Ergernissen top 10

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • vasco
    • Oct 2003
    • 2567

Sorry mensen, had een creative uitspatting. Heb mijn handtekening weer compact gemaakt want het viel mij later ook op dat het wel erg groot word op deze manier. Maar het komt meer voor dat men onnodig gebruik maakt van quotes en zo het forum vervuilen daar ze meestal reageren op het bericht erboven. Zit je twee keer direct achter elkaar hetzelfde bericht te lezen zeg maar.
    Last edited by vasco; 03-04-12, 07:46.

Comment

• Overdrive
      • Feb 2002
      • 717

Waar ik me aan erger is de klaag cultuur van tegenwoordig, iedereen heeft wat te klagen, niets is meer goed genoeg. Mensen nemen minder snel genoeg met minder en raken ronduit verwend. Maar waar ik me voornamelijk aan erger is dus dat ehh, geklaag....(-;

Comment

• koen g
        • Oct 2009
        • 52

Loop toch niet zo te klagen....

Comment

• 4AC
          • Nov 2007
          • 1791

Inderdaad, klagen over 't klagen is dit! haha

Ik betrap mezelf er regelmatig op dat ik te veel klaag.
          Zolang je het maar kan onderbouwen, vind ik het niet verkeerd (kritisch zijn). En als je het maar regelmatig compenseert met wat liefs (haha).

Mvg,

Teun
          uǝɿɿɐʌǝ6ɯo sı ʇsʞǝʇ ǝzǝp
          Turbosound TMS-2A nieuw leven inblazen

Comment

• Hansound
            • Apr 2006
            • 832

Ik erger me aan geluidstechnici...

Comment

• Rieske
              • Aug 2002
              • 544

Ik erger me aan ergernissen
              Life is what you make it

Comment

• qvt
                • Oct 2009
                • 721

Originally posted by Hansound
                Ik erger me aan geluidstechnici...
                Ik erger me hier ook wel eens aan, dat soort dat nog probeert te weigeren op een degelijke digitale mixer te werken in een zaaltje voor 750 man.
                There is no substitute for imagination

Comment

• Hansound
                  • Apr 2006
                  • 832

Originally posted by qvt
                  Ik erger me hier ook wel eens aan, dat soort dat nog probeert te weigeren op een degelijke digitale mixer te werken in een zaaltje voor 750 man.
                  Mischien houd ie wel van mooi geluid...

Comment

• jadjong
                    • Oct 2003
                    • 654

Originally posted by djspeakertje
                    Van die mensen die het forum vullen, voor de helft met interessante, relevante posts, en voor de andere helft met hun gigantische handtekening... (no offense, just my 2...)

Daan
                    Jouw reactie is twee regels, de handtekening drie.

Comment

• vasco
                      • Oct 2003
                      • 2567

Als je goed kijkt zijn het vier regels, er zitten twee witregels tussen de eerste en laatste zin namelijk. Die twee regels compenseert hij in zijn bericht met de nodige witregels dan gaat het gelijk op. Goed voorbeeld doet goed volgen, iets in die strekking

Hij had het in dit geval over mijn oude handtekening welke denk ik zeker 6 regels innam. Toen ik hem terug zag nadat de mod mij hierop wees vond ik dat persoonlijk ook wel wat overdreven worden en heb ik nu gekozen voor het kleinste lettertype en één regel.

Comment

• Gast1401081
                        • Mar 2001
                        • 7999

[IMG]http://www.********.nl/images/Schermafbeelding%202012-04-04%20om%2013.30.56.png[/IMG]

zoiets, bedoelde je, qua bitjesverspilling ?

Comment

• rinus bakker
                          • Mar 2002
                          • 5429

Niet alleen maar bitjes.
                          Want mijn ergernis betreft ook de pakken echt papier die verspild worden door de bureaucraten en nitwits.
                          Van andere discuiplines kan ik het niet beoordelen,
                          maar als je ziet wat er door TT-"adviseurs", "podiumtechnisch" onderwijs enz.
                          aan onzinnig geleuter over "rigging" en "rigging-regels" op papier wordt gezet,
                          dan komen die bitjes van MAC er nog heel goed af.
                          Programma's van Eisen, Bestekken, en Advies- en Keurings-Rapporten vol met klinklare hijs-nonsens.
                          Als de klokken en klepels (vanuit alle landen in de wereld) je links en rechts om de oren suizen
                          kun je met goed fatsoen zeggen dat daar geen enkele muziek (meer) in zit.
                          een verdubbelde gebruikscoefficient is echt geen luxe

Comment

• qvt
                            • Oct 2009
                            • 721

Originally posted by Hansound
                            Mischien houd ie wel van mooi geluid...
                            Hahahahaha jij bent er ook zo een... Nou is het gewoon feit dat er ondertussen meerdere digitale tafels zijn die wel klinken, het hoeft niet perse een H3K te zijn.. Zeker niet voor sommige pisbandjes met nog ergere mixers!

Comment

• Hansound
                              • Apr 2006
                              • 832

Originally posted by qvt
                              Hahahahaha jij bent er ook zo een... Nou is het gewoon feit dat er ondertussen meerdere digitale tafels zijn die wel klinken, het hoeft niet perse een H3K te zijn.. Zeker niet voor sommige pisbandjes met nog ergere mixers!
                              Inderdaad, er zijn digi tafels die goed klinken, maar helaas ook een heleboel die waardeloos klinken... en dan nog een tech erbij die zo blij is dat ie minder spullen hoeft in te laden.. kan die ook nog eens niet mixen... alles plat gecompressed... wat een ergernis... en nog zichzelf op de borst kloppen.... om te huilen... het zou verboden moeten worden...

Comment

• qvt
                                • Oct 2009
                                • 721

digi is nog steeds niet perse makkelijk laden Maar wel minder outboard gelukkig! Dat niet kunnen mixen en compressen vind ik allesinds meevallen, dat zijn meer de personen die nooit met digitaal werken. En dat erna herken ik wel, maar is helaas niet gekoppeld aan digimixers..

..En de lekkerste analoge mixers staan meestal mooi opgesteld in studio's, alhoewel digitaal daar ook al flink zijn intrek doet..

Comment

Working...