderen In map plaatsen...Postvak INVerzonden berichtenConceptenPrullenbak Printervriendelijke versie

    Komt eraan !

    dv


    -----Oorspronkelijk bericht-----
    Van: gerard ******* [mailto:gerard

    maarreh, ook mijn postbode fietst met lege handen door de straat.

    is geen bedelen, maar gewoon een opmerking, en een constatering.

    wat was mijn allereerste handtekening???

    Comment

    • Jasper-Lichtbron
      • Jun 2001
      • 2155

      #47
      citaat: Vorige Volgende | Sluiten

      Van :
      "Duncan Verstraeten" <Duncan.Verstraeten@evdv.com>

      Aan :
      "gerard *******" <gerar@>

      Onderwerp :
      RE: MARTIN t shirts

      Datum :
      Tue, 6 May 2003 12:32:40 +0200

      Beantwoorden Allen beantwoorden Doorsturen Verwijderen In map plaatsen...Postvak INVerzonden berichtenConceptenPrullenbak Printervriendelijke versie

      Komt eraan !

      dv


      -----Oorspronkelijk bericht-----
      Van: gerard ******* [mailto:gerard
      Die komt me bekend voor inderdaad

      De groeten, Jasper

      * lichtnicht, roadie, drive-in dj, student... kheb 't 'r maar druk mee <img src=icon_smile_big.gif border=0 align=middle> *

      Comment

      • Controller
        • Apr 2002
        • 745

        #48
        Ik geef weer een schopje tegen dit topic.

        Zijn er ook t-shirts verkrijgbaar waar aan de achterkant bv. Lichttechnicus, Geluidtechnicus, Crew, Security staat. Dus kant en klare shirts?

        Zijn er ook shirts van Futurelight?

        --
        Hey duncanv,

        Waar kan ik die Martin shirts bestellen of heb je nog een aanbieding<img src=icon_smile_big.gif border=0 align=middle>

        Comment

        • Gast1401081
          • Mar 2001
          • 7999

          #49
          http://www.mill-music.nl/ op hebbedingetjes :

          tshirt met
          Yes... it`s got to be this loud !
          No... I can`t make any announcements !
          Yes... this system has thousands of watts !
          No... i` am not the DJ !
          Yes... I do this for a living !
          No... this is not the lighting console !
          Yes... I really know what all these knobs do !
          No... I don`t have any gaffer tape !

          en voor weinig.






          wat was mijn allereerste handtekening???

          Comment

          • Jeroen
            • Aug 2000
            • 1021

            #50
            citaat: En DAP is niet echt heel erg van toepassing bij mij, waar ik mee draai is zeer zeker geen DAP, kwaliteit ligt toch vele malen hoger, al is het dan niet van mij zelf
            Het woordje DAP was ook niet zozeer tegen jou bedoeld hoor <img src=icon_smile_big.gif border=0 align=middle>

            Ik blijf het een beetje bedelen vind,... Wat JeroentjE zegt,... je sprokkelt het in de jaren vazelf bij elkaar.

            Groeten,
            Jeroen

            &lt;-= Site is geupdate -=&gt;
            Zie profiel voor wetenswaardigheden en contactinfo

            Comment

            • Jasper-Lichtbron
              • Jun 2001
              • 2155

              #51
              Nou fijne vertegenwoordigers hebben die, ik heb niet eens mail teruggehad <img src=icon_smile_sad.gif border=0 align=middle>

              EDIT: te vroeg geroepen, sorry! Ik heb vandaag netjes mn shirt ontvangen en 't is nog de goeie maat ook . Thanx

              De groeten, Jasper

              * lichtnicht, roadie, drive-in dj, student... kheb 't 'r maar druk mee <img src=icon_smile_big.gif border=0 align=middle> *

              Comment

              • Rv
                • Feb 2001
                • 1086

                #52
                Ik heb ook mijn MARTIN-shirt binnen!

                BEDANKT!

                ____
                Rv.
                ____
                ____
                Rv.
                ____

                Comment

                • Turboblauw
                  • Sep 2002
                  • 137

                  #53
                  hej Duncan bedankt,
                  ik heb hem ook binnengekregen..


                  Mvg lars

                  "ej Meneer de DJ mag de bas wat zachter de Glazen kom van de bar afzetten", vind je het gek met 6 basjes en 4 topjes Turbosound TMS 3<img src=icon_smile_tongue.gif border=0 align=middle>
                  \"ej Meneer de DJ mag de bas wat zachter de Glazen kom van de bar afzetten\", vind je het gek met 6 basjes en 4 topjes Turbosound TMS 3[:P]

                  Comment

                  • Gast1401081
                    • Mar 2001
                    • 7999

                    #54
                    ff meezingen:


                    Duncan bedankt!
                    Duncan bedankt!
                    Duncan Duncan Duncan bedankt!

                    wat was mijn allereerste handtekening???

                    Comment

                    Working...