Innercity 20-12-2003

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Van_Diemen
    • Oct 2001
    • 189

Innercity 20-12-2003

He,

Afgelopen weekend naar Innercity geweest...

Vroeg me af of hier iemand weet wat er stond/hing?
    Heb in de hardstyle zaal wel gezien dat het licht van
    Martin Rental kwam. stonden en hingen wat Mac500's, Atomic's en van die MH's met zo'n hele lang 'lijf' (x.Spot??)...

Heeft iemand de complete lijst?

Commentaar op het feest...geluid was wat te zacht...echo als een gek!
    Licht was soms wat druk (veel kleuren)...geen echte show! (neem als referentie dan bijvoorbeeld Sensation waar licht in mijn ogen perfect was!)...

Groetjes,

Chris
    Ik ben geen geluidsfluit, geen lichtnicht, ik ben een liefhebber ;)
  • KoenB
    • Mar 2003
    • 453

citaat:Geplaatst door Van_Diemen

He,

Afgelopen weekend naar Innercity geweest...

Vroeg me af of hier iemand weet wat er stond/hing?
    Heb in de hardstyle zaal wel gezien dat het licht van
    Martin Rental kwam. stonden en hingen wat Mac500's, Atomic's en van die MH's met zo'n hele lang 'lijf' (x.Spot??)...

Heeft iemand de complete lijst?

Commentaar op het feest...geluid was wat te zacht...echo als een gek!
    Licht was soms wat druk (veel kleuren)...geen echte show! (neem als referentie dan bijvoorbeeld Sensation waar licht in mijn ogen perfect was!)...

Groetjes,

Chris
    Niet enkel Martin Rental hoor!
    Echo in hardstyle ligt aan te korte tijd. Drie delay lijnen en acht stacks en te weinig tijd.
    Er hingen daar idd atomics, xspots, en mac 500's
    En wat er in de andere hallen hing is teveel om op te sommen. Wat er in mijn hal hing kan ik wel zeggen : Mac2000 profiles, Mac300, diversetronics
    In de andere hallen : Mac550, Droplets, Mac2000 wash, performance, profiles, technobeams, cyberlights, CX2, Atomics, MAC600, MAC500

Fotos volgen normaal nog wel

Life is a freakshow, I just do the lighting

Comment

• Van_Diemen
      • Oct 2001
      • 189

Nog een toevoeging:

laser in hardstyle zaal: spectronika OGI ??

Groeten,

Chris van Diemen
      Ik ben geen geluidsfluit, geen lichtnicht, ik ben een liefhebber ;)

Comment

• Mathijs
        Moderator
        • Aug 2002
        • 1353

was weer een top feesie Innercity.

Geluid in Hardstyle zaal (hal4) was idd bagger. Zieke echo, en bij Pavo kraakte het nog al. Erg amateuristisch. Ook vond ik erg jammer dat al het licht daar voor in hing, dus als je halverwegen stond kreeg je er niet veel van mee.

Daarintegen vond ik de club/trance hal (ik meen 8) eeerg netjes. Geluid was voorin goed, (heel af en toe een beetje schel). Maar erg strak en helder. Het licht was goed over de hal verdeelt en er werd en net showtje gezet (nee ik zit hier niet te slijmen []). Ik stond redelijk vooraan dus dat de achterste delay stack was uitgevallen heb ik niks van mee gekregen.
        Die band tussendoor was ook wel leuk, alleen beetje jammer dat het bij Paul van Dijk zo lang duurde, ging duidelijk iets verkeert.

Al met al erg leuk feesje.
        Ik wacht met smart op leuke kiekjes.

Comment

• LJ Gerrit
          • Apr 2002
          • 479

De Parkhal en de Randstadhal waren producties van Martin Rental en de Delta hal was een productie van Techno-Base (Martin Rental).
          De Europahal was een productie van Procon (details onbekend)

Ik ben er zelf 2 dagen geweest en wat ik heb zien hangen/liggen waren o.a.:[list][*] Randstadhal:
          24x Cyberlight turbo/sv
          8x Mac500
          8x CX-4
          6x City collor
          X aantal convensioneel

Aansturing MaXXyz en een Pearl voor het convensioneel. (2-kWérs en 6-barren)[*]
          Deltahal:
          20x Pro918 (zaal)
          12x Pro918 (Podium)
          16x Mac300
          33x Xilver Droplet
          20x Atomic
          X aantal convensioneel (2-kWérs en 6-barren)

