Geweld op de werkplek

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Lala
    • Sep 2008
    • 370

Oh man, wanneer is de fanclubdag? Niet normaal, wat een achterlijke!

Google is ook weer lekker tactisch bezig met hun add`s

Comment

• Stoney3K
      • Sep 2007
      • 1399

Originally posted by MusicXtra
      En dat laatste gaan we doen Mac, doe jij het geluid of zal ik het doen?
      Ik zal wel kijken of ik iets kan regelen met een laser van een paar Watt.

Misschien dat die Russen nog een industriële Q-switch kunnen "missen". Kunnen we ook even een 850 stack neerleggen in plaats van de monitorwedges?

Maar alle gekheid op een stokje, beterschap MusicX.
      First make it work, then make it look pretty!

Comment

• berolios
        • Sep 2005
        • 1538

Mijn *** zeg...

Beterschap !! Hopelijk herstel je snel en volledig !!

Het is niet de eerste keer dat ik hoor van schermutselingen op het podium (veelal vanuit een bepaald type feest inderdaad), maar van zo'n laffe actie heb ik nog niet eerder gehoord... wat een loser zeg. Ik hoop dat het allemaal uiteindelijk mee zal vallen.

Fucking hell... ik hoop van harte dat de dader een flinke straf tegenmoet ziet, maar ook de omstanders die niks deden en die ouwe die het nog erger maakte ook... Appel valt niet ver van de boom denk ik dan: hoezo 'opvoeding' bepalende factor ?

Jammer genoeg blijkt de wereld maar weer niet zo vredelievend als we soms willen geloven. Je zult hier weinig aan kunnen doen. Misschien bepaald type feesten en volk mijden... maar ja, je moet ook eten natuurlijk. Ik hoop in ieder geval van harte dat je het vertrouwen in mensen niet verliest en dat je snel weer met veel plezier (en met LEUKE muzikanten) aan het werk gaat !

Veel beterschap !
        Last edited by berolios; 26-07-10, 20:53.
        Einstein: "Een slim persoon lost een probleem op; een wijs persoon voorkomt het."

Comment

• Superfly
          • Sep 2008
          • 86

Niet te geloven dit?

Ik dacht dat muziek mensen blijschap en broederschap bracht?
          Maar dit is krankzinnig.
          Ik hoop dat ze die vent nog een weekje vasthouden.
          Ik stel voor dat we die band kompleet boycotten.
          Met zo'n vent wil je toch ook niet in een band spelen, je schaam je toch rot als mede bandlid.

Nou heel veel sterkte en dat je maar snel weer op de been ben.

Marcel.
          Make My day, Blow your Amp

Comment

• MusicXtra
            • Feb 2006
            • 9316

Dit was op een evenement waarbij ik al 15 jaar de techniek verzorg en waarbij de gemiddelde leeftijd van het publiek 60 + is.
            Wanneer ik zelfs dit soort evenementen moet gaan ontwijken dan blijft er echt niets over.
            Overigens heb ik van de overige bandleden een uitgebreide mail ontvangen:

[FONT=Arial]Beste Sander [/FONT]
            [FONT=Arial]Namens de 2e band van gisteren waaraan wij niet meer verbonden zijn willen we je laten weten dat wij ons diep schamen voor hetgeen wat gebeurd is. We zijn er letterlijk ziek van![/FONT]
            [FONT=Arial]Het enige wat nu telt is dat we hopen dat het goed met je gaat. In onze gedachten leven wij met jou mee en hopen dat je herstel voorspoedig verloopt.[/FONT]

[FONT=Arial]Als je niet wilt reageren op deze mail is dat volkomen begrijpelijk. Niettemin willen wij jullie bedanken voor het voor ons wel goed klinkende geluid![/FONT]
            [FONT=Arial]Harold, nogmaals dank voor jouw rust![/FONT]

[FONT=Arial]Heel veel Sterkte![/FONT]

[FONT=Arial]Met hartelijke groet,[/FONT]

[FONT=Arial]Vanessa[/FONT]
            [FONT=Arial]Jeroen [/FONT]
            [FONT=Arial]Alex[/FONT]
            [FONT=Arial]Denny[/FONT]
            [FONT=Arial]Richard[/FONT]
            De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

Comment

• jans
              • Feb 2003
              • 869

Ten eerste beterschap.

