op zoek naar posters en shirts

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Merijn
    • Apr 2003
    • 18

    #16
    citaat:
    citaat: Martin heeft nogal was frutsels met hun merkje erop. In hun "pro news" adverteerden ze daar mee.
    ff Fairlight vragen denk ik.
    Kun je schrijven???

    Schrijf maar op je buik, wij zijn dealer en moeten als we iets echt willen, het ook kopen. Heeeeeeel soms zijn ze in een gulle bui.....Alleen wel vreemd dat ze niet snel iets hebben, terwijl veel personeel wel in hun merk shirts/sweaters rond lopen...

    Maar waarom kan ik zoiets dan niet via de dealer kopen?
    Ik wel er best voor betalen.
    citaat:Haha we hebben sinds kort ook opblaasbare Sennheisers hangen; wat je ermee moet.. geen idee, maar ach alleen maar FC's gaat ook zo vervelen als interieur hé.
    Misschien krijg je die om idd in de sjop te hangen, ter promotie?? Wij hebben er ook 1...

    citaat:Ik weet dat Martin meestal gratis T-shirts leveren bij nieuwe producten. Bij de eerst ca 1000 exemplaren worden ze in de doos meegeleverd.
    Dan moet ik die dozen nog tegenkomen....

    Voor Dynacord/EV geintereseerde...die mensen hebben leuke dingen, tegen betaalbare prijzen!!


    Maar ik heb een gratis Dynacord shirt, keycord, aansteker, pen, geschiedenis boekje en roadyjack..... <img src=icon_smile_tongue.gif border=0 align=middle><img src=icon_smile_big.gif border=0 align=middle><img src=icon_smile_tongue.gif border=0 align=middle><img src=icon_smile_big.gif border=0 align=middle><img src=icon_smile_tongue.gif border=0 align=middle><img src=icon_smile_big.gif border=0 align=middle>

    Suc6 en groeten vanut His
    Olaf Duffhuës

    Laat je horrrrrrrrreeeeeennnnnn...
    Merijn

    Comment

    • JeroentjE
      • Oct 2000
      • 197

      #17
      Ik heb nog nooit betaald voor een T-shirt met een of ander merk erop en m'n kledingkast ligt vol met dit soort meuk. Varieert van een heel stoer High-End bomber tot een simpel wit EAW shirt.

      Op de een of andere manier sprokkel je dat door de jaren heen bijmekaar.

      Vliegen is de meest milieuvervuilende manier van reizen.
      Nigel Tufnel: "Eleven. Exactly. One louder."
      Marty DiBergi: "Why don't you just make ten louder and make ten be the top number and make that a little louder?"
      Nigel Tufnel: [Pause] These go to eleven."

      Comment

      • djdarno
        • Dec 2002
        • 75

        #18
        citaat: citaat:
        --------------------------------------------------------------------------------
        Martin heeft nogal was frutsels met hun merkje erop. In hun "pro news" adverteerden ze daar mee.
        ff Fairlight vragen denk ik.
        --------------------------------------------------------------------------------


        Kun je schrijven???

        Schrijf maar op je buik, wij zijn dealer en moeten als we iets echt willen, het ook kopen. Heeeeeeel soms zijn ze in een gulle bui.....Alleen wel vreemd dat ze niet snel iets hebben, terwijl veel personeel wel in hun merk shirts/sweaters rond lopen...
        Beste Merijn. Kleren moet toch ook kopen in de winkel. Zie het als een stempelkaart, koop je veel krijg je meer stempels. Volle stempelkaart, gratis T-shirt.
        Overdat personeel. WEL EENS VAN BEDRIJFKLEDING GEHOORD lijkt me toch logisch.


        citaat: citaat:
        --------------------------------------------------------------------------------
        Ik weet dat Martin meestal gratis T-shirts leveren bij nieuwe producten. Bij de eerst ca 1000 exemplaren worden ze in de doos meegeleverd.



