Musik Messe Frankfurt 2008

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • sompi
    • Mar 2003
    • 200

hier de details

De bus vertrekt in Denderleeuw ( centraal in Belgie )
    vlak bij oprit E40-affligem

op de bus is er een klein ontbijt voorzien ( we vertrekken namelijk om 5 uur )
    alle dranken op de bus zijn ook inbegrepen

prijs omvat toegangsticket + bus + ontbijt + drank op de bus

deelnameprijs is 50 euro ex btw

dit is iets duurder dan vorige jaren maar dit is volledig te wijten aan stijgende brandstofprijzen

indien er genoeg intresse is kunnen we eventueel een tweede stopplaats regelen ergens onderweg

Comment

• deloitte
      • Sep 2005
      • 135

hee mensen

wou wouden dit jaar net als andere jaren ook weer gaan met 8 man, nu is er alleen een probleem. Hansa Hotel waar wij normaal altijd slapen is helaas al vol geboekt. weet iemand hier toevallig een goedkoop hotelletje in de buurt van de messe en dicht bij wat kroegjes?

bedankt
      bram
      voor de een z'n uitgang is voor de ander z'n ingang....

Comment

• w00Dy
        • May 2006
        • 257

@sompi

Hoe rijdt de bus? Want van Limburg tot Denderleeuw en dan weer terug...
        Alles begint bij Neutrik

Gitaren verdienen beter dan een SM 57

Comment

• sompi
          • Mar 2003
          • 200

als er genoeg intresse is kunnen we een tweede stopplaats inrichten ergens in limburg

Comment

• Outline
            • Feb 2006
            • 1434

Helaas zit Frankfurt er dit jaar voor mij niet in ivm zieke collega! Shit happens.........

Comment

• ostracized
              • May 2002
              • 214

@ Deloitte,

ik ben ook nog naarstig opzoek naar hotelkamer, ff hotels.de kom je een eind mee
              helaas zijn de meeste goedkope (MotelOne ed) al vol...
              zal morgen ff boeken, moet creditcard gebruiken

(oh ja en sommige :@ hotels doen er ff 100 euri bij op tijdens de beurs...)
              keep you informed..
              gr Otto
              (...)

Comment

• rotax
                • Feb 2008
                • 1

Hallo,
                Ik wil met 2 man naar de Musikmesse toe, maar ik kan niet op zaterdag. Nu willen we op de donderdag gaan maar dat schijnt alleen voor vaklieden te zijn. Weet iemand of ze moeilijk doen bij de ingang of kan ik me beter voorinschrijven via de website? Ik heb geen zin om voor een dichte deur te staan... of heeft er iemand al toegangskaarten beschikbaar?
                Grtz, Barry

Comment

• sompi
                  • Mar 2003
                  • 200

Originally posted by rotax
                  Hallo,
                  Ik wil met 2 man naar de Musikmesse toe, maar ik kan niet op zaterdag. Nu willen we op de donderdag gaan maar dat schijnt alleen voor vaklieden te zijn. Weet iemand of ze moeilijk doen bij de ingang of kan ik me beter voorinschrijven via de website? Ik heb geen zin om voor een dichte deur te staan... of heeft er iemand al toegangskaarten beschikbaar?
                  Grtz, Barry

Hallo ,

je kan met ons meegaan op woensdag ( vertrek vanuit belgie )

of je kan ook via ons tickets bestellen aan speciale prijzen .

Comment

• tapeshirt
                    • Mar 2008
                    • 1

Originally posted by lifesound
                    Als ik ga, vertrek ik vanuit Barcelona
                    Ikke niet, ik kom vanuit milaan...

Comment

• MEEO Licht en Geluid
                      • Nov 2005
                      • 950

Nou, ben net weer terug van de beurs, was voor mij de eerste keer.
                      Zeer veel spulletjes

Heb wel een half uur staan spelen met de midas XL8, leuk dingetje is het toch Ook kale kopjes volgen met de RJ Victor die dr stond was ook weer een boel gelach

Geluid in de 'tent' op het binnenplein viel eigenijk beetje tegen: te schel?
                      Last edited by MEEO Licht en Geluid; 16-03-08, 16:05.
                      MEEO Audio Licht Rigging,
                      Mark van der Werff
                      Groningen

Comment

• berolios
                        • Sep 2005
                        • 1538

Originally posted by MEEO Licht en Geluid
                        Geluid in de 'tent' op het binnenplein viel eigenijk beetje tegen: te schel?
                        Is daar nooit echt heel goed... staat altijd een opstelling van EV die door een Amerikaan wordt ingeregeld... hoor je direct de smaakverschillen tussen de USA en Europa ;-)
                        Einstein: "Een slim persoon lost een probleem op; een wijs persoon voorkomt het."

Comment

• outvorst
                          • Jul 2005
                          • 84

Ben vandaag ook in de die 'tent' geweest en heb zag daar bij de entree en boven het podium waar o.a. TM Stevens optrad, een soort led-par staan/hangen die vergelijkbare bewegingen als een Mac kon maken, en die ook nog eens een aardige lichtopbrengst had. Iemand enig idee wat voor merk/type dat was?
                          Groet,
                          Hans
                          Last edited by outvorst; 15-03-08, 23:24. Reason: vraagteken vergeten ;-)

Comment

• Dirk Wijnen
                            • Dec 2006
                            • 189

Originally posted by outvorst
                            Ben vandaag ook in de die 'tent' geweest en heb zag daar bij de entree en boven het podium waar o.a. TM Stevens optrad, een soort led-par staan/hangen die vergelijkbare bewegingen als een Mac kon maken, en die ook nog eens een aardige lichtopbrengst had. Iemand enig idee wat voor merk/type dat was?
                            Groet,
                            Hans
                            Was toch aan de kant van Electro Voice ofniet? Die LED-kopjes stonden hingen ook bij Studio Due, dus mischien kun je contact opnemen met Studio Due,, Die Variline dat ging opzich wel, alleen de EV set heb ik wel eens mooier gehoord. Vond anders die HK Audio banaan wel lekker klinken. Met die dubbel 10" subs Cohedra serie geloof ik. Had het niet verwacht van die bescheide kastjes
                            Uiteindelijk komt alles goed! Vraag niet hoe, maar dat is de uitdaging ;-) En blijf lachen!

Comment

• outvorst
                              • Jul 2005
                              • 84

Originally posted by Dirk Wijnen
                              Was toch aan de kant van Electro Voice ofniet?
                              Klopt! kreeg net een hint: het ging om GLP Led Moving Head. Maar ik heb ook de prijs gezien waardoor mijn enthousiasme toch wel weer wat getemperd was.

Comment

• laserguy
                                • Jun 2003
                                • 2755

Super hé die GLP moving heads? Stonden/hingen ook al op ACF vorig jaar. Toen was ik er ook weg van... tot ik 's avonds thuiskwam en eens in de prijslijst keek...
                                Let op: ze zijn het best waard qua mogelijkheden en kwaliteit hoor maar in puur absolute prijs zijn ze idd duur...
                                Beware! To touch these wires is instant death. Anyone found doing so will be prosecuted.

Comment

Working...