op zoek naar posters en shirts

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • moderator
    Moderator
    • Apr 2001
    • 5946

    #31
    fix, veel bokbier drinken en cashewnoten eten...is goed voor het zog, krijg je vanzelf tieten<img src=icon_smile_big.gif border=0 align=middle><img src=icon_smile_clown.gif border=0 align=middle><img src=icon_smile_kisses.gif border=0 align=middle>

    Moderator J&H Licht en Geluid Forums
    Moderator J&H Licht en Geluid Forums

    Comment

    • Turboblauw
      • Sep 2002
      • 137

      #32
      zal het proberen maar dan heb ik nog wel zo'n mooi blote buikje over!!! Eens kijken wat de vrouwtjes daar van vinden<img src=icon_smile_tongue.gif border=0 align=middle>

      Mvg larz

      \"ej Meneer de DJ mag de bas wat zachter de Glazen kom van de bar afzetten\", vind je het gek met 6 basjes en 4 topjes Turbosound TMS 3[:P]

      Comment

      • duncanV
        • Dec 2002
        • 32

        #33
        jongens de T-shirts zijn uitgedeeld !!

        de post doet de rest !

        Duncan.

        Comment

        • Rv
          • Feb 2001
          • 1086

          #34
          Hey,

          merci hé Duncan!!
          <img src=icon_smile_approve.gif border=0 align=middle><img src=icon_smile_approve.gif border=0 align=middle><img src=icon_smile_approve.gif border=0 align=middle>

          ____
          Rv.
          ____
          ____
          Rv.
          ____

          Comment

          • Turboblauw
            • Sep 2002
            • 137

            #35
            ja duncan bedankt!!

            "ej Meneer de DJ mag de bas wat zachter de Glazen kom van de bar afzetten"<img src=icon_smile_tongue.gif border=0 align=middle>
            \"ej Meneer de DJ mag de bas wat zachter de Glazen kom van de bar afzetten\", vind je het gek met 6 basjes en 4 topjes Turbosound TMS 3[:P]

            Comment

            • Turboblauw
              • Sep 2002
              • 137

              #36
              Hej duncan,
              Kweet niet hoe het met de belgische post zit daar, ma heb nog steeds nix gehad <img src=icon_smile_tongue.gif border=0 align=middle>

              Met vriendelijke groet, lars

              "ej Meneer de DJ mag de bas wat zachter de Glazen kom van de bar afzetten"<img src=icon_smile_tongue.gif border=0 align=middle>
              \"ej Meneer de DJ mag de bas wat zachter de Glazen kom van de bar afzetten\", vind je het gek met 6 basjes en 4 topjes Turbosound TMS 3[:P]

              Comment

              • eXact
                • May 2002
                • 76

                #37
                Ja de belgen zullen wel wat langzamer over de post doen [, heb ook nog niks binnen gekrege <img src=icon_smile_sad.gif border=0 align=middle>

                Maar we wachten nog wel ff.

                Barman mag ik overgeven Hi Ha Hoo!

                Comment

                • Rv
                  • Feb 2001
                  • 1086

                  #38
                  Yep, ik spurt ook elke morgen nog naar de brievenbus, maar tevergeefs ...

                  ____
                  Rv.
                  ____
                  ____
                  Rv.
                  ____

                  Comment

                  • Jeroen
                    • Aug 2000
                    • 1021

                    #39
                    Ik geloof dat er genoeg importeurs hier dit forum bezoeken,... ik zou zeggen importeurs,... hier zitten de mannen die met jullie spullen op pad gaan. Trek je plan <img src=icon_smile_big.gif border=0 align=middle>

                    Groeten,
                    Jeroen

                    &lt;-= Site is geupdate -=&gt;
                    Zie profiel voor wetenswaardigheden en contactinfo

                    Comment

                    • Triple S
                      • Sep 2000
                      • 808

                      #40
                      citaat:Trek je plan
                      ... en kleed ons an!! <img src=icon_smile_big.gif border=0 align=middle><img src=icon_smile_big.gif border=0 align=middle><img src=icon_smile_big.gif border=0 align=middle>

                      Don't call me DJ!
                      Don\'t call me DJ!

