Musik Messe Frankfurt 2008

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • sompi
    • Mar 2003
    • 200

ook vanuit Belgie vertrekken we op twaalf maart met een bus naar Frankfurt en dit al voor de 5 de keer .

Opstapplaats is centraal in Belgie nl.Denderleeuw .

Indien er echter genoeg intresse kunnen we altijd een tweede opstapplaats inlassen ergens in Limburg .

Op tijd inschrijven is de boodschap .
    Vorig jaar hebben we de laatste week een twintigtal mensen moeten teleurstellen . De bus heeft slechts 48 plaatsen .

Comment

• lifesound
      • Apr 2003
      • 1052

Als ik ga, vertrek ik vanuit Barcelona

Comment

• kristofb
        • Sep 2006
        • 91

ik heb ook wel interesse om mee te gaan. Ben vorig jaar met d vlieger gegaan maar dit zal wel voordeliger zijn mt de belgische bus dus...

Comment

• berolios
          • Sep 2005
          • 1538

Nou, het aanmeld-tellertje staat nog niet echt heel hoog. Dat had ik eigenlijk niet verwacht om eerlijk te zijn, want het is wel een (financieel) interessante opzet zou ik zo denken. We moeten in ieder geval 40 man bij elkaar hebben om het een beetje interessant te maken.

Alhoewel het concrete plan er pas een paar dagen op staat, loopt deze thread toch wel al lang genoeg om ondertussen een representatief beeld te hebben van de hoeveelheid geinteresseerden denk ik. Maar goed, het maakt niet zoveel uit, niet geschoten is altijd mis, toch?

Ik wacht deze week nog even af en dan hak ik dit weekend de knoop door, want als dit niet doorgaat moet iedereen wel nog genoeg tijd hebben om wat anders te regelen (hotel oid).

Dus...
          Als je geinteresseerd bent of andere geinteresseerden weet, neem dan voor dit weekend contact met me op aub (PM dus, want een mailadres mag ik hier volgens mij niet zetten).

Gracias!
          Einstein: "Een slim persoon lost een probleem op; een wijs persoon voorkomt het."

Comment

• w00Dy
            • May 2006
            • 257

Ik heb wel interesse

Ik zou je willen PM'en maar hoe moet dat ik vind nergens de knop :s
            Alles begint bij Neutrik

Gitaren verdienen beter dan een SM 57

Comment

• axs
              Moderator
              • Jun 2002
              • 2687

Mogelijkheid voor het sturen van een PM is gedeactiveerd.
              Gelieve de functie 'send email' te gebruiken bij het klikken op de forumnaam.

OPROEP AAN ALLE GEBRUIKERS: gelieve een werkend mailadres toe te voegen aan je profiel.
              zie ook http://www.licht-geluid.nl/forum/for...-status-2.html
              If its true that we learn from our mistakes, some of us are working on getting one GREAT education!

Comment

• berolios
                • Sep 2005
                • 1538

Sorry, het de-activeren van PM's was mij niet bekend !!
                Het kan aan mij liggen, maar ik zie ook geen knopje 'send e-mail'. Ik heb in ieder geval een e-mail adres in het MSN-veldje van mijn profiel ingevuld, dat zou als het goed is iedereen moeten kunnen lezen.
                Einstein: "Een slim persoon lost een probleem op; een wijs persoon voorkomt het."

Comment

• Outline
                  • Feb 2006
                  • 1434

Zou qua comfort graag met de bus mee gaan, maar hier gaan ze liever met een groepje met de auto. Omdat men dan kan komen en gaan als men zin heeft...

Comment

• berolios
                    • Sep 2005
                    • 1538

Zo collega's, de kogel is door de kerk en ik moet helaas concluderen dat het vrijwel onmogelijk gaat worden voldoende mensen bij elkaar te krijgen om het geheel interessant te maken. De busreis gaat dus NIET door helaas, misschien volgend jaar beter ;-)

Cheers !

Comment

• Mattheusvz
                      • Jun 2007
                      • 107

Jammer, ik had het wel leuk gevonden om een buslading nieuwsgierige hollanders al lallend van de ene naar de andere stand tegen te komen.
                      Enfin, mij zul je heel misschien op woensdag tegen komen. Ik ga die dag, samen met een paar collega's het effect van drank op de perceptie van geluid onderzoeken... hahahaha

Comment

• sompi
                        • Mar 2003
                        • 200

voor alle duidelijkheid de busreis vanuit Belgie gaat wel door .

op dit moment zo een dertigtal inschrijvingen , op een totaal van 50 beschikbare plaatsen

Comment

• laserguy
                          • Jun 2003
                          • 2755

Interessant. Wanneer en en vanwaar gaat de bus, Sompi?

Aan de streng toekijkende mod: Ik wou eerst mailen naar Sompi maar het knopje "send e-mail" verschijnt niet bij zijn naam en de PM is uitgeschakeld m.a.w. in plaats van meer met dit forum te kunnen is er blijkbaar steeds minder mogelijk...
                          Beware! To touch these wires is instant death. Anyone found doing so will be prosecuted.

Comment

• Outline
                            • Feb 2006
                            • 1434

Moet je even ergens anders goed lezen. Iets in de trant van: "wegens onderhoud buiten gebruik"...

Comment

• w00Dy
                              • May 2006
                              • 257

Originally posted by sompi
                              voor alle duidelijkheid de busreis vanuit Belgie gaat wel door .

op dit moment zo een dertigtal inschrijvingen , op een totaal van 50 beschikbare plaatsen
                              Veel interesse om mee te gaan,

Je mag me alle details mailen op r . o . b . b . i . e . [.] . v . l . e . k . k . e . n . [@] . g . m . a . i . l . [.] . c . o . m
                              Alles begint bij Neutrik

Gitaren verdienen beter dan een SM 57

Comment

• kristofb
                                • Sep 2006
                                • 91

sompi mij mag je ook alle details doormailen naar kristof apeding event-city punt be
                                Last edited by moderator; 31-01-08, 22:51.

Comment

Working...