Aansturing MaXXyz en een Pearl voor het convensioneel.[*] Parkhal:
          20x Mac2000 Wash (zaal)
          30x Mac2000 Profile II (zaal)
          18x Mac2000 Profile II (podium)
          70x Atomic
          101x 6-barren
          X aantal LED strips van Lagotronics
          X aantal convensioneel (2-kWérs)

Aansturing 2x Whole-Hog II + Wing[/list]
          ------------------------------------------------
          Without colour, there is no perception
          MvG

Gerrit Schottert
          Controllux

Comment

• KoenB
            • Mar 2003
            • 453

citaat:Geplaatst door LJ Gerrit

De Parkhal en de Randstadhal waren producties van Martin Rental en de Delta hal was een productie van Techno-Base.
            De Europahal was een productie van Procon (details onbekend)
            De progressive, de club en de opera waren ook producties van Procon.
            De Westzuidhal was van EW events.
            Effects was van Magic Effects
            Laser kwam van Laserimage
            Video kwam van Phase One
            En als laatste bedoelde je zeker de Parkhal met de nest Atomics?
            Aanvulling op de Parkhal : hele hoop LED strips van Lagotronics

Was jij die kerel die in deltahal stond gerrit? Ben vrij zeker dat we elkaar wel paar keer zijn tegen gekomen zonder het te beseffen.

Comment

• Martin Hoogeind
              • Sep 2003
              • 60

Ik stond zelf op de parkhal als operator. Smanen met nog twee andere operators hebben we de hele set gedraaid met tweemaal een HOG II. Dit vanwege het feit dat er nog geen wing voor de HOG III beschikbaar is, andes hadden we die gebruikt, de HOG III is namelijk sinds de software versie 1.3 (.3) stabiel.

De set in de parkhal bestond uit:

60 maal Atomic
              54 maal Mac 2000 Profile
              26 maal Mac 2000 Wash
              48 maal LedStrips
              412 maal dim'kring

Helaas voor alle Maxyzz fans hebben we niet veel goede verhalen van de operators in kwestie ontvangen, in de basis is de tafel okay, maar er waren toch een aantal functies niet helemaal lekker, zoals de Highlight en het niet kunnen Unpatchen! Ik heb er zelf ook naar gekeken en mijn persoonlijke favoriet zal het niet worden, Maar ik denk dat veel operators hem geweldig gaan vinden want de tafel doet nou eenmaal vrij veel vanzelf! Maar nee, dat is niet zoals ik het lekker vnd. Doe mij maar een HOG II / III en flink veel chases delayen (dus geen shapegenerotor) dan kun je nog altijd lekker veel invloed blijven uitoefenen op dat wat je doet!

Voor de mesnen die er geweest zijn, en vragen stellen bij mijn naam als operator?
              = Pseudoniem!

Comment

• KoenB
                • Mar 2003
                • 453

citaat:

Voor de mesnen die er geweest zijn, en vragen stellen bij mijn naam als operator?
                = Pseudoniem!
                Stond je achter intelli of conventioneel? Nu ja dan heb ik zeker met u gesproken, en weet ik ineens wie het is , je hebt met daar ook een aantal keer zien opduiken
                En iets vroeger in de week ook denk ik

Comment

• LJ Gerrit
                  • Apr 2002
                  • 479

citaat:
                  Was jij die kerel die in deltahal stond gerrit? Ben vrij zeker dat we elkaar wel paar keer zijn tegen gekomen zonder het te beseffen.
                  Koen,

Ik was er alleen donderdag en zaterdagmiddag ter ondersteuning van de MaXXyz operators. De door mij genoemde aantal spots waren de opgave van een van de jongens van Martin Rental. Kan zijn dat de aantallen niet helemaal kloppen omdat de heren van ID&T regelmatig vlak voor de productie met spotjes gaan schuiven van de ene hal naar de andere.

