Ergernissen top 10

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Drive inn tnt
    • Sep 2003
    • 1082

Mensen die van alles komen vragen.
    Mensen die met gekopïeerde cd's aankomen. (gewoon wegsturen, cd-speler pakt die niet )
    Mensen die van alles van je willen terwijl je net iets zwaars in de truss probeert te hangen.
    Mensen die niet snappen wie de dj is.
    Mensen die gaan vertellen dat ze ook een HQ power set van WEL 6000 watt op hun kamertje hebben. (wel lief )
    Mensen die alles beter weten.
    Dj's
    Lichtnichten van de band die nog nooit op jou tafel hebben gewerkt.:?
    Mixmannen die bijna doof zijn.
    De tapelul zijn.
    Hak en breek mentaliteit. ( ja is wel goed zo )
    Sloten.
    Patat van een vieze snackbar.
    Vette boksuh meneer

[FONT=Verdana]Licht is sneller dan geluid, daarom zien veel mensen er intelligent uit, tot je hen hoort spreken.[/FONT]

Comment

• hugovanmeijeren
      • Oct 2004
      • 1436

Originally posted by dome
      http://www.spreadshirt.net/shop.php?...517433&view=41

Ik heb een aantal jaren geleden dit shirt besteld (met engelse opdruk)
      Deze is toch redelijk effectief.

Groeten Hugo
      Renkus-Heinz, das geen pasta saus, maar zit wel knor!

"Non omnes qui habent citharam sunt citharoedi" Varro

Comment

• Gerrit Hurkens
        • Dec 2000
        • 252

Fresh one:

Live on stage:"Ik zie jullie niet, omdat die eikels van het licht, lampen in mijn gezicht laten schijnen"

Was dus frontlicht. Laag zaaltje.

Heeft ie een paar keer gedaan die avond. Toen vond de FOH crew (waaronder ik dus) het welletjes. Licht uit. Mic uit. Cd-tje erop en in de stakingshouding.

Organisatie was 100% met ons eens gelukkig. En toen was er een DJ.
        \"Oeeeeeeehhh, what does this button doooooooo??????\"

Comment

• DJ_matthias
          • Jun 2005
          • 620

door zo'n mensen zou je nog een slechte naam krijgen... terwijl je volledig doet wat je moet doen/gevraagd werd...
          we had a light designer once, but he went mad so we shot him.
          Now he's a light of a diffrent kind, one of ***'s little gobo's in dimmer heaven!

Comment

• delighted
            • Jul 2003
            • 420

Originally posted by DJ_matthias
            door zo'n mensen zou je nog een slechte naam krijgen... terwijl je volledig doet wat je moet doen/gevraagd werd...
            Dat is altijd zo toch?

Zelfde als je een speciaaltje op podium hebt gemaakt voor een mannetje. Speciaaltje is links voor. Mannetje gaat staan, licht gaat aan..... Blijkt mannetje rechtsvoor te staan.

Wie is er dan fout? Voor 95% van de zaal in ieder geval niet het mannetje

Comment

• stekelvarke
              • Dec 2004
              • 1062

Originally posted by Gerrit Hurkens
              Live on stage:"Ik zie jullie niet, omdat die eikels van het licht, lampen in mijn gezicht laten schijnen"

Heeft ie een paar keer gedaan die avond. Toen vond de FOH crew (waaronder ik dus) het welletjes. Licht uit. Mic uit. Cd-tje erop en in de stakingshouding.
              Had ik ook gedaan, misschien veel vroeger en misschien ook zelfs veel vroeger.
              Zodat het publiek kon zeggen ik zie je niet want er is geen licht meer.
              exit night into LIGHT

Comment

• CoenCo
                • Feb 2005
                • 230

Originally posted by delighted
                Dat is altijd zo toch?

Zelfde als je een speciaaltje op podium hebt gemaakt voor een mannetje. Speciaaltje is links voor. Mannetje gaat staan, licht gaat aan..... Blijkt mannetje rechtsvoor te staan.

