Je gaat ze toch zeker wel een "vriendelijk" mailtje sturen neem ik aan?
Worden jullie foto's ook "gejat"???
Collapse
X
-
Greetzzz... [;)]
John
Wilt U de allernieuwste updates nu installeren? Klik dan <b>--->>> HIER <<<---</b> -
Lekker druk blijven maken met zijn allen.
Internet is nog steeds een medium wat auteursrechtelijk zeer lastig in elkaar zit.
Gewoon vriendelijk mailen. Geen reactie? Dan provider op de hoogte brengen. Beetje doorzettingsvemogen en bluffen en de site wordt gesommeerd vanuit de provider om de gestolen info te verwijderen.
Doorbluffen en de site wordt vanzelf offline gehaald.
Veel dedicated URL's draaien bij goedekope providers, vatbaar voor poeha en blahblah.
En die scripts om foto's zo genaamd onjatbaar te maken? Een lachtertje.Greetz,
DeMennooos
Stagehands are the infantry of show businessComment
-
Misschien hebben zij dezelfde webmaster als die leebo drivein show.
Wellicht ook voor jou gebak bij de koffie.
Zoals ik al eerder zei ( en zeker voor een organisatie bureau super fout)
Is er nu helemaal niemand meer creatief bezigComment
-
Op dat punt ben ik het met je eens :-)
Echter: je kunt wel creatieve ideeen hebben en creatief bezig zijn; maar misschien niet de kunde hebben om dit in iets "tastbaars" om te zetten. Beter goed gejat dan slecht bedacht...
OK: Vragen is altijd een optie...<b><font color=\"orange\">Greetz Niek</b></font id=\"orange\">Comment
-
Als dat het alleen maar was ok maar er zijn ook genoeg sites die copieren complete intro pagina's, nemen gewoonweg foto's van andere bedrijven over en liegen dat het niet meer normaal is als ze erop worden geattendeerd. Men gaat soms veel te ver en sommigen mensen schuwen zich zelfs niet meer om gewoon een naam van een bedrijf over te copieren en zich voor te doen als iemand die voor dat bedrijf werkt of zelfs gewoonweg zeggen dat hij dat bedrijf is.Comment
-
Pas heb ik bij mijn site ook ff een r-muis scriptje erop gemikt, al weet ik dat t weinig uitmaakt, aangezien je nog altijd de bron kan weergeven en zo de foto's alsnog kan overnemen. Maar dan staat er gelukkig nog de URL van de site onderaan de pic, dus moeten ze ook PS weer opstarten. Zo maak je het de klakkeloze overnemers IIG een stukje moeilijker.---hier staat nix--->Comment
-
jahaaa!
voor de mensen die de J&H site een beetje kennen: staat nogal wat strakke teksten op die anderen ook graag gebruiken
kijk voor de lol eerst even naar het origineel op www.discoshow.nl en daarna op de kopie site: http://www.freakydancer-showproductions.nl/index.htm
bruiloften pagina van die knakkers is echt triest...
Inspiratie opdoen is tegenwoordig niet genoeg, wordt gewoon met fotoos en al gekopieerd. sneu noem ik dat.Comment
-
tjee das pas echt grof, om zoiets te doen[xx(]citaat:Geplaatst door ralph
jahaaa!
voor de mensen die de J&H site een beetje kennen: staat nogal wat strakke teksten op die anderen ook graag gebruiken
kijk voor de lol eerst even naar het origineel op www.discoshow.nl en daarna op de kopie site: http://www.freakydancer-showproductions.nl/index.htm
bruiloften pagina van die knakkers is echt triest...
Inspiratie opdoen is tegenwoordig niet genoeg, wordt gewoon met fotoos en al gekopieerd. sneu noem ik dat.Zelfs een direct teruggeslagen tennisbal stuitert wel eens verkeerd.Comment
-
en heb je die gozertjes het vertelt dat je dat niet op prijs stelt?
(lezen als op hun bek geramt)
groetjes,
BasComment
-
BLijf dit soort praktijken bizar vinden... Gewoon te aso voor woordencheers,
DeeJ
zohee pappie, die tafel van die meneer is echt wel grootComment

)

Comment