De straf die de dader zal krijgen zal wel weer om te huilen zijn dus knijp hem financieel zo ver uit als je voor elkaar kunt krijgen.
              Echt weer een actie waaruit het IQ en EQ van dergelijke leiden blijkt.
              en zoals berolios al opmerkte mogen ook de niet handelende omstanders hard worden aangepakt.

Helaas heb ik het zelf ook al eens meegemaakt, niet met deze band, al had ik slechts een paar dagen hoofdpijn van een kopstoot.
              Eindelijk begint mijn website vorm te krijgen

Comment

• @ndrew
                • Jun 2005
                • 220

voor zulke pipo's moet je een M16 in je toolcase hebben en gelijk ze hersens (voor zover die erin zitten) uit ze kersen pit schieten.

Misselijke LUI BAH
                <laat het maar draaien>

Comment

• berolios
                  • Sep 2005
                  • 1538

Tsja, niet echt een risico-feest zou je zeggen inderdaad... Zo blijkt maar weer... ook in de sterkste bunker komt soms beton-rot voor...

Fijn, die steunbetuiging en wensen van de bandleden... alleen had je er meer aan gehad als ze gisteren de ballen hadden gehad de situatie te sussen voordat het zover kon komen. Achteraf is het altijd makkelijk lullen, net zoals het makkelijk is op een forum je mening te geven .

Nogmaals, beterschap, hopelijk blijft er niet een te groot litteken achter, zowel letterlijk als figuurlijk.
                  Einstein: "Een slim persoon lost een probleem op; een wijs persoon voorkomt het."

Comment

• MusicXtra
                    • Feb 2006
                    • 9316

Originally posted by berolios

Fijn, die steunbetuiging en wensen van de bandleden... alleen had je er meer aan gehad als ze gisteren de ballen hadden gehad de situatie te sussen voordat het zover kon komen. Achteraf is het altijd makkelijk lullen, net zoals het makkelijk is op een forum je mening te geven .
                    De rest van de band heeft ook wel zijn best gedaan de situatie te sussen.
                    Er was eigenlijk ook niet zoveel aan de hand, de gitarist en zijn vader moesten mij alleen steeds weer laten weten dat ze mij een slechte tech vonden. Dat hielden ze net zo lang vol tot ik de gitarist voor zak hooi uitmaakte en dat was voor hem de trigger om m'n hersens in te slaan.
                    Die klap kwam ook totaal onverwacht dus daar kon de rest van de band ook weinig tegen doen.

Comment

• Mark Vriens
                      • Oct 2009
                      • 139

Ik snap niet dat dit soort mensen uberhaupt dat gaan doen met apparatuur van een ander, ook al is het van je zelf... Terwijl ik het verhaal las leek het wel alsof er een poging tot moord was zeg! poe wat een verhaal...
                      MusicXtra, beterschap!
                      CDJ 2000's zijn in tha pocket!

Comment

• 4AC
                        • Nov 2007
                        • 1791

ho-ho, iemand hier moet rap achter die pc vandaan.

Des te sneller kunnen we weer je volledige inbreng verwachten

Mvg,

Teun
                        uǝɿɿɐʌǝ6ɯo sı ʇsʞǝʇ ǝzǝp
                        Turbosound TMS-2A nieuw leven inblazen

Comment

• MusicXtra
                          • Feb 2006
                          • 9316

Originally posted by 4AC
                          ho-ho, iemand hier moet rap achter die pc vandaan.

Des te sneller kunnen we weer je volledige inbreng verwachten

Mvg,

Teun
                          Heb je helemaal gelijk in, zit alweer veel te lang achter het scherm.

Comment

• 2mancrew
                            • Feb 2010
                            • 96

Sander,

Beterschap kerel,

Spreek je weer

Ed
                            ff knutselen met hout en speakers : resultaat 4 subwoofers

Comment

• keenoncoolstuff
                              • May 2003
                              • 695

Sterkte, beterschap en succes met het aanpakken van die dwaas!

Rob.
                              All of life’s problems can be solved with two things: duct tape and WD40.
                              If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. If it doesn’t move and it should, you need WD40.

Comment

• dj-wojcik
                                • Jul 2008
                                • 911

Boh, en dan op die leeftijd. Ongekend dit.

Veel beterschap!

Volgende keer toch maar een extra caseje meenemen?

Last edited by dj-wojcik; 26-07-10, 22:54.
                                [CENTER]DJ-Wojcik[/CENTER]
                                [CENTER]Het is de kunst om van geluids-overlast een buurtfeest te maken ;)[/CENTER]

Comment

Working...