                      Comment

                      • Jasper-Lichtbron
                        • Jun 2001
                        • 2155

                        #41
                        Kheb m eens gemailed, ook nog steeds geen shirt in de bus zien liggen <img src=icon_smile_sad.gif border=0 align=middle>

                        De groeten, Jasper

                        * lichtnicht, roadie, drive-in dj, student... kheb 't 'r maar druk mee <img src=icon_smile_big.gif border=0 align=middle> *

                        Comment

                        • Rv
                          • Feb 2001
                          • 1086

                          #42
                          Ikke ook niet ... en beloofd is beloofd!!

                          ____
                          Rv.
                          ____
                          ____
                          Rv.
                          ____

                          Comment

                          • Turboblauw
                            • Sep 2002
                            • 137

                            #43
                            Nou meneer de Importeur(s) Als je van je T-shirts enzo af willen oud of nieuw maakt niet uit, mag je ten alle tijden opsturen hoor, loop er graag in rond<img src=icon_smile_tongue.gif border=0 align=middle> mail me maar... <img src=icon_smile_big.gif border=0 align=middle><img src=icon_smile_wink.gif border=0 align=middle>

                            Mvg Larz


                            "ej Meneer de DJ mag de bas wat zachter de Glazen kom van de bar afzetten", vind je het gek met 6 basjes en 4 topjes Turbosound TMS 3<img src=icon_smile_tongue.gif border=0 align=middle>
                            \"ej Meneer de DJ mag de bas wat zachter de Glazen kom van de bar afzetten\", vind je het gek met 6 basjes en 4 topjes Turbosound TMS 3[:P]

                            Comment

                            • Jeroen
                              • Aug 2000
                              • 1021

                              #44
                              Ehhh jongens,... mijn posting was een beetje plagend bedoeld.

                              Ik persoonlijk vind het een tikkeltje triest om een topic te starten over het krijgen van swag. Tuurlijk is het leuk om een shirtje te hebben, maar da's wat anders. Dit lijkt meer op bedelen.

                              Een bedrijf geeft iets weg met een bedoeling,... Als je een potentiele koper bent of op de juiste plekken rond loopt waar een bedrijf door jou een shirtje of een keycord te geven zich kan promoten, dan krijg je iets,... niet om stoer op school rond te kunnen lopen,... of als je met DAP draait in een EAW bodywarmer binnen komt stormen.

                              Dus hold your horses,... als een importeur het nodig vind,... of het leuk vind om je iets te geven komt het vanzelf,...


                              OF! Koop het <img src=icon_smile_big.gif border=0 align=middle> En dat kan op bijna alle sites van fabrikanten.

                              Groeten,
                              Jeroen

                              &lt;-= Site is geupdate -=&gt;
                              Zie profiel voor wetenswaardigheden en contactinfo

                              Comment

                              • Turboblauw
                                • Sep 2002
                                • 137

                                #45
                                eyz jeroentje

                                Het was ook ironisch bedoeld hoor...
                                ik doe ook niet moeilijk over het kopen van Swag hoor, ma dat wil niet zeggen dat ik nix wil krijgen natuurlijk.

                                En DAP is niet echt heel erg van toepassing bij mij, waar ik mee draai is zeer zeker geen DAP, kwaliteit ligt toch vele malen hoger, al is het dan niet van mij zelf

                                dus sorry voor de onzinnige posting...<img src=icon_smile_blackeye.gif border=0 align=middle>

                                "ej Meneer de DJ mag de bas wat zachter de Glazen kom van de bar afzetten", vind je het gek met 6 basjes en 4 topjes Turbosound TMS 3<img src=icon_smile_tongue.gif border=0 align=middle>
                                \"ej Meneer de DJ mag de bas wat zachter de Glazen kom van de bar afzetten\", vind je het gek met 6 basjes en 4 topjes Turbosound TMS 3[:P]

                                Comment

                                Working...