op zoek naar posters en shirts

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Merijn
    • Apr 2003
    • 18

    #1

    op zoek naar posters en shirts

    Ik ben al een hele tijd op zoek naar posters en shirts van merken als martinpro, robe, prolyte etc. maar ik heb nog niets kunnen vinden. Kan iemand mij helpen? Natuurlijk ben ik bereid een redelijke prijs te betalen.

    Merijn
  • NiTRO
    • Sep 2002
    • 677

    #2
    Deze goodies zijn niet gemakkelijk verkrijgbaar, het komt erop neer dat je toch zelf de importeurs moet opbellen en daar vragen of ze jou dit kunnen leveren.

    mvg
    ERC

    Daar waar een wil is, is een weg.....is die weg opengebroken heb je pech

    Comment

    • Merijn
      • Apr 2003
      • 18

      #3
      ok, dan ga ik dat maar eens proberen...
      Thank's!

      Merijn

      Comment

      • Controller
        • Apr 2002
        • 745

        #4
        Hierin ben ik ook geinteresseerd ik heb wel al ElectroVoice shirts maar nog niks van Licht ik zoek meer iets van Futurelight of Showtec of Martin of Robe. Als iemand iets weet hoe je eraan kan komen zet het dan even op het forum

        Comment

        • -Aart-
          • Jul 2001
          • 801

          #5
          Martin heeft nogal was frutsels met hun merkje erop. In hun "pro news" adverteerden ze daar mee.
          ff Fairlight vragen denk ik.

          Comment

          • Triple S
            • Sep 2000
            • 808

            #6
            Blijft alleen toch raar dat je vaak (dik) moet betalen om met reclame op je lijf te lopen.
            Doe het zelf ook, maar toch!

            Don't call me DJ!
            Don\'t call me DJ!

            Comment

            • CyberNBD
              • Aug 2000
              • 1318

              #7
              Martin shirts/caps/koffiemokken/horloges en weet ik wat nog allemaal zijn hier in belgie zo te bestellen bij de importeur (EVDV) weet niet of dat in nederland ook zo is bij fairlight maar lijkt me van wel. Spullie is verder idd wel aan de prijzige kant.

              ..:: Site Updated ::..
              Greetzzz,
              Tom
              CyberDance Sound & Light -- Turbosound Flashline & FlexArray, LabGruppen, Midas, HES Solaspots & GrandMA2

              Comment

              • Merijndj
                • Mar 2001
                • 660

                #8
                wil ik ff kwijt... ik ben [u]niet</u> de starter van dit topic.... (dus niet gaan verwarren plz)

                Groeten,

                Merijn

                Comment

                • Jasper-Lichtbron
                  • Jun 2001
                  • 2155

                  #9
                  citaat:
                  Blijft alleen toch raar dat je vaak (dik) moet betalen om met reclame op je lijf te lopen.
                  Doe het zelf ook, maar toch!
                  Denk dat dat meer ligt aan wie jij voorstelt . Verder geen commentaar op jou ofzo, maar goeie afnemers krijgen dat soort rommel wel eens als relatiegeschenkjes enzo. Ach wat moet je ermee, doe mij dan maar dezelfde trui -25 euro en zonder merkje hoor, jammer dan.
                  Haha we hebben sinds kort ook opblaasbare Sennheisers hangen; wat je ermee moet.. geen idee, maar ach alleen maar FC's gaat ook zo vervelen als interieur hé.

                  De groeten, Jasper

                  * lichtnicht, roadie, drive-in dj, student... kheb t maar druk mee <img src=icon_smile_big.gif border=0 align=middle> *

                  Comment

                  • djdarno
                    • Dec 2002
                    • 75

                    #10
                    Ik weet dat Martin meestal gratis T-shirts leveren bij nieuwe producten. Bij de eerst ca 1000 exemplaren worden ze in de doos meegeleverd.

                    Comment

                    • Mark
                      • Aug 2000
                      • 432

                      #11
                      Sjonge Merijn!

                      Heb ik mijn JBL Pro shirt aan Michiel (mijn broertje) gegeven!

                      Mark
                      Mark

                      Comment

                      • R. den Ridder
                        • Sep 2000
                        • 1500

                        #12
                        Bij High End kun je via de website posters bestellen, heb ik het techniekhok in het nieuwe Luxor nog wat mee weten op te leuken nadat al het vrouwelijk schoon verwijderd diende te worden..

                        Verder: Swag kopen staat m.i. gelijk aan JBL stickers op je gemini boxen te plakken (ik ken mensen die het gedaan hebben...), als je het verdiend krijg je wat, anders zou het geen swag (ruil) heten..

                        Ralph

                        Comment

                        • Merijn
                          • Apr 2003
                          • 18

                          #13
                          citaat:
                          Sjonge Merijn!

                          Heb ik mijn JBL Pro shirt aan Michiel (mijn broertje) gegeven!

                          Mark
                          jammer!

                          Merijn

                          Comment

                          • showband
                            • May 2001
                            • 4516

                            #14
                            citaat:
                            anders zou het geen swag (ruil) heten..
                            SWAG is toch "stuff we are getting"

                            'das tenminste wat de americanos mij al die jaren hebben verteld. Kan het mis hebben natuurlijk...<img src=icon_smile_shy.gif border=0 align=middle>

                            Swapping is ruilen bij de weg

                            lekker belangrijk!
                            lekker belangrijk!

                            Comment

                            • Olaf Duffhuës
                              • Oct 2000
                              • 2477

                              #15
                              citaat: Martin heeft nogal was frutsels met hun merkje erop. In hun "pro news" adverteerden ze daar mee.
                              ff Fairlight vragen denk ik.
                              Kun je schrijven???

                              Schrijf maar op je buik, wij zijn dealer en moeten als we iets echt willen, het ook kopen. Heeeeeeel soms zijn ze in een gulle bui.....Alleen wel vreemd dat ze niet snel iets hebben, terwijl veel personeel wel in hun merk shirts/sweaters rond lopen...

                              citaat:Haha we hebben sinds kort ook opblaasbare Sennheisers hangen; wat je ermee moet.. geen idee, maar ach alleen maar FC's gaat ook zo vervelen als interieur hé.
                              Misschien krijg je die om idd in de sjop te hangen, ter promotie?? Wij hebben er ook 1...

                              citaat:Ik weet dat Martin meestal gratis T-shirts leveren bij nieuwe producten. Bij de eerst ca 1000 exemplaren worden ze in de doos meegeleverd.
                              Dan moet ik die dozen nog tegenkomen....

                              Voor Dynacord/EV geintereseerde...die mensen hebben leuke dingen, tegen betaalbare prijzen!!


                              Maar ik heb een gratis Dynacord shirt, keycord, aansteker, pen, geschiedenis boekje en roadyjack..... <img src=icon_smile_tongue.gif border=0 align=middle><img src=icon_smile_big.gif border=0 align=middle><img src=icon_smile_tongue.gif border=0 align=middle><img src=icon_smile_big.gif border=0 align=middle><img src=icon_smile_tongue.gif border=0 align=middle><img src=icon_smile_big.gif border=0 align=middle>

                              Suc6 en groeten vanut His
                              Olaf Duffhuës

                              Laat je horrrrrrrrreeeeeennnnnn...
                              Olaf Duffhuës

                              **Nieuw - Audio Technica AT2031 - ATM230 - AE2300 - Radial Pro48 - nieuW**

                              Comment

                              Working...