        --------------------------------------------------------------------------------


        Dan moet ik die dozen nog tegenkomen....
        Dan moet je als dealer toch iets beter je huiswerk doen. Even een paar voorbeelden waar T-shirts zijn meegeleverd: Wizard, T-rex, M-Flex, MX-10 en wie weet binnenkort de nieuwe MAC 250 KRYPTON T-Shirt

        Comment

        • Olaf Duffhuës
          • Oct 2000
          • 2477

          #19
          citaat: Overdat personeel. WEL EENS VAN BEDRIJFKLEDING GEHOORD lijkt me toch logisch.
          Klopt...alleen blijft er niks over voor de klanten/dealers, die het toch aan de man moeten brengen....

          Suc6 en groeten vanut His
          Olaf Duffhuës

          Laat je horrrrrrrrreeeeeennnnnn...
          Olaf Duffhuës

          **Nieuw - Audio Technica AT2031 - ATM230 - AE2300 - Radial Pro48 - nieuW**

          Comment

          • BENjpt
            • May 2002
            • 381

            #20
            Kreeg vanavond een mailtje binnen... BINNENKORT:

            ADJ kleding verkrijgbaar..

            beterrrrrr<img src=icon_smile_big.gif border=0 align=middle><img src=icon_smile_big.gif border=0 align=middle> )alleen jammer dat men niet altijd even enthousiast is over ADJ..<img src=icon_smile_tongue.gif border=0 align=middle> )

            Love, Life and Lighting. The 3 most important things in life!
            Love, Life and Lighting. The 3 most important things in life!

            Comment

            • Merijn
              • Apr 2003
              • 18

              #21
              citaat:
              citaat: citaat:
              --------------------------------------------------------------------------------
              Martin heeft nogal was frutsels met hun merkje erop. In hun "pro news" adverteerden ze daar mee.
              ff Fairlight vragen denk ik.
              --------------------------------------------------------------------------------


              Kun je schrijven???

              Schrijf maar op je buik, wij zijn dealer en moeten als we iets echt willen, het ook kopen. Heeeeeeel soms zijn ze in een gulle bui.....Alleen wel vreemd dat ze niet snel iets hebben, terwijl veel personeel wel in hun merk shirts/sweaters rond lopen...
              Beste Merijn. Kleren moet toch ook kopen in de winkel. Zie het als een stempelkaart, koop je veel krijg je meer stempels. Volle stempelkaart, gratis T-shirt.
              Overdat personeel. WEL EENS VAN BEDRIJFKLEDING GEHOORD lijkt me toch logisch.
              Ok, maar ik heb net gezien dat je op evdv.be van shirts tot vlaggen van martin kan bestellen...

              merijn

              citaat: citaat:
              --------------------------------------------------------------------------------
              Ik weet dat Martin meestal gratis T-shirts leveren bij nieuwe producten. Bij de eerst ca 1000 exemplaren worden ze in de doos meegeleverd.



              --------------------------------------------------------------------------------


              Dan moet ik die dozen nog tegenkomen....
              Dan moet je als dealer toch iets beter je huiswerk doen. Even een paar voorbeelden waar T-shirts zijn meegeleverd: Wizard, T-rex, M-Flex, MX-10 en wie weet binnenkort de nieuwe MAC 250 KRYPTON T-Shirt

              Merijn

              Comment

              • jo vaes
                • Jul 2002
                • 221

                #22
                Veel te veel geld voor wat Logo'tjes. Heb alleen de prijzen van Martin Swag gevonden



                DWR
                Alles gaat ... als je maar genoeg betaald...

                Comment

                • Rv
                  • Feb 2001
                  • 1086

                  #23
                  SA heeft toch ook petjes en polo's op hun site staan. Prijzen erbij, maar wel redelijk kostelijk ...

                  Achja, je kan goedkoper shirts-sweaters-jacks maken met je eigen logo/reclame erop.

                  Dan draag ik dat toch liever hoor ... maar als ik (zoals vorig jaar van bourgonje als ik het mij goed herinner) gratis een turbosound-shirt krijg, dan zeg ik beleefd: MERCI!!!!


