Is dit je eerste bezoek aan het J&H Licht en Geluid forum? Neem dan de veelgestelde vragen (FAQ) even door. Om berichten te kunnen plaatsen, dien je je eenmalig te registreren.
Niemand iets opgevallen bij de stand van 'Genie'?
(Gelijk als je binnenkomt links voor de stand van Controllux)
Niet te missen eigelijk...
Was het Genie of Novon??? (of zoiets), blauwe personen- en werkliftjes en iets van statieven ed.
Tja, ik zou mijn trussje niet zo ophangen in het ieder geval, maar die bedoelde ik niet.
En nee, het waren niet specifiek die 2 takeltjes, maar ze zijn wel onderdeel van wat ik bedoel ja.
Project manager licht voor kleine en grotere klussen binnen en buiten de provincie (nooit in het dorp).
Ben der vandaag geweest, paar mooie t-shirts geregeld beetje geklets hier en daar en vondt voor de eerste keer vrij interesant.
Heb alleen nog een vraag ben nog op zoek naar paar Midas, EV en Meyer Sounds T-shirt kunnen sommige mensen die mij nog leveren of met wie moet ik contact op nemen voor de shirts.
Gisteren ook geweest. Eerste keer voor mij, maar in 2008 zal ik zeker een keertje gaan. Gratis shirts zijn altijd meegenomen, vond ik ook...
De lezing waar ik bij zat (frequentie problemen draadloze microfoon) vond ik wel verdomd saai. Nouja, laat ik het zo zeggen, met een slaaptekort ga ik daar niet meer heen
Overigens bij een aantal stands een hele goede uitleg gekregen over de producten, wat ik een pluspunt vond! Forumleden niet gezien, maar is niet zo verwonderlijk als je niet echt iemand kent
Was het Genie of Novon??? (of zoiets), blauwe personen- en werkliftjes en iets van statieven ed.
Tja, ik zou mijn trussje niet zo ophangen in het ieder geval, maar die bedoelde ik niet.
En nee, het waren niet specifiek die 2 takeltjes, maar ze zijn wel onderdeel van wat ik bedoel ja.
Die lijmklemmen waren mij ook opgevallen ja. Echt belachelijk, zeker omdat de truss die er mee vasthing over de gangpad hing.
Ook viel het mij op dat ze bij zeer veel stands geen baseplates onder de trusspoten gebruikten. Is toch ook niet helemaal de bedoeling of wel ??
Verder was het een geslaagde dag, veel gezien en informatie gekregen waar nodig. Alleen de EV stand vond ik wat leeg, stonden maar zeer weinig producten opgesteld, beetje jammer.
De lezing waar ik bij zat (frequentie problemen draadloze microfoon) vond ik wel verdomd saai.
Was dit een lezing van Eric (shure) of van Roland (AEM)
Ik ben bij bijde lezingen geweest en vond het wel mee vallen.
Ook al was de lezing van Eric zowat het zelfde als wat hij eerder gedaan had bij tmaudio dus als je daar al geweest was was het wel een beetje saai.
Die lijmklemmen waren mij ook opgevallen ja. Echt belachelijk, zeker omdat de truss die er mee vasthing over de gangpad hing.
Ook viel het mij op dat ze bij zeer veel stands geen baseplates onder de trusspoten gebruikten. Is toch ook niet helemaal de bedoeling of wel ??
Verder was het een geslaagde dag, veel gezien en informatie gekregen waar nodig. Alleen de EV stand vond ik wat leeg, stonden maar zeer weinig producten opgesteld, beetje jammer.
Beetje zonde van de ruimte.
Maar het was wel lekker rustig bij EV.
Vette boksuh meneer
[FONT=Verdana]Licht is sneller dan geluid, daarom zien veel mensen er intelligent uit, tot je hen hoort spreken.[/FONT]
Die lijmklemmen waren mij ook opgevallen ja. Echt belachelijk, zeker omdat de truss die er mee vasthing over de gangpad hing.
nog veel jammerder (is dat een nederlands woord?) is dat het de afgelopen 3 of 4 beurzen ook al zo was....
mijn eerste keer in 2002 liep ik met Alex Leerentveld (volgspot lezing beurs 2004) die toen al vroeg waarom het voor ze zoveelste keer zo hing....
Maandag 4 uur vrij, 5 uur in rotterdam, 10 over 5 in de beurs. Was even in een recordtempo alle standjes langslopen!! even blijven babbelen bij bourgonje, en toen was het helaas alweer klaar.... in 2008 hoop ik wat vroeger te komen :P
v.w.b. die lezing van eric rutte over frequentieproblemen, in misschien niet interessant als je twee of drie draadlose mics gebruikt, maar wanneer je 15+ onder je beheer hebt is het toch handig om te weten wat digitale televisie met je signaal doet.
Ik was in ieder geval erg onder de indruk van de scan mogelijkheid op de nieuwe shure's. Jammer dat er op dit moment alleen maar Senh. in de loods staat. Wellicht is het mogelijk om alleen een shure ontvanger samen met het softwarepakket te kopen...........
Was ik overigens de enige die zich mateloos stoorde aan het reuteltje in de mic van Eric? Misschien iets met frequentieproblemen
Nee hoor ik denk dat iedereen daar last van had.
Ik vond het wel grappig, iemand die uitlegt hoe je frequentie storingen kan aanpakken en dan met zo'n geruitel/gezuis op de achtergrond.
Comment