Geweld op de werkplek

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • bones2001
    • Aug 2003
    • 741

Wauw,

het moet toch niet gekker worden zeg !!
    We kennen allemaal wel de zeurende moeders, pappa's, oma's, opa's,
    vriendjes en vriendinnetjes die hun kind, vriend, vriendin enz, harder
    op FOH willen hebben, maar dit slaat echt alles
    Sterkte man !!

Zal de naam van die gast in mijn "rode boekje" zetten.
    Hij krijgt vast wel wat ie verdient gezien de reacties op hun gastenboek en hier op het forum.
    Mixen is net als schilderen.
    Een kwestie van de juiste kleuren mengen om een mooi schilderij te krijgen.

Comment

• stainz
      • Sep 2009
      • 609

ik ga voortaan gitaristen toch wel gaffa uitlenen om pedalen vast te tapen... kan altijd handig zijn.

even serieus:
      zeer kwalijke zaak dat dit soort dingen gebeuren, hopen dat de dader er niet met 20 uur papier prikken vanaf komt maar even flink aangepakt wordt.
      En natuurlijk hopen dat je snel mag herstellen, want via het forum krijg ik wel altijd het idee dat het hier om iemand gaat met liefde voor het vak en dat maakt het dan alleen maar extra rot als je je werk niet (veilig) kunt doen!

Veel sterkte/beterschap!

Comment

• moderator
        Moderator
        • Apr 2001
        • 5946

Jemig, wat een verhaal zeg!
        Beterschap en sterkte met de afwikkeling van deze bijzonder nare ervaring.

sidekick: Ga graag een keer dit bandje schuiven, denk dat het leuk is met Mac, kijken offie dan ook losse handjes heeft, wat een kneus zeg!
        Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

• salsa
          • Jan 2007
          • 1315

MusicXtra,

Jongen, ik wens je veel beterschap en ik vind het schandalig voor woorden!!!!
          Ongelovelijk!!!!

Vanuit Argentinie, heel veel beterschap en hoor je snel weer!!

Dave
          [FONT=Arial]No trees were harmed in the writing of the e-mail, but millions of electrons were terribly inconvenienced[/FONT][FONT=Arial].[/FONT]

Comment

• Gast1401081
            • Mar 2001
            • 7999

de lichtshow : 4D Cell

ben toch een beetje bang in het donker, meneer de agent...

Comment

• rolanddeg
              • Nov 2004
              • 337

My g0d wat een ziek verhaal! Ik hoop dat de rechter weinig medelijden heeft met deze *hier zou iets staan wat ik niet mag zeggen*! Even een tijdje van hotel traliezicht genieten en daarna een dikke claim betalen waar 'ie nog héél lang voor gitaar moet spelen. Vastbinden op een drijvend vlot en nooit meer naar om kijken. Wat walg ik van zulk soort mensen...

In ieder geval veel sterkte!

Comment

• @lex
                • Jul 2006
                • 1086

Ten eerste aan mXtra: Wat een onbegrijpelijk voorval! Hoop dat je er snel weer bovenop bent. Rustig aan tot de dokter (of zijn assistente) zegt dat het weer mag!

Dan lijkt het me leuk om binnenkort weer eens een uitje te organiseren... We hebben geloof ik al Line Array-vergelijkdag, floor-vergelijkdag en sub-vergelijkdag gehad. Zullen we eens wat bandjes gaan vergelijken?

@lex
                Het is bevredigender om een illusie te perfectioneren dan de werkelijkheid na te bootsen...

Comment

• SoundOfSilence
                  • Mar 2007
                  • 766

Tja, weinig toe te voegen aan de reacties die hierboven staan.

Op de site van de organisatie staat "25 juli 2010 De Grote Verassing".

Maar 'k neem aan dat ze dit zelf ook niet verwacht hadden.

Belachelijk dat op zo'n evenement zoiets gebeurt. (en dat het überhaupt gebeurt). Sommige mensen snappen het echt niet.

