Is dit je eerste bezoek aan het J&H Licht en Geluid forum? Neem dan de veelgestelde vragen (FAQ) even door. Om berichten te kunnen plaatsen, dien je je eenmalig te registreren.
ik ben er dinsdag de heledag te vinden. worden er nog speciale dingen onthuld door bepaalde bedrijven?
gr bram
Wij hebben op de stand (C&P, nr 118) 2 nieuwe modellen oprijramps, 1 gecoat, 1 ongecoat. Ze zijn er in diverse lengtematen, op de stand hebben we beide series in 3.00 m uitvoering staan.
En ik zal woensdag aanwezig zijn.
Vooral op zoektocht naar een nieuwe lichttafel, trekkenwand en eventueel geluidstafel.
Voor de rest gewoon de nieuwtjes bekijken en praatje maken met leveranciers.
Ben net terug. Was me eerste keer. Ik vond het er allemaal leuk uit zien en best intressant. Verschillende praatjes gemaakt met leveranciers. zeker de moeite waard om over 2 jaar weer te gaan. Jammer dat het niet eens in het jaar is .
Kom ook net terug en heb zeker veel informatie opgedaan. Ook was het zeker de moeite waard en veel koffie gedronken. Alleen jammer dat de broodjes bij de Catering opwaren
Gewoon even geduld hebben, werden vanzelf weer aangevuld
Weinig echt vernieuwends gezien, net als vorige keer eigenlijk... maar wel even leuk kunnen kletsen hier en daar, vergeet alleen altijd te vragen of die mensen ook hier rondneuzen. Was wel enigzins verbaasd over de ophef van Martin over de TW1, in de stand stond nog steeds een prototype??!!
Nog wat geneuzeld tussen het LED spul, helaas nog steeds niks wat tegen een fatsoenlijke prijs een fatsoenlijk resultaat neerzet. Blijft maar wachten op Luxeon met hun 5W versie.
Uiteraard als echte Nederlander toch even dat gratis shirt mee gescoord, kan vanavond mooi ingezet worden bij een breekklusje!
Nou ik ga dus morgen. Heb er wel vet veel zin in! Gratis spullen? Dan moet ik er zeker heen
Btw de entree is toch gratis?
Nog meer mensen die morgen gaan?
Vette boksuh meneer
[FONT=Verdana]Licht is sneller dan geluid, daarom zien veel mensen er intelligent uit, tot je hen hoort spreken.[/FONT]
Comment