Welke MH voor in het theater?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • axs
    Moderator
    • Jun 2002
    • 2687

citaat:Geplaatst door delighted
    of een profiel met zo'n gobo-slede (hoe de f*ck heet dat ook alweer??)
    Gobo-holder
    If its true that we learn from our mistakes, some of us are working on getting one GREAT education!

Comment

• sanderdv
      • Nov 2003
      • 8

Een toelichting:

2 washes aan een lichtrek vlak voor de horizon. Naar keuze kan je je spiegels strak of bobbelig maken, ieder zn smaak. De spiegels waar ik het over had liggen op de grond tegen de horizon aan, in het midden, met een kluitje eronder zodat je een betrekkelijk kleine hoek hebt, waarmee je de complete horizon kan belichten.

Als je vervolgens met die 2 washes op die spiegels schijnt krijg je een mooi verlichte horizon. Als je nu een soft chase maakt van kleuren..verandert ie langzaam van kleur..of probeer eens iets met bewegen...krijg je erg mooie dingen van.

Een zwart gaas kan erg mooi zijn, voor diepte toevoeging...hangt natuurlijk van de show af. Maar met weinig licht (of dus washes met minder vermogen) kan dat gaas ook belemmerend werken. Ik ken in ieder geval 1 show waarin het er erg goed uit ziet :-)

Heb nog geen foto's, deze ga ik over 2 weken maken..zal er dan een aantal ook online plaaten.
      Live your lights..uhh life!

Comment

Working...