Innercity 20-12-2003

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Jasper-Lichtbron
    • Jun 2001
    • 2155

Als je die nummers voor me op kunt zoeken: graag! Kan natuurlijk best dat ze in de 100 serie zitten, maar wij hebben ze toch zeker niet, zaten daar normale raylights achter, of aircrafts? Ik vond ze op een of andere manier een erg apart effect hebben, mooie kleuren en een of andere rare gloed uit de lamp. Zal ze iig eens proberen als je de nummers voor me hebt, alvast bedankt!

Comment

• Martin Hoogeind
      • Sep 2003
      • 60

citaat:
      Maar dit is maar tijdelijk.
      De reden hiervoor is dat we ons voorbereiden op de UNDO functie, die zelfs zo ver gaat gaan dat je fixtures die een unpatch krijgen kan gaan terug halen.
      Ook waanneer de 'fixture convert'ingebouwd gaat worden gaan we de originele data nodig hebben van de fixtures, om dan over te zetten naar het nieuwe type.
      Bijvoorbeeld: Show vandaag gebeurt niet met Martin Mac600 maar met High End Studio color.
      Zeker afgekeken van HOG 3, die kan dat namelijk allang en daar werkt het allang als een trein!

Comment

• axs
        Moderator
        • Jun 2002
        • 2687

citaat:Geplaatst door Martin Hoogeind

citaat:
        Maar dit is maar tijdelijk.
        De reden hiervoor is dat we ons voorbereiden op de UNDO functie, die zelfs zo ver gaat gaan dat je fixtures die een unpatch krijgen kan gaan terug halen.
        Ook waanneer de 'fixture convert'ingebouwd gaat worden gaan we de originele data nodig hebben van de fixtures, om dan over te zetten naar het nieuwe type.
        Bijvoorbeeld: Show vandaag gebeurt niet met Martin Mac600 maar met High End Studio color.
        Zeker afgekeken van HOG 3, die kan dat namelijk allang en daar werkt het allang als een trein!
        Gaan ze wel eerst op Maxyzz de coördinaten ook mogen vertalen in reële waarden ipv abstracte waarden...
        I love the degrees-notation!
        If its true that we learn from our mistakes, some of us are working on getting one GREAT education!

Comment

• AJB
          • Jul 2003
          • 2289

Dat zit er al op Tom; je kunt zelf selecteren hoe je e.e.a. wilt zien. Ik was echter benieuwd naar de Delta-functie (compulite), Effects-morphing (hog3), het snel deleten van een effect (Grand-MA, 2x eff.button en hup weg) enz.enz.

Heb met Gerrit gesproken na Frankfurt, en R&D is druk bezig om alles te integreren. Evenals een zeer veelbelovend video-systeem (opvolger van Eureka)

If your not prepared to be wrong, you'll never come up with anything original
          ------------------------------------------------
          Arvid Buit
          Creative-Director / Artist-Manager

Comment

Working...