Wie is er dan fout? Voor 95% van de zaal in ieder geval niet het mannetje
                mwah... volgens mij ook niet het mannetje. Je weet dat dat soort dingen regelmatig voorkomt, als je dan koppig/naief genoeg bent om er geen rekening mee te houden, dan vind ik dat nalatig.
                Het maakt niet uit wat voor klus ik doe, als ze vragen om een speciaaltje rechts voor de spreker, dan komt er links ook een. En een groot totaaltje. Ik heb het ondertussen vaker wél dan niet nodig gehad. Kijk als ze nou vóór het podium gaan staan, dan kan ik er ook niets meer aan doen. (tenzij ik nog wat bewegends in de fronttruss heb hangen )

Comment

• janneman32
                  • Dec 2005
                  • 65

Of om een collega techneut te citeren "waren acteurs maar muggen, dan zochten ze zelf het licht op"

Greetzzz, Jan

Comment

• GoTMoRe
                    • Aug 2005
                    • 350

Originally posted by Drive inn tnt
                    Mensen die gaan vertellen dat ze ook een HQ power set van WEL 6000 watt op hun kamertje hebben. (wel lief )
                    En omdat bij de bandjes die ik doe de gemiddelde leeftijd van het publiek rond de 16 zit staat die bij mij wel met stip op nummer 1!
                    lala..

Comment

• hugovanmeijeren
                      • Oct 2004
                      • 1436

Collega bedrijf dat beweert dat Behringer tafels beter zijn dan die van het 'budget' merk Soundcraft ...

Ja inderdaad zij werken met een Behringer tafel

Groeten Hugo
                      Renkus-Heinz, das geen pasta saus, maar zit wel knor!

"Non omnes qui habent citharam sunt citharoedi" Varro

Comment

• moderator
                        Moderator
                        • Apr 2001
                        • 5946

willekeurig iemand:
                        "Mag ik even de gaffa lenen..."
                        ...op mijn standaard reactie...
                        "hoezo kost dat een tientje!"
                        Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

• CoenCo
                          • Feb 2005
                          • 230

Één 70kVA aggregaat, voor een grote feesttent. En daar dan alle barren, alle buitenverlichting en de bühne op aansluiten. En het dan gek vinden dat als ze met de buitenverlichting morrellen en aardsluiting maken, het podium ook donker wordt tot 4 keer toe op 1 avond.

Comment

• Gast1401081
                            • Mar 2001
                            • 7999

Ook lekker Irri :
                            op het laatste moment gebeld worden voor een DJ-setje, na een boel stress en paniek eindelijk wat opgeduikeld, inprikken op de eindset, en dan de DJ van vanavond met een onschuldig gezicht op zien komen met zn eigen spelertjes en mixertje...

Comment

• HR Soundproductions
                              • Oct 2005
                              • 649

Echte irri-dingen zijn er nooit echt. Tal van zaken heb je zelf in de hand.
                              1 -meest vervelende voor mij is dat de voedingsspanning ontbreekt door sluiting ( nee, niet door mijn apparatuur ).Probleem ligt bij mij, ik trek me dit aan en probeer dit dan nog op te lossen ook .
                              2- Noobs die overal met hun vingers aan mijn spullen gaan zitten ( GRRRRR.....afblijven, en nooooooit meer doen.... )
                              3 - Externe geluidstechnicus voor artiest ( eigelijk afgunst omdat hij meer verdient dan mij, en dan nog aan mijn spullen zit ook..... )
                              4 - Gast DJ's die alles in het rood laten spetteren

Eentje die altijd weer terugkomt en eigenlijk ook wel leuk is; Een dronken persoon die met zijn zatte kop een deuntje gaat neurien en vervolgens vraagt "Hebbie die ???????".

Irritant maar weliswaar leuk !
                              Last edited by HR Soundproductions; 05-05-06, 15:08.

Comment

• Juriaan
                                • May 2004
                                • 190

Originally posted by voederbietel
                                als je een klus krijgt waarvan je denkt alles is goed geregeld en ben niks vergeten(ook gevraagt wat voor zaal het was, hoe groot, hoeveel stroom) kom je op locatie aan was de vrolijke opdrachtgever vergeten te zeggen dat het op de 1e etage was en dat er geen lift is (trap van 1meter breed en 2 hoeken erin) (en die man maar lachen )
                                Komt me bekend voor,
                                Alleen was ik aan het lachen, toen zijn trap naar de klote was
                                Last edited by Juriaan; 05-05-06, 20:52.

Comment

Working...