Musik Messe Frankfurt 2008

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • ostracized
    • May 2002
    • 214

Fiesta,

Op welke stand van drumhallen was je aanwezig? ben nog ff die hal binnengegaan, maar niet overal langs geweest

Verder me wel prima weten te vermaken die week. last van poten van t lopen hoort erbij... chinese wanproducten konden veelal tactisch vermeden worden door de achterhoeken van de hallen te vermijden...

iemand toevallig de nieuwe microwedge welke nu bij EAW ligt al onder handen gehad? ben erg benieuwd naar de aankomende 15"...

gr Otto
    (...)

Comment

• FiëstaLj
      • Oct 2000
      • 2068

Originally posted by ostracized
      Fiesta,

Op welke stand van drumhallen was je aanwezig? ben nog ff die hal binnengegaan, maar niet overal langs geweest
      Stond op de stand van Pearl Drums. Stand E61
      Hockeysletten JA! BrEeZaHs NEE!

Comment

• ostracized
        • May 2002
        • 214

nah heb ik je daar gemist... das een van de stands waar ik toch poosje heb gehangen... leuke stand!. mooie drumbooth hehe...

(toch maar eens bij een forummeeting langswippen... herken ik ook eens iemand )
        (...)

Comment

• jaksev
          • Jul 2007
          • 365

Originally posted by LJKEVIN
          Nee we vroegen ook niet naar richtprijzen..
          Ik kom genoeg op beurzen waar ze gerust richtprijzen aangeven hoor.
          Tuurlijk is het geen markt.. maar als een China movinghead 900.- of 2000.- kost.. vindt ik nogal een verschil...
          Er zit dan nog wel een verschil in ja, maar kwaliteit staat bij sommige mensen voorop. Denk wel de meeste. geef mij maar martin`s.

Prijzen geven ze echt wel, ben bij Electro Voice geweest gaven ook alle prijzen die ik voeg.

Comment

• JeroenVDV
            • Mar 2004
            • 963

Moet ik nou ECHT het verschil uitleggen tussen list-price en export/inkoop-price?

Je vraagt netjes wat die dingen kosten wanneer je er meerderen af zou nemen
            Kortom, je vraagt dus om een export/inkoop-prijs (kortingsprijs). Overigens een rare vraag (waardoor ik me inderdaad afvraag wat sommigen op die beurs doen), bij een fabrikant koop je geen 1 of 2 spotjes, maar een container of liever gelijk 20...
            Creating shows beyond Imagination

Comment

• FiëstaLj
              • Oct 2000
              • 2068

Originally posted by ostracized
              nah heb ik je daar gemist... das een van de stands waar ik toch poosje heb gehangen... leuke stand!. mooie drumbooth hehe...

(toch maar eens bij een forummeeting langswippen... herken ik ook eens iemand )
              Ik stond geluid te mixen van die drummers in die vissekom.. verschrikkelijk aangezien je officieel maar 70db mag draaien in een hal vol drummers :S
              Hockeysletten JA! BrEeZaHs NEE!

Comment

• steefv
                • Mar 2008
                • 3

Nieuwe Robe producten

Ik kreeg zojuist een mail van Controllux. Zij hebben de as maandag, 31ste een opendag waar ze alle nieuwe robe producten showen die in frankfurt zijn gelanceerd!

Ik ga even een kijkje nemen, misschien tot daar.

Je kan je inschrijven op hun site Controllux Lichttechniek
                www.InventDesign.nl - www.LEDproducts.nl - www.Madrix.nl

Comment

• Outline
                  • Feb 2006
                  • 1434

Ben dit jaar niet in Frankfurt, maar vorig jaar wel. En toen had HK al een enorm leuke opstelling buiten met Cohedra's. Waar ik eigenlijk ook wel van stond te kijken...

En van degene die wel zijn geweest, heb ik ook gehoord dat ik absoluut niks gemist heb...

Comment

Working...