Worden jullie foto's ook "gejat"???

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • AJB
    • Jul 2003
    • 2289

OK iedereen ff bericht sturen bij het onderdeel "bookings" [)]
    flink spammen die hap

of mail naar;

info@freakydancer-showproductions.nl
    If your not prepared to be wrong, you'll never come up with anything original
    ------------------------------------------------
    Arvid Buit
    Creative-Director / Artist-Manager

Comment

• axs
      Moderator
      • Jun 2002
      • 2687

citaat:Geplaatst door AJB

OK iedereen ff bericht sturen bij het onderdeel "bookings" [)]
      flink spammen die hap

of mail naar;

info@freakydancer-showproductions.nl
      Beetje laag van je om op te roepen om te spammen. Staan trouwens straffen op!
      Oki dat je het er niet eens mee bent met wat die gast doet, maar om het zo aan te pakken... [V][xx(] Helpt echt niet!
      If its true that we learn from our mistakes, some of us are working on getting one GREAT education!

Comment

• AJB
        • Jul 2003
        • 2289

Ach kom... Niet te braaf he ...[V]Dit soort lui verdienen niet beter dus laat lekker joh...
        If your not prepared to be wrong, you'll never come up with anything original
        ------------------------------------------------
        Arvid Buit
        Creative-Director / Artist-Manager

Comment

• CyberNBD
          • Aug 2000
          • 1318

http://www.thechange.tk en http://www.cyberdance.nl
          Weer een jattert gevonden, zelfs de contact link in de introtekst wijst nog naar mijn site!
          Moestie offline zijn (hier ga ik ff achteraan [}][}]):
          CyberDance Sound & Light -- Turbosound Flashline & FlexArray, LabGruppen, Midas, HES Solaspots & GrandMA2

Comment

• BAJ productions
            • Jul 2003
            • 587

moet zeggen dat ik me behoorlijk erger aan dat soort mensen. kwam pas een foto tegen die me wel erg bekend voor kwam(waar ik zelf op stond).

maar wat kun je der aan doen.

denk niets????
            groetjes,
            Bas

Comment

• som
              • Nov 2002
              • 787

echt wel eng;
              moet je eens de site van cyber en die van de jatmozen gelijktijdig openen.
              op een tabje klikken van thechange nog een paar keer heen en weer klikken en op een gegeven moment draait thechange onder de banner van cyber, dus zelfs i.explorer kan ze niet meer uit elkaar houden[V]
              Zelfs een direct teruggeslagen tennisbal stuitert wel eens verkeerd.

Comment

• djbirdie
                • Oct 2002
                • 509

Ja dat probleem had ik ook...
                grtz, Niels

Het is de kunst om van geluidsoverlast een buurtfeest te maken!

Comment

• Rudy Vorstenbosch
                  • Jun 2001
                  • 1429

Beter goed gejat dan slecht bedacht he...

Moet zeggen dat die "copy" site er wel beter uit ziet dan het "origineel".....

Comment

• sussudio
                    • May 2001
                    • 534

Ik dacht dat het jatten van foto's een beetje uit was, maar nee hoor.

De volgende persoon lijkt o.a. te werken voor the Galaxy Drive-in en voor Sussudio :-)

Op de vernieuwde contactsite Cu2.nl vind je leuke maar vooral ook serieuze profielen die opzoek zijn naar contact. Schrijf je vandaag nog gratis in en begin met chatten.

Ik heb het gelinkte plaatje maar even voorzien van een URL, zodat zijn bezoekertjes zien waar het vandaan komt.

Mooiste quotes van deze "dj":
                    "maar er is ook altijd gratis een eindtspectacelshow GRATIS"
                    "met statief dus hoeft niet aan de plafon"

Drive-in Discoshow Sussudio
                    Raad onze URL en win een blik op ons fotoboek.

Comment

• rene.derksen
                      • Feb 2004
                      • 649

Ik denk dat deze niet veel aandacht verdient, hij vraagt vooraf te betalen anders komtie niet, een vroege oplichter misschien?? Maarja, dit is minder erg dan wanneer het grotere disco's zijn die fotos jatten. Hier ziet zo'n beetje iedereen wel dat het niet klopt.
                      Licht is altijd zwaar.

Comment

• Bastisito
                        • Sep 2004
                        • 185

citaat:Geplaatst door Dré
                        Het kan NOG VEEL erger. Een aantal jaren geleden vond een drive-in show (powerbass, bass power of zo (kan het wel opzoeken)) het nodig om mijn COMPLETE SITE te jatten. Alle teksten, alle foto's, knopjes, kleuren alles. Zeg maar geB*hringerd! Ze waren zelfs op een paar plaatsen vergeten mijn bedrijfsnaam eruit te halen.

-- Pardon my French, I'm Dutch --
                        Sorry dat ik deze quote van pagina 1 haal [8D], maar moet hier toch even op reageren!

Onze drive-in show heet Powerbass maar heeft hier niks, maar dan ook niks mee te maken. We hebben zelf een site, en nooit de site van Dré (New-Line) gejat. Denk dat Dré zich vergist in de naam (is al tijdje geleden inmiddels).

Maargoed, wilde ik even kwijt
                        Meneer, waar is dat ene knopje nou precies voor?

Comment

• mverdult
                          • Dec 2003
                          • 123

zet gewoon een watermerk in je foto's met je internet adres ofzo, maken ze gelijk een beetje reclame voor je als ze weer eens wat van je site jatten

Comment

• dj_lucv
                            • Aug 2001
                            • 616

citaat:Geplaatst door mverdult

zet gewoon een watermerk in je foto's met je internet adres ofzo, maken ze gelijk een beetje reclame voor je als ze weer eens wat van je site jatten
                            Reclame? [B)]
                            Als je met naam en website adres op een of andere lelijke Cu2/KinderTent of wat dan ook voor site inclusief vele spelfouten en knipperende gifjes staat mag je dat toch zeker geen reclame meer noemen? Al is het alleen maar omdat je waarschijnlijk nog niet eens op zoek bent naar het publiek wat daar serieus aan het rondsurfen is.

Comment

• moderator
                              Moderator
                              • Apr 2001
                              • 5946

Eej, sussudio!
                              long time no see!!!

Ze moeten jullie wel vaak hebben he met die fotojatterij.
                              Is denk ik wel een groot compliment voor jullie site (stiekum toch echt wel!)
                              Van een slechte site wil niemand wat jatten

greetz, modje
                              Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

• pluzz
                                • Aug 2004
                                • 72

het is zogoed als onmogelijk om foto's te beschermen tegen diefstal op internet, watdaarin tegen wel kan is het de bezoeker lastig maken dit is door watermerken in je foto's voegen een beetje klooien met java-script (zal er niet te diep opingaan) en hardlinks voorkomen dwz: dat je voorkomt dat de foto vanaf jou site wordt gepubliceerd op andere sites, dit scheeld je band breedte en je weet zeker dat een foto elders dus echt gejat is en niet gewoon doorgelinkt!

hoe dat allemaal moet kan je me gerust een keertje vragen via de mail, maar een echt bedrijfje heeft vast een goeie webmaster :P
                                en een foto met jou watermerk is altijd reclame het gaat tenslotte om de foto en niet om die site met spelfouten
                                je hebt 2 soorten vrouwen degene die hun neus voor je ophalen, en degene die niet eens de moeite doen om hun neus voor je op te halen

Comment

Working...