Misschien hebben we elkaar wel ontmoet, volgende keer maar aan elkaar voorstellen dacht ik.
                  MvG

Gerrit Schottert
                  Controllux

Comment

• LJ Gerrit
                    • Apr 2002
                    • 479

citaat:Geplaatst door Martin Hoogeind

Helaas voor alle Maxyzz fans hebben we niet veel goede verhalen van de operators in kwestie ontvangen, in de basis is de tafel okay, maar er waren toch een aantal functies niet helemaal lekker, zoals de Highlight en het niet kunnen Unpatchen!
                    = Pseudoniem!
                    Beste Martin,

Highlight functie werkt perfect, en unpatchen?? Als je ompatchen bedoelt...is dit geen probleem.
                    Ik kan me voorstellen dat deze operators in kwestie, wat details vergeten zijn na onze cursus 5 weken geleden. Verder waren de personality files van de Droplets niet helemaal oke, dit gaf regelmatig een foutmelding die ik zaterdagmiddag getackeld heb.

Omdat ik zelf stond te tikken achter een MaXXyz was ik helaas niet in de gelegenheid om zelf de show te bewonderen. Het zag er indrukwekkend uit in de Parkhal, lijkt me kikken om zo'n productie te mogen tikken.

Tot slot was de reactie van de opdrachtgever zeer positief en zien ze graag de MaXXyz terug op de volgende producties.
                    Mischien moesten we maar eens een afspraak maken om de MaXXyz eens rustig te bekijken, en jouw bevindingen aan te horen.
                    Ik zal je laten zien, dat je met de zeer uitgebreide effectgenerator nog altijd lekker veel invloed kan blijven uitoefenen op dat wat je doet!
                    MvG

Gerrit Schottert
                    Controllux

Comment

• axs
                      Moderator
                      • Jun 2002
                      • 2687

Tot slot was de reactie van de opdrachtgever zeer positief en zien ze graag de MaXXyz terug op de volgende producties.
                      Ik heb even bij de operator gestaan in randstadhal (dacht ik, ben niet zo thuis in de namen van de hallen)...
                      Show was zeer zwak! Zal de opdrachtgever juist in de andere hal op maxxyz hebben staan kijken

Wel opvallend was de keuze dat er een pearl bijstond...
                      Toch bang voor crashes? Want wat op die pearl zat kon makkelijk bij op de maxxyz... Werkte in dit geval ook handiger volgens mij! [^]

Ben trouwens ook nog steeds niet overtuigd van maxxyz. Maar ja, die-hard avo en hog user
                      If its true that we learn from our mistakes, some of us are working on getting one GREAT education!

Comment

• LJ Gerrit
                        • Apr 2002
                        • 479

citaat:Geplaatst door axs

Wel opvallend was de keuze dat er een pearl bijstond...
                        Toch bang voor crashes? Want wat op die pearl zat kon makkelijk bij op de maxxyz... Werkte in dit geval ook handiger volgens mij! [^]
                        De pearls in de Deltahal en de Randstadhal waren bedoeld voor het convensionele licht.
                        Verder zijn later de Droplets in de Deltahal er bijgepatched op de pearl om te kijken of de fout in de personalityfile zat van de MaXXyz of in de spots zelf. Achteraf bleken er een aantal droplets verkeerd ingesteld te zijn.
                        MvG

Gerrit Schottert
                        Controllux

Comment

• DjJeroen
                          • Oct 2000
                          • 288

Ben er zondagochtend ook nog ffies geweest om wat te breken in de RAI, Parkhal zag er wel ok uit opzich!

Wat zijn Droplets?[:I]

Groeten Jeroen

Comment

• KoenB
                            • Mar 2003
                            • 453

citaat:

Mischien moesten we maar eens een afspraak maken om de MaXXyz eens rustig te bekijken, en jouw bevindingen aan te horen.
                            Ik zal je laten zien, dat je met de zeer uitgebreide effectgenerator nog altijd lekker veel invloed kan blijven uitoefenen op dat wat je doet!
                            Dan mag je mij ineens mee proberen te overtuigen hoor :S
                            Ben nog alles behalve overtuigt van de tafel...

Comment

• LJ Gerrit
                              • Apr 2002
                              • 479

citaat:Geplaatst door DjJeroen

Ben er zondagochtend ook nog ffies geweest om wat te breken in de RAI, Parkhal zag er wel ok uit opzich!

Wat zijn Droplets?[:I]

Groeten Jeroen
                              Jeroen, kijk even op deze site.

Mooie spotjes, maar wel erg prijzig vind ik persoonlijk. Ze zullen in de loop van de jaren wel goedkoper gaan worden.
                              MvG

Gerrit Schottert
                              Controllux

Comment

Working...