                  Voor posters zou ik niet mailen naar de bedrijven zelf maar naar dealers die dat verkopen. Al die winkels hangen vol en die hangen regelmatig nieuwe op, de oude kan je dan krijgen voor niks ... (hier toch)

                  ____
                  Rv.
                  ____
                  ____
                  Rv.
                  ____

                  Comment

                  • djdarno
                    • Dec 2002
                    • 75

                    #24
                    Ik heb ff een belletje gedaan. Is allemaal leverbaar bij Fairlight

                    Comment

                    • Olaf Duffhuës
                      • Oct 2000
                      • 2477

                      #25
                      citaat: Dan moet je als dealer toch iets beter je huiswerk doen. Even een paar voorbeelden waar T-shirts zijn meegeleverd: Wizard, T-rex, M-Flex, MX-10 en wie weet binnenkort de nieuwe MAC 250 KRYPTON T-Shirt
                      Klopt, alleen zijn die voor de eindgebruiker...zo denk ik er over..

                      citaat: Ik heb ff een belletje gedaan. Is allemaal leverbaar bij Fairlight
                      Klopt, dat kon ik je zo wel vertellen....alleen nu nog een voorraad aan maken...:-) En dik afrekenen...

                      Suc6 en groeten vanut His
                      Olaf Duffhuës

                      Laat je horrrrrrrrreeeeeennnnnn...
                      Olaf Duffhuës

                      **Nieuw - Audio Technica AT2031 - ATM230 - AE2300 - Radial Pro48 - nieuW**

                      Comment

                      • badboyscrew
                        • Aug 2000
                        • 304

                        #26
                        Ach en anders ga je met een High-End t-shirt aan naar fairlight toe
                        doet ook wonderen voor je kleding kast <img src=icon_smile_big.gif border=0 align=middle>


                        groeten alex

                        Als je de bank 1000 euro schuldig bent, heb jij een probleem. Maar als je de bank een miljoen euro schuldig bent, hebben zij een probleem.

                        Comment

                        • duncanV
                          • Dec 2002
                          • 32

                          #27
                          beste "badboyscrew" dat laatste lijkt me niet zo aangewezen hoor...

                          Nu heb ik hier thuis nog wat originele nieuwe martin T-shirts liggen (L en XL)
                          Omdat we echt niet de slechtste zijn:

                          Stuur me een mailtje met een origineel subject en de top 5 stuur ik elk een t-shirt op.
                          laat ook effe weten welke maat.

                          duncan@evdv.com

                          kwestie van nog wat leuks in m'n mailbox te vinden 's ochtends.
                          Volgende week woensdag 30 april zal ik posten wie de gelukkigen zijn.

                          greets,

                          Duncan.




                          Comment

                          • Olaf Duffhuës
                            • Oct 2000
                            • 2477

                            #28
                            Dit vind ik een goed voorbeeld, voor de NL importeur....Heb je ook shirts van "Mach" en dan niet de M-Flex shirts....

                            Suc6 en groeten vanut His
                            Olaf Duffhuës

                            Laat je horrrrrrrrreeeeeennnnnn...
                            Olaf Duffhuës

                            **Nieuw - Audio Technica AT2031 - ATM230 - AE2300 - Radial Pro48 - nieuW**

                            Comment

                            • Gast1401081
                              • Mar 2001
                              • 7999

                              #29
                              die martin shirts had ik al, uit 1993, toen er nog robocolors waren die niet op dmx liepen...

                              Verder : Stuff We All Get ::


                              Zoiets bedoel je??? http://www.********.nl/images/K1D.jpg


                              sjonge, een nieuwe site ( klik op mijn profiel enzenzenz)

                              Comment

                              • Turboblauw
                                • Sep 2002
                                • 137

                                #30
                                eyz

                                Ook nog iets leuks. doe je mee met die Pioneer wedstrijd om cdj-800 te winnen. is altijd te proberen dacht ik. naja geen Cdj-800 gewonnen maar een T-shirt van Pioneer. Is toch leuk dacht ik zo wat blijkt nou is het t-shirt voor dames<img src=icon_smile_dissapprove.gif border=0 align=middle> <img src=icon_smile_evil.gif border=0 align=middle> heb ik er nog nix aan

                                mvg Larz

                                \"ej Meneer de DJ mag de bas wat zachter de Glazen kom van de bar afzetten\", vind je het gek met 6 basjes en 4 topjes Turbosound TMS 3[:P]

                                Comment

                                Working...