Avolites lichttafels
Collapse
X
-
De handleiding bevat een tutorial die het toch wel netjes uitlegt. Zorgen dat je wat spullen hebt die je kunt gebruiken (paar parren, wat movingheads etc), aansluiten en gaan.Kan iemand me kort & krachtig vertellen hoe ik het makkelijkst een Avolites pearl kan leren, dan wel de tiger als 2010 etc. model.
Ik weet dat ik hem het makkelijk leer door hem uit het magazijn te pakken en te beginnen. Maar waar begin je? en wat zijn de basis dingen waar je je mee bezig moet houden?
Ik wil namelijk begin juli een evenement met die tafel draaien, en als ik hem met koninginnen dag/nacht onder de knie heb, althans de basis hem dan al gebruiken.
StephanComment
-
Misschien interessant voor sommigen om te weten dat er binnenkort een Offline editor komt van de Titan software.Groeten fan 'n gek ut FryslanComment
-
Ik heb hier een pearl 2004 staan en krijg regelmatig de vraag of het mogelijk is om de chase snelheid en fade tijd gelijk te houden voor meerdere chases.
Dus indien iemand omschakelt van de ene chase maar de andere dat hij dezelfde snelheid vasthoud als de voorgaande chase.
Ik ben toch al een tijd bezig en dacht hem goed te kennen maar helaas.Comment
-
Comment
-
Hallo Allemaal,
Ik zie dat het al vaker is gevraagd maar ik kan niet zo snel een antwoord vinden.
Ik ben opzoek na de Nederlandse handleiding van de avolites pearl tiger licht tafel.
Iemand die mij misschien verder kan helpen?
Als is het maar de basis etc.
GrComment
-
Hallo zou u de handleiding ook na mij willen sturen ?
Email adres : Den_dejo@live.nl
Alvasr bedankt!
GrComment
-
Met de tafels die op titan draaiƫn kan je sinds de komst van V9 key frame shapes maken, deze zijn speciaal ontwikkeld zodat je meerdere shapes op het zelfde tempo kan laten lopen of vb. 1 dubbel zo snel als een ander, als je achteraf de snelheid aanpast dan blijft de verhouding, even snel blijft dus even snel en dubbel zo snel blijft dubbel zo snel, zeer handig.
Ik heb hier een pearl 2004 staan en krijg regelmatig de vraag of het mogelijk is om de chase snelheid en fade tijd gelijk te houden voor meerdere chases.
Dus indien iemand omschakelt van de ene chase maar de andere dat hij dezelfde snelheid vasthoud als de voorgaande chase.
Ik ben toch al een tijd bezig en dacht hem goed te kennen maar helaas.Comment

Comment