Musik Messe Frankfurt 2008

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • berolios
    • Sep 2005
    • 1538

Musik Messe Frankfurt 2008

Het duurt nog wel een flink poosje, maar ik dacht er net toevallig aan, dus om alvast lekker 'op tijd' te beginnen...

Vorig jaar zijn we met een bus vol zuiderburen richting Frankfurt gegaan, wat an sich prima was bevallen. De gedachte is echter dat we ook makkelijk een bus vol Nederlanders kunnen krijgen ;-), wat weer wat minder omslachtig is.

Doel van deze thread is tweeledig: [1] is er misschien al een dergelijk initiatief waar ik eerder overheen heb gekeken? [2] wat is de animo hiervoor? In eerste instantie denk ik aan een tweetal opstap-plaatsen (bijv. Den Haag & Waalwijk of zo).

Laat maar eens wat horen (tijd genoeg ;-) ).

Cheers!
    Einstein: "Een slim persoon lost een probleem op; een wijs persoon voorkomt het."
  • sompi
    • Mar 2003
    • 200

dat was vorig jaar onze bus .
    Ben blij dat het bevallen is .

Wij vertrekken ook dit jaar weer vanuit Belgie . Met twee opstapplaatsen .

Gent en Affligem .

Is nog geruime tijd maar als er intresse is om mee te gaan aarzel dan niet te mailen voor meer info .

Comment

• sjoerd
      • Apr 2004
      • 341

is er al een datum bekend?

Comment

• JeroenVDV
        • Mar 2004
        • 963

12-15 maart 2008

Prolight + Sound Frankfurt -
        Creating shows beyond Imagination

Comment

• Koen van der K
          • Aug 2005
          • 1146

yep, wel interesse ... voor (voorkeur) vrijdag 14-03 of (minder voorkeur) zaterdag 15-03.

Ik hoor / lees / volg het wel !

groetos !
          Meer is minder, minder is meer

Comment

• sompi
            • Mar 2003
            • 200

wij gaan dit jaar op woensdag 12 maart

zoals ieder jaar zal de bus wel weer vol zitten .

dus wie eerst inschrijft is zeker van een plaatsje

indien intresse stuur maar een mail voor meer info .

Comment

• FiëstaLj
              • Oct 2000
              • 2068

Ben ook komend jaar weer op de messe aant werk op de stand van Pearl Drums.. Dus ik rij niet mee met de bus, maar kom wellicht wel nog bekenden tegen
              Hockeysletten JA! BrEeZaHs NEE!

Comment

• keenoncoolstuff
                • May 2003
                • 695

Originally posted by FiëstaLj
                Ben ook komend jaar weer op de messe aant werk op de stand van Pearl Drums.. Dus ik rij niet mee met de bus, maar kom wellicht wel nog bekenden tegen
                Was jij dat dan vorig jaar die daar stond te mixen voor Houben?
                Dan zeg ik de volgende keer wel écht hallo

Groet, Rob.
                All of life’s problems can be solved with two things: duct tape and WD40.
                If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. If it doesn’t move and it should, you need WD40.

Comment

• JeroenVDV
                  • Mar 2004
                  • 963

Ik breng de week weer door op de stand van Visual Productions (met een aantal nieuwe producten voor/bij VisualDMX/Canvix).
                  Creating shows beyond Imagination

Comment

• FiëstaLj
                    • Oct 2000
                    • 2068

Originally posted by keenoncoolstuff
                    Was jij dat dan vorig jaar die daar stond te mixen voor Houben?
                    Dan zeg ik de volgende keer wel écht hallo

Groet, Rob.
                    Juist ja !
                    Hockeysletten JA! BrEeZaHs NEE!

Comment

• w00Dy
                      • May 2006
                      • 257

Is het aangeraden zelf met de auto naar Frankfurt te rijden en het geheel een beetje op jezelf te bekijken?
                      Alles begint bij Neutrik

Gitaren verdienen beter dan een SM 57

Comment

• sompi
                        • Mar 2003
                        • 200

is eigenlijk financieel intressanter om met één of ander georganiseerd transport .

1 bus verbruikt namelijk minder brandstof dan 30 autos .
                        Ook kopen wij onze toegangsticketten per 100 stuks en krijgen hierdoor een betere prijs

Comment

• berolios
                          • Sep 2005
                          • 1538

Mijn plan was ook doordeweek te gaan (dus woensdag of donderdag). Dit komt voor de meeste collega's het beste uit en op de beurs is er dan minder 'weekend-volk' ;-).

De bus waar Sompi het over heeft vertrekt vanuit Brussel. Mijn plan was om een bus te laten vertrekken vanuit NL, mooie aanvulling op elkaar, toch? Welke vertrekplaatsen hangt af van de animo die er is. Een eerste gedachte zou bijvoorbeeld Den Haag en Waalwijk/ Den Bosch kunnen zijn (twee opstapplaatsen dus).

De financien heb ik nog niet naar gekeken, dat staat voor januari op het programma. Maar het is in ieder geval goedkoper dan zelf met de auto te rijden (ook met meerdere personen in een auto). Daarbij vind ik het ook fijn om lekker onderuit te zakken in de bus en niet te hoeven rijden... lekker slap ouwehoeren met je vrienden/ collega's.

Afijn, mocht je geinteresseerd zijn, dan kun je me alvast een PM sturen. Over een paar weken zal ik alles eens goed gaan uitzoeken en kan ik betere info geven. Ik zal niet hoeven uitleggen dat dit tripje alleen doorgang vindt bij voldoende animo.

Ben eens benieuwd wat we ervan gaan maken.
                          Adios!

Jeroen
                          Einstein: "Een slim persoon lost een probleem op; een wijs persoon voorkomt het."

Comment

• berolios
                            • Sep 2005
                            • 1538

Zo... een initieel plan, waarop reactie gewaardeerd wordt ;-):

Woensdag 12 maart richting Musik Messe Frankfurt, 's morgens heen (bij aanvang beurs aanwezig), 's avonds terug (na sluiten beurs vertrek naar huis).
                            Vertrekplaats Tilburg/ Eindhoven/ Den Bosch (een van die drie, afhankelijk van de animo). Kosten zullen ergens rond de 55 - 60 euro ex BTW incl entree uitkomen. Ontbijt in bus, diner op eigen kosten op terugweg in overleg.

Laat aub weten of je evt geinteresseerd bent. Als er voldoende animo is (bus vrijwel vol), dan zal ik een definitief financieel en facilitair plan maken en kan iedereen zich definitief inschrijven. Nogmaals, ook als de opstapplaats niet direct bij je in de buurt is, laat iets weten, bij voldoende belangstelling is een tweede opstapplaats (denk aan Den Haag, Utrecht of misschien nog meer in het zuiden) wat mij betreft geen enkel probleem.

Mannen, laat maar iets weten !
                            Heb d'r zin an ;-)
                            Last edited by moderator; 12-01-08, 21:04.

Comment

• moderator
                              Moderator
                              • Apr 2001
                              • 5950

Woensdag 12 maart 2008
                              Maak ik graag gebruik van.

Enig voorbehoud: klus die niet anders kan worden ingevuld.

Lijkt me beter dan met de auto, leuk idee om weer eens kennis te maken met collegae en op d beurs verder mn eigenn gang te gaan

Aanvullend: opstapplaats geen probleem als het in het zuiden is, maar Utrecht heeft de voorkeur.
                              Last edited by moderator; 12-01-08, 21:08.
                              Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

Working...