Theater vak beurs 2006

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • zjeten
    • Mar 2003
    • 331

entree was graties.
    Wat een verbertering zou zijn volgens mij op de theathervakbeurs is nog een klein zaaltje waar wat merken kunnen getest worden kwa klanksets.
    Verder heel veel het zelfde als op acf.
    op naar frankfurt zou ik zo zeggen.
    mvg
    jeffrey vancoillie

Comment

• jurjen_barel
      • Jun 2003
      • 3148

Originally posted by Paul Klomp
      Wij hebben op de stand (C&P, nr 118) 2 nieuwe modellen oprijramps, 1 gecoat, 1 ongecoat. Ze zijn er in diverse lengtematen, op de stand hebben we beide series in 3.00 m uitvoering staan.
      Hey Paul, leuk om te hebben bijgekletst (einde van de dag, rond 18.00 uur samen met SpaceyDeeJ langsgekomen).

Beurs vond ik weer een enorm succes! Altijd lekker weinig bedrijven met B-spul (dit keer was alleen Highlite daarvoor), dus vooral serieuze spullen. 's Ochtends begonnen bij de VPT-stand, boekje meegenomen van Lykle Hemminga: Spanning in de Buitenlucht. Lekker door de hal gehobbeld, aantal bekenden van dit forum gesproken, lekker veel informatie meegekregen en uiteraard mijn verzameling gratis werkkleding uitgebreid.

Kan niet wachten tot de volgende Vakbeurs Theatertechniek.

Comment

• dabassman
        • May 2003
        • 172

Ik ben er net ook geweest. Vond het niet zo heel bijzonder. Niet echt veel nieuwe dingen gezien. Wel even met de digico D5 en D1 staan spelen. Was leuk gedaan dat je als het ware even kon mixen. Na de beurs ben ik ook nog even het sportpaleis binnen gelopen waar de bouw van "De vrienden van Amstel" bezig was. Was wel een leuke set die daar stond.
        Door werken bolle je staat weer met je handen in je zakken!!!

Comment

• oversound
          • Dec 2003
          • 218

Heb een leuke dag gehad. Met veel mensen een praatje gemaakt, tijdje met de digitale tafels van yamaha zitten te spelen en voor de rest lekker rondgelopen en gekeken.
          Turbosound met QSC PL versterking en XTA processing. Ach doet het best goed!

Comment

• voederbietel
            • Feb 2005
            • 197

ik ben maandag geweest! super (en het leuke is dat ik morgen weer ga(met school)) ik ben voor zover ik weet geen forum leden tegengekomen (waarschijnlijk niet herkent) wel wat informatie gescoort, en die biglite van rentall was ook wel super en die ........................ (ik kan wel uren doorgaan)
            liep het trouwens vandaag beter met de horeca?

gaan er nog meer mensen morgen heen?
            Met vriendelijke groet,

Frans Jansen

Comment

• SpaceyDeeJ
              • Sep 2001
              • 876

Het was idd een leuke en leerzame dag met genoeg geouweh**r zo tussendoor
              Is me nu meer en meer duidelijk over diverse kwesties met statieven en zo

Alleen, die motortakel met dat ielige kistje bij Hightlite... wel sneu dat er nog voor gebruik al vette beschadigingen op een nieuwe case zitten....
              cheers,

DeeJ

zohee pappie, die tafel van die meneer is echt wel groot

Comment

• Drive inn tnt
                • Sep 2003
                • 1082

Ben vandaag ook geweest. Zeer leerzaam en leuk om te zien. Toch nog wat leuke contacten weten te leggen. Al die gratis spullen lam getilt:P
                Vette boksuh meneer

[FONT=Verdana]Licht is sneller dan geluid, daarom zien veel mensen er intelligent uit, tot je hen hoort spreken.[/FONT]

Comment

• jurjen_barel
                  • Jun 2003
                  • 3148

Originally posted by SpaceyDeeJ
                  Alleen, die motortakel met dat ielige kistje bij Hightlite... wel sneu dat er nog voor gebruik al vette beschadigingen op een nieuwe case zitten....
                  Dat geeft een mooi objectief beeld over die highlite-zooi.
                  2x los in een vrachtwagen vervoeren en alle wanden liggen los van zo'n kist (wel met inhoud erin uiteraard).

Comment

• deloitte
                    • Sep 2005
                    • 135

ik ben vandaag ook naar de beurs geweest samen met een aantal colega's. was wel oké beetje gespeel met wat licht tafels altijd interesant. en waarschijnlijk komt de line aray van EAW ook in ons arsortiment. verder veel ledverlichting wat toch nog allemaal zeer prijzig is.

gr bram
                    voor de een z'n uitgang is voor de ander z'n ingang....

Comment

• DJP-BIM
                      • Jan 2004
                      • 289

Originally posted by voederbietel
                      gaan er nog meer mensen morgen heen?

ikke, ow laatmaar jij zit bijmij in de klas
                      bimshowequipment.nl

Comment

• Freek Fokker
                        • Aug 2003
                        • 495

Ik ga morgen...
                        SR20DET

Comment

• PeTAR
                          • Jul 2005
                          • 151

Vandag geweest en een tijdje rondgehulpelt daar... leuk om even aan al dat mooie spul te mogen ruiken. Maar inderdaad niet echt veel vernieuwende spullen.

Comment

• kokkie
                            • Nov 2003
                            • 1166

Zijn er al riggers heen geweest die ook boven de stands hebben gekeken?

Het is toch wel grappig dat je zelfs op de theatervakbeurs kan zien hoe het niet moet, maar daar heb ik verder nog niemand over gehoord.
                            Project manager licht voor kleine en grotere klussen binnen en buiten de provincie (nooit in het dorp).

Comment

• Rock On
                              • Jan 2004
                              • 250

Ik neem aan dat je doelt op de handtakeltjes onder de TL balk die je me aanwees vorige week.....
                              "I do know everything, just not all at once. It's a virtual memory problem."

Comment

• Buys
                                • Jan 2006
                                • 1

Niemand iets opgevallen bij de stand van 'Genie'?
                                (Gelijk als je binnenkomt links voor de stand van Controllux)

Niet te missen eigelijk...

Comment

Working...