Beterschap gewenst uit Maarssen
                  Last edited by SoundOfSilence; 27-07-10, 15:20.
                  It's only vintage if it works. Other wise it's just old crap.

Comment

• HR Soundproductions
                    • Oct 2005
                    • 649

MOet eerlijk zeggen dat ik dit met verbazing heb zitten lezen, werkelijk te bizar voor woorden.

Beterschap gewenst vanaf deze kant.

Comment

• berolios
                      • Sep 2005
                      • 1538

Originally posted by MusicXtra
                      De rest van de band heeft ook wel zijn best gedaan de situatie te sussen.
                      Er was eigenlijk ook niet zoveel aan de hand, de gitarist en zijn vader moesten mij alleen steeds weer laten weten dat ze mij een slechte tech vonden. Dat hielden ze net zo lang vol tot ik de gitarist voor zak hooi uitmaakte en dat was voor hem de trigger om m'n hersens in te slaan.
                      Die klap kwam ook totaal onverwacht dus daar kon de rest van de band ook weinig tegen doen.
                      Tsja... dan was er ook niet veel aan te doen inderdaad... gewoon een triest figuur die zich niet heeft kunnen inhouden.

Het ga je goed!
                      Einstein: "Een slim persoon lost een probleem op; een wijs persoon voorkomt het."

Comment

• darco
                        • Sep 2009
                        • 135

Spijtig dat zoiets voorvalt, in alle geval een spoedig herstel toegewenst!

Comment

• laserguy
                          • Jun 2003
                          • 2755

Als je zelf een line array in elkaar kunt steken, dan kun je ook zeker een afdoende verdedigingsmiddel ontwerpen voor deze sector
                          Ik hoop dat die man echt serieus wordt gestraft, in NL is daar gelukkig de maatschappelijke afkeer voor zinloos geweld wat groter dan hier in B.
                          Sterkte en ik vermoed dat rusten voor jou niet gemakkelijk is maar doe het toch maar! Soms hebben dokters wél eens gelijk...
                          Beware! To touch these wires is instant death. Anyone found doing so will be prosecuted.

Comment

• vasco
                            • Oct 2003
                            • 2567

Dit was zoals ik het lees voor jou eigenlijk al een "verloren" zaak. De gitarist was er op uit dat is duidelijk. Normale mensen uiten hun "mening" en dan is het eventueel na een korte discussie klaar.

Beterschap gewenst uiteraard...

Maken we van hun fandag gelijk een testdag
                            (wat gebeurt er met deksels van een flightcases als er een hoofdje van gitarist tussen zit test)
                            Last edited by vasco; 27-07-10, 16:16.

Comment

• djspeakertje
                              • Oct 2008
                              • 1912

Gitaristen-schedelsterkte-testdag? Goed idee.

Misschien moeten we dan ook even een 230V kabeltje met aan 1 kant gewoon gestripte aders neerleggen: "meneer, waar is dat extra draadje aan de microfoon voor?" "Dan klinkt je stem nóg mooier!"

Andere kant van het kabeltje aan de dimmer: "lichtman, kanaal electrocutie even 100% tijdens die uithaal zo!"

Te schandalig voor woorden dit, we moeten echt eens werk maken van die fandag! (in besloten kring uiteraard!)

Ik heb nog een lange weg te gaan en hoop dat dit me nooit gaat gebeuren, Daan
                              I met a man with a dollar, we exchanged dollars, I still had a dollar.
                              I met a man with an idea, we exchanged ideas, now we each had two ideas.

Comment

• AJB
                                • Jul 2003
                                • 2289

Als er sprake is van een bekend e-mail adres zouden we natuurlijk als signaal allemaal een mailtje kunnen sturen waarin we aangeven namens "technisch" Nederland nooit meer voor deze club te willen werken. Wie weet geeft dat iets aan...
                                If your not prepared to be wrong, you'll never come up with anything original
                                ------------------------------------------------
                                Arvid Buit
                                Creative-Director / Artist-Manager

Comment

Working...