Worden jullie foto's ook "gejat"???

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • DJ nn
    • Jun 2006
    • 489

als je nou gaat lullen over foto's van versterker die te koop staat...

noem ik geen stelen, daarin tegen reclame maken met jou foto's wel...

je kan ook altijd op je foto's de naam van je bedrijf zetten zoals vele van die gratis hosting-site dat doen...

grtzz DJ nn
    ... the sound of silence...

Comment

• S500D
      • Feb 2003
      • 215

je kan ook altijd op je foto's de naam van je bedrijf zetten zoals vele van die gratis hosting-site dat doen...
      Dat vind ik opzich wel een idee, maar ik vind dat je dan zelf ook wel een foto van je eigen versterker kunt maken in plaats die van een ander te gebruiken.

Opzich heb ik er geen moeite mee dat iemend voor een advertentie mijn foto's gebruikt maar dan kun je ook het fatsoen nemen om het even te vragen of je het mag gebruiken.

Gr Ron
      U draait, Wij vragen.

Comment

• hugovanmeijeren
        • Oct 2004
        • 1436

Originally posted by S500D
        Er staat nu op heuff een advertentie waar een versterker te koop staat met daarop een foto van mijn versterker.
        Is die foto dan officieel van mij? of kun je daar wettelijk echt niets aan doen!

Gr Ron.
        Natuurlijk is dat wel stelen, hij heeft jou immers geen toestemming gevraagd die te mogen gebruiken.

Of je er echt iets tegen kunt beginnen is een ander verhaal, maar als jij een mailtje naar de beheerder stuurd en uitlegd dat die foto van jou is, zullen ze hem waarschijnlijk wel verwijderen...

Groeten Hugo
        Renkus-Heinz, das geen pasta saus, maar zit wel knor!

"Non omnes qui habent citharam sunt citharoedi" Varro

Comment

• S500D
          • Feb 2003
          • 215

Ik heb de man erop aangesproken via de mail maar hij is niet voor rede vatbaar en vond dat als ik er moeite mee heb dat ik hem maar moet aanklagen of verder met rust moest laten.

Nou laat ik hem verder wel met rust en hoop dat hij amp verkoopt maar heb hem wel gezegd dat hij even het fatsoen moest nemen om te vragen of hij die foto mocht gebruiken.

Gr Ron.
          U draait, Wij vragen.

Comment

• jurjen_barel
            • Jun 2003
            • 3150

Als hij direct naar je afbeelding deeplinkt, kun je altijd nog een ander plaatje ervoor in de plaats neerzetten om hem terug te pakken.

Comment

• Martijnvanthiel
              • Oct 2002
              • 104

Bleef het maar alleen bij foto's, tegenwoordig is je complete tekst en lay out ook niet meer veilig. Onze site De Dansvloerconcurrent is redelijk schaamteloos gejat zie Verhuur Verlichte Dansvloer. Er is inmiddels contact geweest met de eigenaar van die site maar die blijft beweren dat hij de tekst zelf bedacht heeft. We zijn de mogelijkheid aan het bekijken om juridische stappen te ondernemen. Ik zal jullie op de hoogte houden van hoe het af loopt met deze vorm van: beter goed gejat dan slecht bedacht... Redelijk triest...

Met vriendelijke groet

Martijn van Thiel
              Famous Music Entertainment
              Met vriendelijke groet,

Martijn van Thiel

Comment

• jurjen_barel
                • Jun 2003
                • 3150

Originally posted by Martijnvanthiel
                Bleef het maar alleen bij foto's, tegenwoordig is je complete tekst en lay out ook niet meer veilig. Onze site De Dansvloerconcurrent is redelijk schaamteloos gejat zie Verhuur Verlichte Dansvloer. Er is inmiddels contact geweest met de eigenaar van die site maar die blijft beweren dat hij de tekst zelf bedacht heeft. We zijn de mogelijkheid aan het bekijken om juridische stappen te ondernemen. Ik zal jullie op de hoogte houden van hoe het af loopt met deze vorm van: beter goed gejat dan slecht bedacht... Redelijk triest...

Met vriendelijke groet

Martijn van Thiel
                Famous Music Entertainment
                Heeft de verhuurder in kwestie dit gelezen? Op een paar zinnen/zinsdelen na, zie ik inmiddels weinig overeenkomsten meer.

Comment

• Martijnvanthiel
                  • Oct 2002
                  • 104

Volgens mij is er niks verandert... om een klein stukje te laten zien:

Herinnert u zich de nostalgische beelden uit films als Saturday Night Fever nog? Onze schitterende verlichte dansvloeren met lopende patronen in diverse kleuren bezorgen uw gasten dit heerlijke gevoel. Maar ook bij andere, niet disco-classics gerelateerde, evenementen is een verlichte dansvloer een regelrechte "floorfiller". Verlichting vanaf de ondergrond is immers op geen andere manier te realiseren. Wat betreft vorm, hoogte en oppervlakte is veel mogelijk. De sfeerbeleving van uw gasten wordt positief beïnvloed door deze kleurrijke attractie. Door de enorme aantrekkingskracht van de vloer waagt men eenvoudig een danspasje. Denk ook aan de marketing technische voordelen; een verlichte dansvloer is een echte publieksmagneet

Om dat een paar zinnen/zinsdelen te noemen lijkt me te weinig...
                  Met vriendelijke groet,

Martijn van Thiel

Comment

• jurjen_barel
                    • Jun 2003
                    • 3150

Je sprak namelijk over "complete teksten en lay-out". De lay-out hebben ze niet gejat. Wel stukken tekst, maar die is deels aangepast om niet op te vallen (hoopten ze) en ze hebben gelukkig ook zelf nog een paar stukken bedacht.

Kortom: je overdrijft. :P
                    Desalniettemin is het inderdaad een lage actie om andere mensen de teksten te laten verzinnen.

Comment

Working...