SGM 24 Scan Commander
hallo,
ik heb thuis de engelse en de nederlandse handleiding liggen, maar snap nog steeds niet hoe ik een chase kan maken.. ik doe precies wat in de handleiding staat maar krijg het niet voor elkaar! en ook niet hoe ik iets onder een register kan krijgen!
kan iemand me erbij helpen, en een duidelijke uitleg erbij geven.
bvd, stephan
LICHTTAFELS -> NIEUWE TOPICS
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
heeft er toevallig iemand ervaring met de Futurelight CP-1024??
zo ja?
wat vond je van deze tafel?
ik ben namelijk aan het twijfelen tussen :
Futurelight CP-1024 en de
Zero 88 Jester ML 24.Leave a comment:
-
Wat wil je precies bereiken met een cursus?
Alles wat de tafel kan staat gewoon in de (gratis te downloaden) handleiding.Last edited by rick1993; 26-07-10, 17:50.Leave a comment:
-
Behringer lc 2412
HALLO,
WIE WIL MIJ UITLEG GEVEN OVER DEZE LICHTTAFEL behringer lc 2412, EEN SOORT CURSUS.....
Dat hoeft natuurlijk niet gratis ...!
Kan op loacatie bij mij, wil ook zeker wel verplaatsen.
Groet,
RoyLeave a comment:
-
Even een post plaatsen in dit warrige topic
Heb net iets over een MA lichttafel geplaatst in het juiste topic. Het hele idee van het verzamelen van alle vragen over een bepaald merk tafel in een topic is oke, maar de uitvoering is vaak minder, en wordt namelijk lang niet zo uitgebreid en duidelijk gereageerd als in een los topic. Maar goed, mocht het zo blijven, is het dan mogelijk om links te maken, bijvoorbeeld in de startpost van dit topic, naar de bijhorende topics over verschillende lichttafels? Nu moet je elke keer het juiste topic gaan zoeken...Leave a comment:
-
Nope, bestaat niet. Je kunt de tafel wel via rs-232 aan je pc knopen. (In theorie zou je dus een oude laptop tot een diskette of usb station kunnen bombarderen..Leave a comment:
-
Goedemiddag,
ik vroeg mij af of er voor de "SGM Studio 24" tegenwoordig een Docking station bestaat voor USB of Diskette.
Kan iemand mij hier antwoord op geven?Leave a comment:
-
-
Okay, kon ik dat weten? Let even op je spelling trouwens..
wat kost een tweede handse pearl?
of een leuke tweede handse tafel?Leave a comment:
-
10 MH's en maar 1500 euro voor een tafel? Kun je imo beter wat minder MH's kopen... Maargoed, met dit budget zit je snel aan een software oplossing gebonden, in dit geval zou je eens kunnen kijken naar bijvoorbeeld cuelux icm een midi-faderwing.
Velen zullen chamsys aanraden omdat het gratis is. Je maat zal voor zichzelf uit moeten maken of het wat is, maar ondanks dat ik chamsys op een desk of met maxi-wing heerlijk vind werken zou ik zonder zo'n ding er niet aan beginnen. Een normale pc-wing zou nog kunnen als je niet al te veel hoeft te programmeren..
hoe moet een tafel worden.
wat kost een tweede handse pearl?
of een leuke tweede handse tafel?
Groeten.Leave a comment:
-
10 MH's en maar 1500 euro voor een tafel? Kun je imo beter wat minder MH's kopen... Maargoed, met dit budget zit je snel aan een software oplossing gebonden, in dit geval zou je eens kunnen kijken naar bijvoorbeeld cuelux icm een midi-faderwing.
Velen zullen chamsys aanraden omdat het gratis is. Je maat zal voor zichzelf uit moeten maken of het wat is, maar ondanks dat ik chamsys op een desk of met maxi-wing heerlijk vind werken zou ik zonder zo'n ding er niet aan beginnen. Een normale pc-wing zou nog kunnen als je niet al te veel hoeft te programmeren..Leave a comment:
-
Een goede avond,
Een kennis van me zit al jaren lang in het Dj gebeuren, en is nu sinds 2/3 jaar met zijn eigen verhuur bezig.
Heeft nu een leuk AD setje compleet en wil zich nu gaan richten op het licht.
Hij wil voor iedere feestje, bruiloft, houseparty en voor de bands wat kunnen leveren.
Hier een kleine greep wat hij nu heeft.
meerdere 4/6 barren
10 MH's (kunnen er meer worden in de toekomst)
4 atomic's
10 sunstrips
aantal sterdoeken,
etc. etc.
Het is een uit de hand gelopen hobby,
Maar hij heeft nu de vraag mij bij gelegd of ik op zoek wil gaan naar een leuk licht tafeltje Nieuw of 2ehands.
Bedrag van 1000-1500 euro.
Ik hoop dat jullie me wat opties kunnen geven voor een leuke licht tafel.
Iets niet duidelijk? vragen!
Groeten stephan.Leave a comment:
-
Inderdaad, best wat geld voor zo'n tafeltje. Ik had hem persoonlijk lager ingeschat (waarschijnlijk omdat ik tot voor kort niet eens wist dat deze tafel bestond).
Ik en er inmiddels al wel achter dat in het theater (-tje) geen rocket sience met licht uitgehaald word. Het zullen vooral rustige programma's worden. Ik heb onlangs de jongen weer gesproken die het materiaal daar gaat bedienen en hij is laaiend enthousiast over de tafel (doe mij maar een pearl)..
Ik denk dat binnenkort de zoektocht gaat beginnen naar een ETC express 24/48 tafel (of iets vergelijkbaars)..
Wish me luckLeave a comment:
-
De ETC Congo werd mij eens voor de combinatie conventioneel/bewegend licht aangeraden.
Lighting solutions for Theatre, Film & Television Studios and Architectural spaces : ETC
Hangt ook een beetje af van wat voor soort programma je in dat theater hebt.Leave a comment:
Leave a comment: