Goeie Lichttafel voor het werk?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • PUK
    • Jun 2003
    • 18

Als jouw budget ongeveer euro 2500 is, zou ik toch ook een Martin Xciter in acht nemen.

Ga maar eens een kijkje nemen op de Martin site en vergeet niet de laatste manual af te halen want de specs zijn wat verouderd. Laat me gerust iets weten als je specifieke vragen hebt.

Greets,
    Pascal (PUK) Eraerts

Comment

• Scan head
      • Feb 2004
      • 143

Ha, nee...dat is mijn budget niet... bij mijn hangt het rond de 1000... ik wil niet veel uitgeven aan het licht. ik ga zaterdag naar de PA-markt in houten. daarga ik ook nog even kijken of er ook nog iets goed is.

LJ tom: op die punten heb ik niet echt bezwaar... met die tafel kan ik al snel programeren want heb er al zo'n jaar mee gewerkt dus dat kan ik nu wel... maar ik wou eerstv weten dat het wel een verstandige aankoop zou zijn. gezien jullie ervaringen heb ik al veel dingen gehoord waar ik op moet letten. Ik kan er maar beter geen MH's op zetten... nouja, als er op de PA-markt een leuke scan-controller is voor een leuk bedragje dan neem ik die wel mee... ik kan toch wel aan de MH's komen (martin wash 2000... anders zou er per MH 8 kanalen bezet zijn... nee, dan moet ik idd een ander tafel voor die MH's nemen... iemand enige voorstellen... heb er zelf al even naar gekeken overigens maar nog niet iets intressants gevonden. laten we te beginnen 4 MH's (martin wash 2000) te nemen. iemand een mooi controllertje in gedachte?

Comment

• lichtmoderator
        • Jun 2002
        • 115

Voorlopig wordt dit topic gesloten, voor meer info check het sticky topic NIEUWE LICHTTAFEL/CONTROLLER

Lichtmoderator fora J&H Licht en Geluid

Comment

Working...