LICHTTAFELS -> NIEUWE TOPICS

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts

• Halo
    replied
    Originally posted by marciano
    misvien in een jands vista of event wat (ligt aan budget)
    van de vista weet ik dat hij makkelijk in bedienig is. door het grafisch scherm
    een jands event wil je echt niet die werken erg omslachtig, de vista daarintegen werkt heerlijk echter deze is wel erg aan de prijs ik dacht ergens rond de 22.000 euri en is niet echt groots geaccepteerd zoals avolites, flying-pig of in mindere mate ook Ma.

Leave a comment:

• LJmalcolm
    Guest replied
    8 tot 12 movingheads + nog max 10 scanners en zo'n 30 overige kanalen. Maar de tafel moet ook weer een tijd meekunnen

Leave a comment:

• DJ_Compact
    replied
    Wat versta je onder een grotere show?

Leave a comment:

• LJmalcolm
    Guest replied
    FF een vraagje, als we nu een wat grotere show hebben dan zeulen we elke keer een losse pc met alle zooi mee en een maqicq pc wing mee. Alleen nu zoeken we voor een oplossing die naast makkelijker, ook meer roadproof is en netter staat. Nou zitten we te kijken naar bv. :

- MagicQ MQ100
    - Pearl 2004,2008 of expert
    - of een PC in flightcase met touchscreen en PC Wing

wat zijn de voordelen van deze 3 oplossingen tegenover de andere en nog belangrijker wat zijn de nadelen ??

grtz. malcolm

Leave a comment:

• Outline
    replied
    Mischien een idee om het forum een keer goed op te schonen? Scheelt ook weer de nodige GB's... En anders alle leden er de schouders onder zetten? Alhoewel ik nu al kan zeggen dat dat niks wordt..

Maar bv een limiet op alles? Dus bv 6 maanden niet geraadpleegd/ingelogd/enz betekent opruimen? Lijkt mij het handigste en we houden wat om over te typen.

Maar 't is maar een ideetje. Weet 't anders ook niet echt behalve dathet wel een heele moeilijke, dikke brij geworden is! Zeker als je voor de lol 'ns er doorheen wil bladeren...

Leave a comment:

• marciano
    replied
    Originally posted by sampli
    ik ken wel wat van licht maar kan nog niet echt moving heads en washes bediene met een deftige tafel. ik ken wel wat van Ma lighting maar ik zou dit graag leren op een "flying pig hog" kan iemand mij verderhelpen ??

greets,
    sam
    misvien in een jands vista of event wat (ligt aan budget)
    van de vista weet ik dat hij makkelijk in bedienig is. door het grafisch scherm

Leave a comment:

• Matrixke
    replied
    MA Manuals

Je kan de manuals downloaden op de site van MA zelf www.malighting.de of via www.clight.be

Leave a comment:

• Frank@highend
    replied
    Alle manuals van de flyingpig tafels kun je vinden op http://www.flyingpig.com/support/

En als je er dan nog niet uitkomt mail of bel me dan maar

Succes

Leave a comment:

• masterblaster
    Guest replied
    Originally posted by sampli
    ik ken wel wat van licht maar kan nog niet echt moving heads en washes bediene met een deftige tafel. ik ken wel wat van Ma lighting maar ik zou dit graag leren op een "flying pig hog" kan iemand mij verderhelpen ??

greets,
    sam
    Ja hoor kan je zo helpen ik zou de manual downloadenen als je engels niet zo goed is dan moet je dat verbeteren anders heb je zoeiso vrij weinig aan de tafel omdat die ook weleens meldingen geeft in engels laat ik dan maar niet beginnen over alle termen die allemaal in het engels zijn.

Trouwens van grand ma zou ik je niet kunnen vertellen hoe je aan de manual moet komen maar heb zelf een dvd van grand ma waar je een soort stoom cursus krijgt om met de gma te werken is trouwens gratis en gewoon te bestellen op site

Leave a comment:

• sampli
    replied

greets,
    sam

Leave a comment:

• frodolight visuals
    replied
    ik alleen op http://www.avolites.org.uk/

Leave a comment:

• lucken
    replied
    Hier staan er ook een hele boel: http://www.avl2.be/download.htm

Leave a comment:

• wimbru
    replied
    soms probeer ik op www.falco.be/manuals

Leave a comment:

• davinci
    replied
    citaat:Geplaatst door Daan Hoffmans

Op die manier kunnen we duizend fora aanmaken: tafels, dimmers, intelligent, conventioneel, 3 polig DMX, 5 polig DMX etc...

Waarom zou ik met een beter idee moeten komen? Volgens mij was de strekking van mijn opmerking wel duidelijk: Ik vond het prima zoals het was...
    Dit is volgens mij niet echt het idee achter een forum. Dan lijkt het mij handiger als er een pagina wordt aangemaakt met links naar de diverse fabrikanten, of desnoods rechtstreeks naar de manuals...
    lijkt me wel handig als er ergens een site is te vinden met manuals (dus van alle merken). iemand een idee waar dit al te vinden is?[)]

Leave a comment:

• Hanzie87
    replied
    Ze zijn inderdaad gemakkelijk te vinden bij de zoekfunctie. Dat is wel handig.

Leave a comment:

Working...